Διαφορετικές πτυχές του Ραμαζανιού σε όλες τις ηλικίες, είχε μια εποχή χαρακτηριστικά και τις συνήθειες και τις εκδηλώσεις της δικής του, μερικά από τα οποία συνέχισαν να παραμένουν, όπως τι έγινε εξαφανιστεί στη λήθη ..
Και οι εκδηλώσεις και οι προετοιμασίες για το Ραμαζάνι, η οποία λαμβάνει χώρα στην Αίγυπτο, τον παλιό καιρό, ο ιστορικός Ιμπραήμ Anani - μελών της Ομοσπονδίας των Αράβων ιστορικών - είναι ότι μια συνήθεια που είχε αρχίσει από τις ημέρες της προτίμησης κατά την τελευταία Jumada ΙΙ του κάθε χρόνο για να κλείσει όλα τα δωμάτια Alchmarin στο Κάιρο, και απαγορεύει την πώληση αλκοόλ, τότε Υπουργός αισθάνθηκε ασφαλής για μένα το υπουργείο μετά από το καλύτερο που μπορώ Prince of στρατούς να είναι σε άλλο κράτος? έγραψε τον διαταγή σε όλους τους διοικητές των επιχειρήσεων που φωνάζει στους ανθρώπους που προσφέρουν για να πωλούν τα πάντα από το αλκοόλ ή αγοράζουν ιδιωτικά ή δημόσια ο ίδιος προσφέρθηκε να τη ζημία και αθώωσε αποκάλυψη Hlakha.
Και οι εκδηλώσεις και οι προετοιμασίες για το Ραμαζάνι, η οποία λαμβάνει χώρα στην Αίγυπτο, τον παλιό καιρό, ο ιστορικός Ιμπραήμ Anani - μελών της Ομοσπονδίας των Αράβων ιστορικών - είναι ότι μια συνήθεια που είχε αρχίσει από τις ημέρες της προτίμησης κατά την τελευταία Jumada ΙΙ του κάθε χρόνο για να κλείσει όλα τα δωμάτια Alchmarin στο Κάιρο, και απαγορεύει την πώληση αλκοόλ, τότε Υπουργός αισθάνθηκε ασφαλής για μένα το υπουργείο μετά από το καλύτερο που μπορώ Prince of στρατούς να είναι σε άλλο κράτος? έγραψε τον διαταγή σε όλους τους διοικητές των επιχειρήσεων που φωνάζει στους ανθρώπους που προσφέρουν για να πωλούν τα πάντα από το αλκοόλ ή αγοράζουν ιδιωτικά ή δημόσια ο ίδιος προσφέρθηκε να τη ζημία και αθώωσε αποκάλυψη Hlakha.
Προσθέτει Ιμπραήμ Anani ότι σε AH 155 για πρώτη φορά από έναν δικαστή για να δείτε το νέο φεγγάρι του Ραμαζανιού, ο δικαστής Αμπού Αμπντούλ Ραχμάν Αμπντουλάχ Μπιν Lahee'ah την Εξάλειψη Crown της Αιγύπτου, και βγήκε για την εξέταση της ημισελήνου, και ακολούθησε μετά από τους κριτές να τον δω? Όπου το μεγαλύτερο πάγκο τους, στους πρόποδες των βράχων είναι γνωστή ως η "πάγκο δικαστές, «να βγει για την εξέταση των νέων φεγγάρια, όταν ο ηγέτης Fatimid Badr Al-Jamali έχτισε ένα τζαμί, στους πρόποδες του γκρεμούς έκανε ένα παρατηρητήριο μιναρέ για να δείτε το νέο φεγγάρι του Ραμαζανιού.
Στο τρίτο αιώνα AH εργαζομένων Ahmed Ibn φροντίδα Tulun, ειδικά η σειρά με το μήνα του Ραμαζανιού .. Βγήκε μια φορά να επισκεφθεί το τζαμί κατά τη χρονική στιγμή για να το χτίσει, είδε κατασκευαστές εργάζονται για την ώρα του ηλιοβασιλέματος, είπε: Όταν αγοράζετε αυτά τα αδύναμα πρωινό για να θρέψουν τα παιδιά τους, Osrvohm εποχή έγινε το έτος της εποχής εκείνης, όταν τελείωσε το ραμαζάνι ήταν του είπε: Είναι Ραμαζάνι έρχεται και είναι με τις συνήθειές τους, είπε: "Έχω ακούσει τον προφήτη Barakat ήταν αυτός και δεν δίνει αυτό το έργο.
Στο τρίτο αιώνα AH εργαζομένων Ahmed Ibn φροντίδα Tulun, ειδικά η σειρά με το μήνα του Ραμαζανιού .. Βγήκε μια φορά να επισκεφθεί το τζαμί κατά τη χρονική στιγμή για να το χτίσει, είδε κατασκευαστές εργάζονται για την ώρα του ηλιοβασιλέματος, είπε: Όταν αγοράζετε αυτά τα αδύναμα πρωινό για να θρέψουν τα παιδιά τους, Osrvohm εποχή έγινε το έτος της εποχής εκείνης, όταν τελείωσε το ραμαζάνι ήταν του είπε: Είναι Ραμαζάνι έρχεται και είναι με τις συνήθειές τους, είπε: "Έχω ακούσει τον προφήτη Barakat ήταν αυτός και δεν δίνει αυτό το έργο.
Fatimid
Κατά την περίοδο Fatimid στην Αίγυπτο και οι οποίοι ήταν επιφορτισμένοι με τους δικαστές εναλλάσσονται τζαμιά στο Κάιρο και σε άλλες επαρχίες? Για να χάσει αυτό που έχει διεξαχθεί κατά την οποία η μεταρρύθμιση του πινέλα και τα σχόλια Almsarj και μέδουσες, έτσι ώστε ο ταξιδιώτης, "Nasser Khosrow», ο οποίος επισκέφτηκε την Αίγυπτο τον πέμπτο αιώνα AH περιέγραψε την «πολυέλαιος» δώρισε ο χαλίφης αλ-Χακίμ τη σειρά του Θεού να το Τζαμί του Αμρ ιμπν αλ-Aas Fustat ότι ήταν ζυγίζει επτά kantars από καθαρό ασήμι, και ανάβει τις νύχτες τις εποχές και τις διακοπές του πάνω από 700 λάμπα, και ήταν το βούρτσισμα δέκα στρώματα του χρώματος ματ ο ένας στον άλλο, και που τελειώνει το μήνα του Ραμαζανιού επέστρεψε ακόμη και τον πολυέλαιο και τους λαμπτήρες στον τόπο προετοιμασμένοι για αυτό αποθηκεύεται στο εσωτερικό του τεμένους, και η κατάσταση εκείνη την εποχή ήταν διέθεσε χρηματικό ποσό για να αγοράσει το ινδικό θυμίαμα, καμφορά, musk, το οποίο καταβάλλεται για τα τζαμιά κατά το μήνα της νηστείας.
Κατά την περίοδο Fatimid στην Αίγυπτο και οι οποίοι ήταν επιφορτισμένοι με τους δικαστές εναλλάσσονται τζαμιά στο Κάιρο και σε άλλες επαρχίες? Για να χάσει αυτό που έχει διεξαχθεί κατά την οποία η μεταρρύθμιση του πινέλα και τα σχόλια Almsarj και μέδουσες, έτσι ώστε ο ταξιδιώτης, "Nasser Khosrow», ο οποίος επισκέφτηκε την Αίγυπτο τον πέμπτο αιώνα AH περιέγραψε την «πολυέλαιος» δώρισε ο χαλίφης αλ-Χακίμ τη σειρά του Θεού να το Τζαμί του Αμρ ιμπν αλ-Aas Fustat ότι ήταν ζυγίζει επτά kantars από καθαρό ασήμι, και ανάβει τις νύχτες τις εποχές και τις διακοπές του πάνω από 700 λάμπα, και ήταν το βούρτσισμα δέκα στρώματα του χρώματος ματ ο ένας στον άλλο, και που τελειώνει το μήνα του Ραμαζανιού επέστρεψε ακόμη και τον πολυέλαιο και τους λαμπτήρες στον τόπο προετοιμασμένοι για αυτό αποθηκεύεται στο εσωτερικό του τεμένους, και η κατάσταση εκείνη την εποχή ήταν διέθεσε χρηματικό ποσό για να αγοράσει το ινδικό θυμίαμα, καμφορά, musk, το οποίο καταβάλλεται για τα τζαμιά κατά το μήνα της νηστείας.
Και αγορές που δραστηριοποιείται στην εμπορική κίνηση κατά τη διάρκεια του μήνα του Ραμαζανιού Ιμπραήμ Anani: Η αγορά Achammaaan Balnhacen από τις σημαντικότερες αγορές κατά τη διάρκεια της όγδοο και ένατο αιώνα μ.Χ., ήταν κατά το μήνα του Ραμαζανιού, μια μεγάλη εποχή για την αγορά των κεριών Almkbah με ζύγιση "£ 10" ή λιγότερο, και τα παιδιά στρίψιμο γύρω από ένα από τα κεριά και φαναράκια στα χέρια τους το τραγούδι και το γέλιο και να περάσουν Bmkbhm διαφωτιστική στο Απόστολος μετά από το πρωινό μέχρι τις προσευχές .. Όσο για την "αγορά Lhalaoyen" που ήταν ελκυστικό για να δείτε το μήνα του Ραμαζανιού, ήταν η είσοδος της αγοράς και τα καλύτερα πράγματα που μια σκηνή? Στο οποίο πραγματοποιείται, από τις μορφές της ζάχαρης λιοντάρια άλογα, και άλλα που ονομάζεται "Alalaliq."
Υπήρξε επίσης μια αγορά ειδών υγιεινής στο εσωτερικό της πόρτας Zewailah "πύλη κατεστημένων Ghoriah," είδη Faj του "καρύδια" και "Kamarudin,« ο Οργανισμός »Koson" πόρτα οδό της νίκης που χρονολογούνται από τον όγδοο αιώνα AH έδρα τους εμπόρους Sham ξεφορτώσουν τα εμπορεύματα του Levant από το λάδι και σαπούνι , φιστίκια, καρύδια, αμύγδαλα, χαρούπια .. Δεδομένου ότι το ερειπωμένο Koson οργανισμού στον ένατο αιώνα μεταφέρθηκε στο καρύδια και πρακτόρευση εμπορικών εργασίας αισθητική κουζίνα, και ήταν αφιερωμένη στην πώληση των στοιχείων των μεταφορών Kaljos αμύγδαλα, και ούτω καθεξής
Όπως είναι τα είδη των καραμελών εμφανίζονται όπως "katayef" και "Kenafa"? Ως Kenafa λέγεται ότι είναι ειδικά για το Umayyad Khalifa bin Abdul Malik Σουλεϊμάν, όπως έχει ειπωθεί: ότι γίνεται στον Χαλίφη Mu'awiya Ibn Abi Sufyan.
Η Kenafa, katayef σε diatribes μεταξύ ποιητών Fjelal Din Suyuti του μια επιστολή με τίτλο: "φρεάτια σε Altayv Kenafa, katayef."
Οι εορταστικές εκδηλώσεις δεν ήταν παρόντες στα τραπέζια και μόνο .. Όμως είχαν μια παράδοση της επίσημης, ήταν ο χαλίφης στο φεστιβάλ ανακοίνωσε το ιερό μήνα του Ραμαζανιού από την πόρτα του χρυσού, "μία από τις θύρες Fatimid παλάτι," στέκεται και ρούχα πολυτελείας του και σε όλο τον υπουργό δαντελωτές ρούχα και τα άλογα aureus τους Bsrougha, και στα χέρια τους δόρατα και όπλα φτιαγμένα από χρυσό και ασήμι, το χρώμα μετάξι σημαίες, και μπροστά τους στρατιώτες , με επικεφαλής την μουσική, και το περπάτημα σε αυτόν τον εορτασμό των μετάλλων κατασκευαστές χρυσοχόων εμπόρους, και άλλους που συναγωνίζονταν για τη δημιουργία των διαφόρων τύπων των καταστημάτων κατοικίδιων ζώων φαίνεται να οδών και αυτοκινητοδρόμων τα καλύτερα αξεσουάρ
Ο διάδοχος πομπή ξεκινά μεταξύ των δύο παλάτια "Οδός κατσίκες Balsagh τώρα», και το περπάτημα στον τομέα της αισθητικής, ακόμη και έξω από την Bab al, "A Wall πόρτα του Καΐρου Βορρά», και στη συνέχεια εισάγετε την πόρτα της νίκης πίσω στην πόρτα του χρυσού παλατιού, και κατά τον τρόπο η κατανομή των ελεημοσύνη στους φτωχούς και άπορους , και όταν επιστρέφει τον Χαλίφη στο παλάτι που λαμβάνονται από απαγγελία Almqrion του Κορανίου στην είσοδο του παλατιού και Dhalisah, ακόμη και μέχρι το Γενικό Λογιστήριο της επένδυσης δικό του, η οποία άλλαξε τα ρούχα του και αποστέλλεται σε κάθε πρίγκιπα στο πιάτο του αργύρου, που γεμίζουν με την καραμέλα, ροζέτα κέντρο της δηνάρια του χρυσού και διανέμει τα ραβδιά ρούχα, φιλανθρωπία και θυμίαμα Musk στο προσωπικό και τους φτωχούς, τότε πάμε για να επισκεφτείτε τους τάφους των πατέρων του, σύμφωνα με τα τελωνεία, αν έχει τελειώσει το οποίο να γράψει για τους διοικητές και τη Βουλή των Αντιπροσώπων από το μήνα του Ραμαζανιού.
Η Fatimid χαλίφη να προσεύχονται την Παρασκευή τρεις: η δεύτερη, τρίτη και τέταρτη, αντίστοιχα, μετά τη δεύτερη Παρασκευή στο τζαμί του χάρακα και το τρίτο στην περιοχή Al-Azhar τζαμί, και η τέταρτη είναι γνωστή ως ορφανά Jumu'ah έγινε στο τζαμί του Αμρ σε Fustat, και καταβλήθηκε από τα μπαχαρικά Treasury ροδόνερο και λαούτο πομπή θυμίαμα σχέδιο και το τζαμί, μετά την προσευχή την τελευταία Παρασκευή του Ραμαζανιού, μια επίσημη δήλωση εκπομπή γνωστή ρεκόρ του Ευαγγελισμού, και την τελευταία νύχτα του ιερού μήνα ήταν οι αναγνώστες και τροβαδούρους Hristiunha Ανατολική Καπί και το Μεγάλο Χαλίφη άκουσα από πίσω από μια κουρτίνα, και στο τέλος της βραδιάς ήταν ο διάδοχος στο κοινό σκορπίζει χρυσά δηνάρια.
Μαμελούκων εποχή
Ο εορτασμός από το μήνα του Ραμαζανιού και το νέο φεγγάρι είναι άτομα με μειωμένη όραση κατά την περίοδο των Μαμελούκων, ήταν ο δικαστής των δικαστών να βγει για να δείτε το μισοφέγγαρο με τέσσερις δικαστές και οι μάρτυρες, μαζί με τα κεριά και φανάρια, μοιράζονται με το λογιστή και ανώτερα των εμπόρων του Καΐρου και τους επικεφαλής των κοινοτήτων, βιομηχανίες και βιοτεχνίες. Ήταν βλέποντας το Crescent Φάρος Σχολή Mansour Qalawun σχολείο Mansourieh "Walk Palace" επειδή βρίσκεται πριν από το γυμναστήριο δικαστήριο "School of Good Necmettin Balsagh« Εάν επαληθευτεί για να δείτε τα φώτα έσβησαν για τα καταστήματα και τους μιναρέδες αναμμένο τζαμιά, και στη συνέχεια να βγει από τον Chief Justice στην παρέλαση που ευθυγραμμίζεται με τα πλήθη των ανθρώπων που μεταφέρουν δάδες, φαναράκια και τα κεριά, ακόμη και μέχρι το σπίτι του, και στη συνέχεια διάσπαρτες κοινότητες στις γειτονιές ανακοινώνει την γρήγορη.
Ο εορτασμός από το μήνα του Ραμαζανιού και το νέο φεγγάρι είναι άτομα με μειωμένη όραση κατά την περίοδο των Μαμελούκων, ήταν ο δικαστής των δικαστών να βγει για να δείτε το μισοφέγγαρο με τέσσερις δικαστές και οι μάρτυρες, μαζί με τα κεριά και φανάρια, μοιράζονται με το λογιστή και ανώτερα των εμπόρων του Καΐρου και τους επικεφαλής των κοινοτήτων, βιομηχανίες και βιοτεχνίες. Ήταν βλέποντας το Crescent Φάρος Σχολή Mansour Qalawun σχολείο Mansourieh "Walk Palace" επειδή βρίσκεται πριν από το γυμναστήριο δικαστήριο "School of Good Necmettin Balsagh« Εάν επαληθευτεί για να δείτε τα φώτα έσβησαν για τα καταστήματα και τους μιναρέδες αναμμένο τζαμιά, και στη συνέχεια να βγει από τον Chief Justice στην παρέλαση που ευθυγραμμίζεται με τα πλήθη των ανθρώπων που μεταφέρουν δάδες, φαναράκια και τα κεριά, ακόμη και μέχρι το σπίτι του, και στη συνέχεια διάσπαρτες κοινότητες στις γειτονιές ανακοινώνει την γρήγορη.
Περιέγραψε τον ταξιδιώτη, "Ibn Battuta" για τον εορτασμό 727 e για να δείτε το νέο φεγγάρι του Ραμαζανιού στην πόλη "Abyaar" κοντά Μαχαλά, δήλωσε: «Η συνήθεια στο γόνατο για την κάλυψη των μελετητών της πόλης και βλέπει μετά το« Σπίτι του ο δικαστής, και στέκεται στην πόρτα του σπιτιού του καπετάνιου Almtamaman που έχει σήμα - η καλή - αν ήρθε μια νομικοί ή αντικείμενα που λαμβάνονται από τον καπετάνιο και περπάτησε στα χέρια του, λέγοντας ότι "το όνομα του Θεού, ο Κύριος μας έτσι και έτσι η θρησκεία» και Captain σωρού στη θέση που της αξίζει, αν Tkamiloa όλα, με επικεφαλής τον δικαστή, και τους ακολούθησε από την πόλη των ανδρών και των αγοριών, ακόμη και αν είχε τελειώσει σε μια θέση υψηλής έξω από την πόλη - μία προοπτική Crescent τους - έχει βούρτσες Balbst θέση, στρώματα, κατεβαίνουν προς το δικαστή και Ημισελήνου Ertqubon του και στη συνέχεια επιστρέφουν στην πόλη μετά την Maghrib προσευχή και κεριά στα χέρια τους και φακούς και φανάρια, έτσι ώστε να είναι απόδειξη της αποδεδειγμένης οράματος Faoukd Bhawwanathm εμπόρους κεριά αφθονούν τα φώτα στους δρόμους και τζαμιά.
Ο εορτασμός της παρατήρησης νύχτα σε 920 βασιλείας e του Σουλτάν αλ-Ασράφ Qansuh Ghouri - συμμετείχαν δικαστές από τα τέσσερα σχολεία Mansourieh, και παρακολούθησε Zaini Barakat ibn Musa τραυματισμό, και όταν αποδειχθεί παρατήρηση της σελήνης και την αναβολή του συμβουλίου οδήγησε λογιστή και περπατούσε μπροστά του Alsagan κοντά και αναμμένα κεριά με τα καταστήματα και τα αιωρούμενα σόμπες και τα φανάρια στην πορεία στο «Σπίτι Zaini Barakat" ..
Στην αρχή του μήνα που κάθονται-Σουλτάν στο χώρο του κάστρου και να τον κάνει να τον Χαλίφη και οι τέσσερις δικαστές συγχαρητήρια και στη συνέχεια αναθεωρήστε τις ποσότητες αλεύρι και το ψωμί και τη ζάχαρη, καθώς και τα πρόβατα, τα βοοειδή που προορίζονται για το Ραμαζάνι φιλανθρωπία που προσφέρει η βλάβη αφού εξέτασε τα μέρη του Καΐρου υπό την ηγεσία του μουσική, Vinam ο λογιστής και ο ανώτερος πολιτικοί.
Μαμελούκων σουλτάνοι ενδιαφέρονταν για την επέκταση της φιλανθρωπίας σε όλη του ιερού μήνα .. (Μουσουλμανική) χάρακας δαμάσκηνο "784 e -801 e" που χρησιμοποιείται σε όλη την εποχή της σφαγής τους κάθε μέρα του Ραμαζανιού, είκοσι πέντε αγελάδες στη φιλανθρωπία Belhomha, εκτός από το ψωμί και τα τρόφιμα για το λαό της τα τζαμιά, τις συνδέσεις και τις φυλακές του?, Έτσι ώστε για κάθε μεμονωμένο κρέας λίβρα, μαγειρευτά και τρεις φραντζόλες του ψωμιού, και περπάτησε για το έτος του ήρθε μετά την σουλτάνοι έλεγε από τη σφαγή των αγελάδων και τη διανομή του κρέατος, που διοργανώνονται επίσης Sultans του Σουλτάνου Baybars πέντε χιλιάδες κάθε μέρα του μήνα του Ραμαζανιού
Επίσης χρησιμοποιείται το σουλτάνων Μαμελούκων απελευθέρωση τριακοστή λαιμό του αριθμού των ημερών του ιερού μήνα, εκτός από όλα τα είδη της επέκτασης εκ των μελετητών, όπου η διάθεση τους να πληρώσουν ένα επιπλέον μήνα του Ραμαζανιού, ειδικά αποσπούν την προσοχή από τη ζάχαρη που έχει φτάσει το ποσό της ζάχαρης κατά τη βασιλεία του Σουλτάνου al-Nasir Muhammad ibn Qlaon χρόνια 745 AH - τρεις χιλιάδες στατήρες αξίας τριάντα χιλιάδων δηναρίων, των οποίων την εξηκοστή εκατόκιλα κάθε μέρα του Ραμαζανιού.
Ο Σουλτάνος βασιλιάς χήρα του Σουλτάνου Χουσεΐν Kamel ήταν αποφοίτησε στην παρέλαση για την κατανομή των χρυσών νομισμάτων στα παιδιά, και φορούσε ένα φόρεμα μακρύ, και το παιδί να αποδεχθεί την ουρά του φορέματος της, και εδώ ο Σουλτάνος δώρισε σε κάθε παιδί μια μικρή θήκη του μεταξιού κατέχει Δέκα χρυσά Riyals ήταν το πραγματικό της μέγεθος του Alumblym.
Το πιο διάσημο από αυτούς που έχουν Vchks Baltsheir ονομάζεται «Γιος ενός σημείου,« μια ειδική Almshrati σουλτάνος al-Nasir Μωάμεθ, ήταν ο "Υιός του σε ένα σημείο," Σέιχ Almshratih φάσμα της εποχής του και ο ιδιοκτήτης της τέχνης του "Alqoma", μια από τις μορφές του ύμνους και λιτανείες
. ..
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق