Ping your blog, website, or RSS feed for Free

الأربعاء، 26 أكتوبر 2011

Πάσχα διακοπών στην Αίγυπτο, μια παλιά συνήθεια

Το Πάσχα είναι ένα από τα φεστιβάλ του Φαραώ της Αιγύπτου, και επιστρέφει στην αρχή της τελετής από σχεδόν πέντε χιλιάδες χρόνια, δηλαδή περίπου ένα χρόνο (2700 π.Χ.)., Και συγκεκριμένα στα τέλη του τρίτου δυναστεία φαραώ, γιορτάζεται από το αιγυπτιακό λαό μέχρι σήμερα.
 
Αν και ορισμένοι ιστορικοί πιστεύουν ότι η αρχή της τελετής ανάγεται στην εποχή της προ-δυναστική περίοδο, και πιστεύουν ότι ο εορτασμός αυτής της γιορτής ήταν γνωστό στην πόλη της Heliopolis "Online". Και επιστρέφει το όνομα "Πάσχα" σε αυτό το όνομα για να το φαραωνικού λέξη "χημειο", μια αρχαία αιγυπτιακή λέξη έχει δύο μορφές:
 
Συμβολίζει το Holiday - τους αρχαίους Αιγυπτίους - να φέρει στη ζωή, και ήταν οι αρχαίοι Αιγύπτιοι πίστευαν ότι η ημέρα είναι η πρώτη φορά, ή ξεκίνησε η δημιουργία του κόσμου, όπως νόμιζαν.
Το όνομα ήταν παραμορφωμένη κατά τη διάρκεια των αιώνων, και προστίθεται η λέξη "αύρα" για να συνδέσουν την ατμόσφαιρα του κεφαλαίου αυτού με μέτρο, και μια καλή αύρα, και την τήρηση συνοδός της γιορτής της εξόδου στους κήπους και τα πάρκα και να απολαύσετε την ομορφιά της φύσης

Οι αρχαίοι Αιγύπτιοι γιορτάζουν αυτήν την ημέρα ως ανώτερο στέλεχος σε μια τελετή που είναι γνωστή ως το πραξικόπημα-Rubaie, η ημέρα κατά την ίση μέρα και νύχτα, εγκαίρως για τον ήλιο στον Κριό. Είχαν συγκεντρωθεί μπροστά από τη βόρεια πρόσοψη της πυραμίδας - πριν το ηλιοβασίλεμα -? Να δει το ηλιοβασίλεμα, ο ήλιος φαίνεται η οποία τείνει προς τη δύση σταδιακά κοντά στην κορυφή της πυραμίδας, πράγμα που φάνηκε να τους θεατές, όπως κάθεται στην κορυφή της πυραμίδας.
 
Εκείνη τη στιγμή, κάτι παράξενο συμβαίνει, όταν το ηλιακό φως διαπερνά την κορυφή της πυραμίδας, η πυραμίδα φαίνεται διεπαφή μπροστά στα μάτια του κοινού χωρίστηκε σε δύο μέρη.
Αυτή εξακολουθεί να είναι το φαινόμενο παράξενο μέρος με την έλευση της άνοιξης στο άθεο και τον εικοστό του Μαρτίου κάθε έτους, στα τελευταία λεπτά της 18:00, ως αποτέλεσμα της πτώσης του ήλιου σε μια γωνία στη νότια πρόσοψη της πυραμίδας, αποκαλύπτει ακτίνες αχνή γραμμή μεταξύ των τριγωνικών διεπαφή ότι η ανταλλαγή του φωτός και της σκιάς να φαίνεται σαν ένα Htaran.
 
Έχουν φθάσει ένας αστρονόμος και μαθηματικός βρετανική "Proctor» για την παρακολούθηση αυτού του φαινομένου, και ήταν σε θέση να απεικονίσει τη στιγμή της πυραμίδας interface σχάσης το 1920, ήταν επίσης σε θέση Γάλλος λόγιος, "Andre Bhushan" - το 1934 - την καταγραφή των εν λόγω φαινόμενο είναι η δραματική χρήση της υπέρυθρης. Οι τόκοι από τους αρχαίους Αιγυπτίους καιρό Πάσχα ιδιαίτερη προσοχή μέχρι την πολύ πρόσφατη ιστορία

Και μετατρέπει τη γιορτή της "Πάσχα" - με Sunrise ήλιο ημέρας νέων - για να το δημοφιλές φεστιβάλ, με τη συμμετοχή των κοινοτήτων των ανθρώπων διαφορετικών, βγαίνουν από τους ανθρώπους στους κήπους, χωράφια και τα πάρκα, φέρνοντας μαζί τους ορισμένα είδη τροφίμων που τρώνε εκείνη την ημέρα, όπως: αυγά, Alvesikh (ψάρια αλατισμένα), μαρούλι, κρεμμύδι, και Almlana (πράσινο γραμμάριο).
 
Αιγυπτιακή τροφίμων είναι ένα ιδιαίτερο χαρακτήρα που συνδέεται με την έννοια της γιορτής εκείνη την ημέρα - όταν ο Φαραώ - συμπεριλαμβανομένων και των εκπροσώπων τους, της δημιουργίας και της γονιμότητας και της ζωής.
 
Τα αυγά που συμβολίζουν την δημιουργία της ζωής από άψυχα αντικείμενα, έχει απεικονιστεί από μερικούς από τους παπύρους Μέμφις ο θεός "Πτα," - ο θεός της δημιουργίας, όταν ο Φαραώ - κάθεται στο έδαφος με τη μορφή του αυγού που σχηματίζεται από άψυχα αντικείμενα.
 
Ως εκ τούτου, η κατανάλωση αυγών - σε αυτή την περίπτωση - μοιάζει με μια από τις ιεροτελεστίες, όταν οι αρχαίοι Αιγύπτιοι, και είχε χαραγμένο στην λευκή προσευχές και ευχές για το νέο έτος, και να θέσει τα αυγά σε καλάθια από φύλλα φοίνικα που επισυνάπτεται στα μπαλκόνια ή στα κλαδιά των δέντρων? Για να απολαύσετε τις ευλογίες του φωτός του Θεού του Chrogah επίτευξη επιθυμίες τους

Αυτά τα σχέδια έχουν εξελιχθεί - αργότερα -? Για να γίνει ένα χρώμα από την όμορφη διακόσμηση και υπέροχη χρώμα των αυγών.
 
Η Alvesikh - ή "παστά ψάρια" - έχει προκύψει μεταξύ των παραδοσιακών τροφίμων στον εορτασμό κατά τη διάρκεια της Πέμπτης Δυναστείας, με την έναρξη του ενδιαφέροντος για τον αγιασμό του Νείλου, οι αρχαίοι Αιγύπτιοι έδειξαν μεγάλη εφευρετικότητα στην διατήρηση των ψαριών, αποξηραμένα και τη βιομηχανία Alvesikh.
 
Έχει πει, «Ηρόδοτος» - η Ελληνική ιστορικός που επισκέφθηκε την Αίγυπτο τον πέμπτο αιώνα π.Χ. και έγραψε γι 'αυτούς - που έτρωγαν παστά ψάρια σε φεστιβάλ τους.
 
Όπως επίσης και τα κρεμμύδια ανάμεσα στα τρόφιμα που επιθυμεί αρχαίοι Αιγύπτιοι που πρέπει να αντιμετωπιστούν με την ευκαιρία αυτή, έχει συνδεθεί με έχουν τη θέληση για τη ζωή, κατακτώντας το θάνατο και να ξεπεράσουν την ασθένεια, κρέμονταν κρεμμύδια στα σπίτια, στα μπαλκόνια, όπως συνήθιζαν να τα κρεμάσει στο λαιμό τους, και το βάζουμε κάτω από ένα μαξιλάρι, και εξακολουθεί να είναι η εξάπλωση συνήθεια μεταξύ πολλών Αιγυπτίων σήμερα

Τα φυτά μαρουλιού από τα αγαπημένα εκείνη τη μέρα, έχει γίνει γνωστό από την εποχή της τέταρτης δυναστείας, ιερογλυφικά, και ονομαζόταν «Εβραίους», και θεωρείται από τους αρχαίους Αιγυπτίους από την ιερά φυτά, Vnakecoa την εικόνα του κάτω από τα πόδια του Θεού της αναπαραγωγής τους.

Επέστησε την προσοχή των κάποιοι μελετητές της Σουηδίας - στη σύγχρονη εποχή - και θα διεξαγάγει πειράματα και μελέτες σχετικά με μαρούλι φύλλων, και αποκάλυψε ότι η έρευνα και μελέτες για το γεγονός υπέροχο, έχει αποδειχθεί σε αυτούς ότι υπάρχει στενή σχέση μεταξύ του μαρουλιού και της γονιμότητας, και ανακάλυψε ότι το μαρούλι του πετρελαίου αυξάνει την σεξουαλική δύναμη να περιέχουν βιταμίνη (ε) καθώς και ορισμένες αναπαραγωγικές ορμόνες.

Και τα τρόφιμα που πρόθυμοι για τους αρχαίους Αιγυπτίους, επίσης, αντιμετωπίζονται με τον εορτασμό του «Πάσχα» φύλλο πράσινο γραμμάριο, το οποίο είναι γνωστό ότι οι Αιγύπτιοι ως «Almlana", έχει γίνει από την ωρίμανση του καρπού της ρεβίθια και μια αναφορά στην πληρότητα της άνοιξης

 Πήρε τους Εβραίους από τους Αιγυπτίους γιόρτασε τη γιορτή, ήταν τη στιγμή της εξόδου τους από την Αίγυπτο - στην εποχή του "Μωυσή" ειρήνη σ 'αυτόν - στη γραμμή για να γιορτάσουν οι Αιγύπτιοι του φεστιβάλ τους, έχει επιλέξει τους Εβραίους - όπως ισχυρίζονται - ότι ακριβώς την ημέρα της αναχώρησης τους από την Αίγυπτο, έτσι ώστε να μην αισθάνονται τους Αιγυπτίους κατά τη διαφυγή τους φέρνοντας μαζί τους πήραν ένα χρυσό Αιγύπτου και του πλούτου? για την ενασχόληση τους με την τήρηση των φεστιβάλ τους, και περιγράφει, "Έξοδος" από το "Παλαιά Διαθήκη" ότι "ζήτησε από τα κοσμήματα Αιγύπτιοι από ασήμι, και κοσμήματα από χρυσό, και τα είδη ένδυσης, και ο Κύριος έδωσε ο λαός υπέρ στα μάτια των Αιγυπτίων, έτσι Oaruhm Vmoa Αιγυπτίους.."
 
Εβραίους και τους μετέφεραν σε μια γιορτή εκείνη την ημέρα, και τον έκανε το κεφάλι του έτους εβραϊκά, και ονόμασε το όνομα "Πάσχα" - μια εβραϊκή λέξη που σημαίνει: την έξοδο ή τη διαμετακόμιση - το όνομά του από Benjathm, για να σηματοδοτήσει την αρχή της νέας ζωής τους

Όταν ο Χριστιανισμός άρχισε την Αίγυπτο είναι το "Holiday της Ανάστασης" συμφωνείτε με τους Αιγυπτίους γιορτάσει τα φεστιβάλ τους, ήταν χριστιανοί γιορτάζουν "Πάσχα" - την Κυριακή, και ακολουθείται αμέσως από Holiday "Πάσχα" τη Δευτέρα, το μήνα, «Βερμούδες» κάθε χρόνο.

Και συνέχισε ο εορτασμός αυτής της παράδοσης διακοπών Mtwartha διηγείται ο γενιές μέσω των ηλικιών και των ηλικιών, που μεταφέρουν με τελετή και τελετουργικό, και των εθίμων και παραδόσεων που δεν έχουν υποστεί καμία αλλαγή από την εποχή των Φαραώ μέχρι σήμερα.
 
Επέστησε την προσοχή της ανατολίτικης Αγγλικά "Edward William Lane," ο οποίος επισκέφτηκε το Κάιρο στις (1834 μ.Χ.) που περιγράφονται στον εορτασμό της αιγυπτιακής γιορτής λέγοντας:
  «Epkron για να μεταβείτε στην γύρω περιοχή, ιππασία ή με τα πόδια, και πικ-νικ στο Νείλο, και το κεφάλι προς τα βόρεια γενικά? Να αεράκι Itensmoa, ή . όπως λένε στην αύρα Ahmoa πιστεύουν ότι το αεράκι - εκείνη την ημέρα -. ευεργετικά αποτελέσματα, και ασχολείται με τις πιο φαγητό στην εξοχή ή στο Νείλο ", Τις ίδιες συνήθειες, οι οποίες εξακολουθούν να ασκούνται από τους Αιγυπτίους σε αυτήν την ημέρα


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق