Υπάρχουν μια σειρά από πόλεις στην Αίγυπτο, όπου Shiism προέκυψε και έχει συνδεθεί χωρίς άλλες πόλεις της Αιγύπτου. Ο λόγος για αυτό είναι λόγω της μετανάστευσης προς την ανώτερη από τις πόλεις αυτές, ή οφείλεται σε αριθμό υποστηρικτές της Shiism που την αποίκησαν. .
Και νότια Αίγυπτο Bmant Ασουάν, Εσνα, Edfu και Armant ήταν ένα κέντρο του κοινού μέχρι πρόσφατα και εξακολουθεί να παραμένει κοινό ακόμη και σήμερα, όπως η νότια ήταν ένα καταφύγιο για τους σιίτες που προσπαθούν να ξεφύγουν από το πρόσωπο του Umayyad, Abbasid και το Ayyubid και των Μαμελούκων αργότερα, και ήταν μια καλή πρωτοπορία του άνθρακα στο επίπεδο του Φατιμιδών είχε συμβάλει σημαντικά στην Shiism διασκορπισμένες στην γη.
Και νότια Αίγυπτο Bmant Ασουάν, Εσνα, Edfu και Armant ήταν ένα κέντρο του κοινού μέχρι πρόσφατα και εξακολουθεί να παραμένει κοινό ακόμη και σήμερα, όπως η νότια ήταν ένα καταφύγιο για τους σιίτες που προσπαθούν να ξεφύγουν από το πρόσωπο του Umayyad, Abbasid και το Ayyubid και των Μαμελούκων αργότερα, και ήταν μια καλή πρωτοπορία του άνθρακα στο επίπεδο του Φατιμιδών είχε συμβάλει σημαντικά στην Shiism διασκορπισμένες στην γη.
Ήταν προς όφελος της τις ανησυχίες της υπεράσπισης, πολιτιστική και λογοτεχνική καθώς και πολιτικά συμφέροντα. Το Κάιρο είναι το κέντρο του κινήματος των Shiism στην Αίγυπτο ως την πρωτεύουσα του κράτους Fatimid και η έδρα της πρόσκλησης.
Συμπεριλαμβανομένων από το ιεροκήρυκες στην Αίγυπτο και Njuaha περιοχές και πόλεις στην Άνω σιιτών εξεγέρσεις που εξερράγη κατά Σαλαντίν και πυροδότησε εξεγέρσεις εναντίον άλλων Μαμελούκων και των Οθωμανών
Παρά την παρουσία του Fatimid κατάσταση στην Αίγυπτο και τον έλεγχό της όλα τα όριά του Βορρά και του Νότου δεν βρίσκουν σημαντική επίδραση της κοινής περιοχές της Κάτω, και ίσως ο λόγος έγκειται στο αυτό ότι η Αραβική μεταναστεύσεις στην Αίγυπτο, η οποία ακολουθείται από μια σειρά με την κίνηση της Ισλαμικής κατάκτησης εγκαταστάθηκαν στο νότιο και στο κέντρο αυτό, και βόρεια προς τότε ήταν που αποτελείται από ένα μίγμα των ανθρώπων που είναι μη αραβικές ρίζες.
Έχουν επισκεφθεί τόπους και πόλεις της Αιγύπτου ανέστειλε την Αλαουίτες. Qeft πόλη, η οποία περιοριζόταν στην Αλαουίτες από τις ημέρες του Ιμάμη Αλί Καράμ Αλλάχ και το πρόσωπο.
Οι σιίτες κοινότητες στο Κάιρο και η λιγότερο συχνή όσον αφορά τους όρους φορά στη γειτονιά του αλ-Χουσεΐν και οι σιίτες ήταν κυρίως που έρχονται στην Αίγυπτο για τη σταθερότητα. Ποιοι ήταν έφερε από την Ανατολή, την Περσία, το Ιράκ και αλλού, εξακολουθούν να είναι απομεινάρια από αυτές τις οικογένειες στην Αίγυπτο σε αυτήν την ημέρα. .
Και λέει ο ένας για ιστορικούς ότι οι Πέρσες ήταν σιίτες προτιμούν ζουν κοντά στον τόπο του Al-Husseini και την επίδειξη στη γέννηση Διακοσμητικά πολυτέλεια και γλέντι μεγάλη θλίψη και θρηνεί τον έκανε διάσημο, και θα συναντηθεί στο σπίτι που λαμβάνουν για αυτό και θέλει ένα στην ποίηση περσική eulogizing al-Bayt
Η μεγάλη πομπή του εορτασμού σιίτες του Ashura μέχρι πρόσφατα, φαίνεται να είναι η πομπές από τα ερείπια της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας προς το τέλος, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία για την εμφάνιση ενός σιίτη, αλλά περιορισμένη.
Παρά τις εκστρατείες διεξάγεται από τον αποκλεισμό της πνευματικής Ayyubids οι Αιγύπτιοι να σβήσουν τις παραμέτρους της Shiism από αυτούς, και σκόπιμα την εξάλειψη των εθίμων και των παραδόσεων, ιδίως των σιιτών εποχές και τις αργίες, αν και παρέμεινε πολλά έθιμα και τις παραδόσεις κληρονόμησε Σιιτών Αιγύπτιοι, από γενιά σε γενιά μέχρι την εποχή μας. Έγινε μέρος της έθιμα και τις παραδόσεις του αιγυπτιακού χαρακτήρα, και ότι η ύπαρξη αυτών των εθίμων και των παραδόσεων, ακόμη και σήμερα δείχνει μια σαφή ένδειξη ότι η σιιτική συνέχιση της παρουσίας στην αιγυπτιακή πραγματικότητα, παρά την καταπίεση και την αδιαφάνεια
Παρά τις εκστρατείες διεξάγεται από τον αποκλεισμό της πνευματικής Ayyubids οι Αιγύπτιοι να σβήσουν τις παραμέτρους της Shiism από αυτούς, και σκόπιμα την εξάλειψη των εθίμων και των παραδόσεων, ιδίως των σιιτών εποχές και τις αργίες, αν και παρέμεινε πολλά έθιμα και τις παραδόσεις κληρονόμησε Σιιτών Αιγύπτιοι, από γενιά σε γενιά μέχρι την εποχή μας. Έγινε μέρος της έθιμα και τις παραδόσεις του αιγυπτιακού χαρακτήρα, και ότι η ύπαρξη αυτών των εθίμων και των παραδόσεων, ακόμη και σήμερα δείχνει μια σαφή ένδειξη ότι η σιιτική συνέχιση της παρουσίας στην αιγυπτιακή πραγματικότητα, παρά την καταπίεση και την αδιαφάνεια
Μεταξύ των υπόλοιπων σιιτική τελωνειακών στην Αίγυπτο σήμερα
Ashura
Αν και Σαλαντίν ήταν γύρω από την θλιβερή επέτειο της μνήμης του ευτυχισμένη και συνέχισε Αιγύπτιοι γιορτάζουν με τον δικό τους τρόπο, έτσι δεν υπάρχει η μνήμη του τη νύχτα γιορτής του το Δεκαπενταύγουστο, συνήθως μια σιιτική παραμένουν χαρακτηρίζεται από το Σούφι παραγγελίες σήμερα, και υπάρχει ο εορτασμός με το χρόνο Χίζρι, συνήθως εφευρέθηκε από τον Φατιμιδών και εξακολουθεί να συνεχίζεται μέχρι σήμερα. Συνήθως στην απόκτηση του Ραμαζανιού φανάρια και έπαιζε με τα αγόρια στους δρόμους της σιιτικής παραδόσεις οι οποίες εξακολουθούν να ασκούνται στο Ραμαζάνι έχει μετακινηθεί από την Αίγυπτο προς άλλη χώρα.
Ashura
Αν και Σαλαντίν ήταν γύρω από την θλιβερή επέτειο της μνήμης του ευτυχισμένη και συνέχισε Αιγύπτιοι γιορτάζουν με τον δικό τους τρόπο, έτσι δεν υπάρχει η μνήμη του τη νύχτα γιορτής του το Δεκαπενταύγουστο, συνήθως μια σιιτική παραμένουν χαρακτηρίζεται από το Σούφι παραγγελίες σήμερα, και υπάρχει ο εορτασμός με το χρόνο Χίζρι, συνήθως εφευρέθηκε από τον Φατιμιδών και εξακολουθεί να συνεχίζεται μέχρι σήμερα. Συνήθως στην απόκτηση του Ραμαζανιού φανάρια και έπαιζε με τα αγόρια στους δρόμους της σιιτικής παραδόσεις οι οποίες εξακολουθούν να ασκούνται στο Ραμαζάνι έχει μετακινηθεί από την Αίγυπτο προς άλλη χώρα.
Στο επίπεδο των ονομάτων
Εξακολουθεί να είναι το όνομα του "κ." από τα ονόματα που κυκλοφορούν στην Αίγυπτο. Αυτή εξακολουθεί να είναι το όνομα που δίνεται σε ηλικιωμένους ανθρώπους και προσωπικότητες τιμή από την πόρτα και ράμπα εδώ. Έτσι και έτσι είπε στον κ. και την κα Έτσι και έτσι, το όνομα του κ. Χου στην πραγματικότητα ένα τελετουργικό να εποπτεύει συνεργάτης της οικογένειας του σπιτιού δεν είναι μόνο να απελευθερώσει την επιτήρηση
Λέγεται ότι η κα ή κα Zainab αλ-Χουσείν, και τις πολύτιμες ή με τον κ. Omar Makram ή ο κ. Tahtawi, αλλά ότι οι Αιγύπτιοι Ohaauha συμπεριλαμβανομένων των ομολόγων της ράμπας πόρτα και την κατάσταση. . Εκτός από το όνομα του ονόματος του κ. επάνω, υπάρχει και Hassan Hussein και τα γράμματά του, το οποίο οι Αιγύπτιοι για την προφορά των Astshala Hassan και Hussein. Αυτά είναι τα ονόματα από τα πιο κοινά ονόματα στην Αίγυπτο για τους άνδρες, ενώ για τις γυναίκες δεν υπάρχει το όνομα της Φατιμά και Zeinab, ηρεμία και πολύτιμα, και άλλα.
Στον τομέα των τροφίμων είναι ακόμα πολύ Αιγύπτιοι είναι μποϊκοτάρουν τα κουνέλια δεν τρώνε τον απαγορευμένο στο σιιτικό δόγμα.
Στον τομέα των τροφίμων είναι ακόμα πολύ Αιγύπτιοι είναι μποϊκοτάρουν τα κουνέλια δεν τρώνε τον απαγορευμένο στο σιιτικό δόγμα.
Από την άλλη πλευρά, υπήρχε διαρκής προσβολή για σιίτες της Αιγύπτου άρχισε με την Ayyubid υπολείμματα ακόμα απροθυμία από τις κοινές λαϊκή αντίληψη, χωρίς να το νόημά τους, όπως λέει σε μια κατάσταση του θυμού από κάποιον, «O γιος του απορριπτικοί». . Μια προσβολή προέρχεται από την σιίτες ετικέτα Balruad
.. ..
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق