Ping your blog, website, or RSS feed for Free

الأربعاء، 26 أكتوبر 2011

Οι άνθρωποι της Βεδουίνους στο Σινά

Η σκοπούμενη έθιμο φυλών, είναι το σύνολο των παραδόσεων, τους κανονισμούς και τις διατάξεις που διέπουν τη φυλετική κοινωνία, και να ληφθούν λόγω της συνήθειας και την πάροδο του χρόνου ένα πλαίσιο είναι υποχρεωτικό για τα μέλη αυτής της κοινότητας, και έγινε ο νόμιμα διέπει κοινωνικά τη σχέση των φυλών και των φυλών και των οικογενειών μεταξύ τους, με σκοπό την απονομή της δικαιοσύνης και την υιοθέτηση της κοινωνικής ειρήνης ανάμεσα σε δύο ή περισσότερες από τις φυλές εξακολουθούν να ζουν νομαδική φάση και δεν έχει καμία κεντρική κυβέρνηση κάνει τη δουλειά.

Και Ibn Khaldun σε αυτό το πλαίσιο, "Οι Άραβες είναι οι πιο ζωή της ερήμου άλλων Βεδουίνων έθνη της Bdautem η βόσκηση καμήλες μόνο, δεδομένου ότι είναι το πιο δύσκολο των Ηνωμένων Ankieda ένας για τον άλλον, του αργού κτηνωδία πληρούν τις ιδιοτροπίες τους, αυτό δεν είναι έκπληξη να δούμε ότι από τα μέσα για την επίτευξη της δικαιοσύνης μεταξύ των Βεδουίνων του Σινά και τα μέσα πολύ πρωτόγονα, μερικά που συνδέονται με το περιβάλλον και άλλα που σχετίζονται με κάποιες από τις αραβικές έθιμο. Αυτό μας οδηγεί στο να προσπαθήσουμε να βρούμε από που προέρχονται από τις ρίζες της φυλής έθιμο ανάμεσα στους Βεδουίνους των περιουσιακών στοιχείων και διατάξεων Σινά

Υπάρχουν δύο βασικοί παραπόταμοι επέστησε τους με το φυλετικό έθιμο Βεδουίνοι Σινά από άρθρα και οι διατάξεις του. Η πιο σημαντική από αυτές Rivers είναι ένα "έθιμο ή νόμο, την παλιά αραβική», που είναι ένας από τους παλαιότερους νόμους στον κόσμο, αλλά αποτελεί τη βάση για το κοστούμι με τη φύση των αραβικών λαών νομάδες, και στο οποίο φυλή ή γένος ή η οικογενειακή μονάδα βάσης για την οικοδόμηση της κοινότητας, και ότι βασίζεται στη νομική ευθύνη σύμφωνα με αυτό το σύστημα Πρώτον, η αρχαία αραβική φυλή στην φυλή και τελικά για την οικογένεια, αλλά όχι με βάση τη νομική ευθύνη του ατόμου. Η δικαιολογία για αυτό είναι αρκετά σαφές, δεδομένων των αποστάσεων, η επέκταση των περιοχών στις οποίες ζουν οι φυλές στην Αραβική Χερσόνησο, και να διαβιβάσει τη μόνιμη αναζήτηση των βοσκοτόπων, το μόνο που καθιστά αδύνατη τη σύλληψη του δράστη του εγκλήματος ή που ασχολούνται με αυτόν. Για παράδειγμα, εάν η κατάχρηση μέλος της φυλής σε ένα μέλος μιας άλλης φυλής, το κάνουμε σε αυτή την περίπτωση είναι με τη φυλή του θύματος και όχι με το άτομο που έκανε την επίθεση.

Και επιβεβαιώνει ένα εβραϊκό ιστορικοί ότι τα κανόνια που διατυπώθηκαν το 1500 π.Χ.. M στηρίχθηκε σε μεγάλο βαθμό από την αρχαία αραβική νόμους, που προστίθενται για να Μωυσή, ειρήνη σ 'αυτόν, ένας από τους πρεσβύτερους των ισχυρών φυλών του οφειλέτη, μια αστική Witherow.
 
Έφτασε στην Αραβική νόμο την παλιά (παραδοσιακή φυλετική παλιά) με τον πληθυσμό της χερσονήσου του Σινά από τον αραβικό μεταναστεύσεις παλαιό "Χαναναίους" Khgrat και "οφειλέτες", ο οποίος επέκτεινε τις κινήσεις τους στη δυτική ακτή του κόλπου της Άκαμπα μέχρι τον Ισθμό της Suez. Όπως επίσης και η μετανάστευση του αποκαλούμενου δυτικού όνομα συγγραφείς "Ισμαηλίτες ", και είναι φυλές κατάγονται από τη Βόρεια Θάλασσα ακτή, και γύρω από τη Μέκκα. Το κίνημα των αραβικών μετανάστευσης στο Σινά από τη δεύτερη χιλιετία π.Χ., και ακόμη και μια περίοδο της ισλαμικής επέκτασης, τότε αυτό έγινε μετά από αυτό μόνο με το πέρασμα των αραβικών φυλών για μεγάλο χρονικό διάστημα. Αλλά ήταν μόλις καταφύγει σε κάποια από τις φυλές κατά την οθωμανική περίοδο

 Σε κάθε περίπτωση, ο νόμος ήταν ο πιο σημαντικός παραπόταμος του παλιού αραβικού που αποκτήθηκε από τις παραδοσιακές φυλετικές στο Σινά Βεδουίνοι από άρθρα και οι διατάξεις του. Κατεβάστε αυτό όπου ο παραπόταμος με τις παραδόσεις και τα έθιμα των νομαδικών αραβικές φυλές και την ηθική. Αυτό είναι απόλυτα σαφές στον φυλετικά έθιμα των Βεδουίνων του Σινά, τα οποία είναι αρκετά παρόμοια με τον αραβικό φυλετικά έθιμα σε γενικές γραμμές, όπου οι Βεδουίνοι του Σινά δεν συνέβη σε αυτά τα πρότυπα θεμελιώδεις αλλαγές, λόγω των κοινών περιβαλλοντικών συνθηκών στην περιοχή του Σινά με τον ομόλογό του στην Αραβική Χερσόνησο.
 
Το δεύτερο ρεύμα των παραποτάμων του φυλών προσαρμοσμένων μεταξύ τους Βεδουίνους του Σινά, είναι ένας παραπόταμος του ο μουσουλμάνος, ο οποίος ήρθε στο Σινά, ως αποτέλεσμα της φάσης επέκτασης της ισλαμικής και της μετανάστευσης ορισμένες αραβικές φυλές που έφεραν το έμβλημα του Ισλάμ και την σταθερότητά του σε ορισμένα μέρη του Σινά

 Οι δύο Alravedan από τις πιο σημαντικές παραποτάμων που προέρχεται από την φυλετική έθιμο των άρθρων και των διατάξεών του. Θα είναι σαφές σε εμάς τη σημασία αυτών των δύο ποταμών κατά τη χάραξη και τη διαμόρφωση αυτού του εθίμου έχω Σινά Βεδουίνων.
 
Χωρίζεται σε στάδια των διαφορών στο Βεδουίνων του Σινά με τις τρεις βαθμούς για κάθε βαθμό του δικαστή. Ο δικαστής χρησιμεύει ως το πρώτο (κατώτερο δικαστήριο), και ένας δεύτερος δικαστής (Εφετείο), και ένας τρίτος δικαστής (Άρειος Πάγος). Για να φθάσουν στο στάδιο του Ακυρωτικού Δικαστηρίου (του τρίτου δικαστή), απαιτεί να είναι απόφαση του πρώτου δικαστή είναι αντίθετη προς τον κανόνα της δεύτερης δικαστή, αλλά αν η πρώτη και η δεύτερη συμφώνησε σχετικά με τον κανόνα του ενός, δεν αίρει την υπόθεση στο τρίτο δικαστή

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η παρουσία των τριών δικαστών και τα τρία στάδια της διαφοράς, σημαίνει την ύπαρξη της την ιδέα της προσπάθειας για την επίτευξη ενός αμερόληπτου διαιτητή δυνατό. Αυτό θετικές πτυχές που χαρακτηρίζουν το σύστημα των διαφορών στο Σινά Βεδουίνων.
 
Μετά τη συμφωνία των μερών στη διαδικασία να τους δικαστές, που διορίζονται από τον καθού "χορηγός Wafa" τυχόν εγγυητή εγγυητής ανταποκριθεί το δικαίωμα που διέπουν του δικαστή, καθώς και ο Εισαγγελέας διορίζει ένα πρόσωπο που είχε τη δική του λεγόμενη του "τοστ χορηγός" κάθε χορηγός να εξασφαλίζεται η επίτευξη του τι μπορεί να φέρει ο ενάγων και η άμυνα για όταν ο ενάγων κατά τη διάρκεια της ακρόασης, και ορίζει ότι η ειλικρίνεια εγγυητή ή χορηγού και την αφοσίωση. Το πρόσωπο δεν είναι ειλικρινής πιστός καλείται να χορηγό και εγγυητή της, αλλά τα χρήματα που εξασφαλίζονται με το Βεδουίνων χωρίς μάρτυρα.
 
Οι διαφορές σχετικά τέλη καταβάλλονται στους δικαστή εκ των προτέρων και από τις δύο ενάγοντα μέρη και κατηγορούμενος, και ξέρετε ότι τα τέλη αυτά στο Βεδουίνων του Σινά για να "Alrozkh» και να χάσουν την υπόθεση με την καταβολή της αξίας των Alrozkh, η οποία ποικίλλει ανάλογα με τη σημασία της υπόθεσης, τα «πρόβατα» στα οκτώ ομορφιά, και τα περισσότερα έχουν ληφθεί στα ζητήματα των γυναικών και το πρόσωπο κοπεί

Το πιστοποιητικό είναι επαρκής για να γνωστό φυλές του Σινά, ενός μάρτυρα για να αποδείξει την υπόθεση, αλλά μόνο αν την ακεραιότητά του και των χρηστών ηθών. Ωστόσο, για να δέχεται βεβαίωση ο κλέφτης για τον κλέφτη, και η μαρτυρία μιας γυναίκας και η μαρτυρία του αγοριού ενήλικες άνδρες. Για να δείτε αυτό το ναύλο του χορηγείται από το φοιτητή πριν από την παράσταση του πιστοποιητικού και να γνωρίζουν τους μισθούς τους, "Balakal" (συλλογή τρώγοντας ασχολείται με τα φρούτα) και, σε περιπτώσεις καμήλες μέχρι πέντε "Pinto, και αν αυτό οδηγεί κατάθεση του μάρτυρα για να κατηγορήσει τον κλέφτη που έχει αποκτηθεί £ 4 για κάθε καμήλα έχει αποδείξει την κατάθεσή του ότι ο κλέφτης έκλεψε. Εάν ο αριθμός της ομορφιάς συχνά να συμφωνηθεί για το ποσό της προκαταβολής, και η αρχή του Βεδουίνων στην Δηλαδή, ένας μάρτυρας ο οποίος εισπράττει αμοιβή για την κατάθεσή του να είναι πιο ακριβή κατά την εκτέλεση των κατάθεσή του από εκείνους που δεν λαμβάνουν την ανταμοιβή, επειδή γνωρίζει ότι κάθε λέξη που ελέγχεται προσεκτικά πριν από την αποδοχή.

 Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι αυτό το σύστημα κατά την εκτέλεση σε μεγάλο βαθμό από την ανισορροπία, η οποία προσφέρεται να επηρεάσουν τους μάρτυρες κατά τη διάρκεια της πειρασμό του χρήματος, η οποία επηρεάζει τη λειτουργία της δικαιοσύνης. Η μέθοδος της ανάκρισης ενός μάρτυρα είναι σπάνια η διάψευση των δηλώσεών του μέσα από τις τεχνικές ανάκρισης που βασίζονται στην ευφυΐα του δικαστή και εισαγγελέα έκπτωση.
Υπάρχει ένα άλλο είδος συμμαχίας
Μια συμμαχία με το "διαζύγιο τρεις φορές," και αυτή η συμμαχία, όπως ο ίδιος έβαλε πολύ σεβαστή από την Βεδουίνων, δεν είναι συχνά κατέφευγε σε, όπου ο μάρτυρας λέει τρεις φορές, "η σύζυγός μου χώρισαν," και στη συνέχεια να οδηγήσει το πιστοποιητικό, εάν δοθεί ψευδή μαρτυρία του διαζυγίου.
 
Ωστόσο, Σινά Βεδουίνοι δέχεται το δικαίωμα των μαρτύρων και την κατάθεσή του, αλλά παρ 'όλα αυτά δεν αποδέχονται το δικαίωμα του κατηγορουμένου στην περίπτωση των εγκλημάτων που αναφέρονται και τα οποία δεν είναι μάρτυρες σε αυτά. Είναι σε αυτό δεν τα πόδια στο απόφθεγμα «σωστό ότι όσοι αρνήθηκαν, και τα αποδεικτικά στοιχεία σχετικά με την εικαζόμενη», και προτιμούν να εκτελέσει το δικαίωμα τελετουργικό πρωτόγονο παρελθόν, έχουν γνωστό "Balbhah", και ίσως λόγος για αυτό, δεδομένου ότι υπάρχει μια Βεδουίνων που μπορεί να οδηγήσει ψευδή μαρτυρία, έστω και αν το δικαίωμά του και η συμμαχία του με τον Θεό. Τα θέματα ή την άρνηση των εγκλημάτων που δεν έχουν τους μάρτυρες, να μην καταφεύγουν στο Σινά Βεδουίνοι "δικαίωμα", όπως είπαμε, αλλά καταφεύγουν σε άσχημη ή Alambha δικαστή, ο οποίος δοκιμές του κατηγορουμένου είτε φωτιά ή το νερό ή το όραμα και όνειρο

Η φωτιά δοκιμή είναι μέσω της προθέρμανσης άσχημο χαλκού βάζο ως "ένα κύπελλο του καφέ," και μερικές φορές ένα τρόφιμο κουτάλι για τα κάρβουνα του άνθρακα και, μετά την άφιξή της στο βαθμό της προθέρμανσης δείχνουν Alambha της για δύο μαρτύρων και σκουπίστε τα χέρια του, στη συνέχεια, τρεις φορές, και στη συνέχεια ασχολείται με τον κατηγορούμενο, περιοχές κατά μήκος ή θερμαινόμενο κουτάλι, και γλείφουν με τη γλώσσα τρεις φορές του, τότε πλένονται με νερό και τη γλώσσα του για να του δείξει τα δύο μάρτυρες, αν υπήρχε ίχνος της φωτιάς στη γλώσσα του, καταδικάστηκε Alambha περίπτωση του αντιπάλου του, και μόνο τον κανόνα του.
 
Πιστεύουν ότι, αν ο κατηγορούμενος ήταν ένοχος ξερά σάλιο από το φόβο και τον τρόμο, και επηρέασε την πυρκαγιά στη γλώσσα του, και αντιστρόφως, αν η αθώα. Η επιλογή με το νερό, ο καιρός είναι παράξενο, δεδομένου ότι λαμβάνει Alambha του κανάτα χαλκού που γεμίζουν με νερό, και κάνει το κοινό μαζί με τον κατηγορούμενο στο λαιμό του, και στη συνέχεια να προχωρήσει στην ξόρκια του ποτ Vihrk σκάφος γι 'αυτόν, αν είναι ένοχος, στέκεται στο Alambha αν αθώα.
 
Οι καμήλες, Vlohmatha για τους Βεδουίνους του Σινά, που έχουν ένα ειδικό δικαστήριο που ονομάζεται "υπεράριθμων", ασχολείται με πράγματα που έχουν κλαπεί και Othagaha και τα συναφή θέματα. Οι καμήλες εμπειρογνωμόνων υποθέσεις τους που είναι γνωστό ως "έμπορος", το οποίο καθορίζει την αξία των προστίμων για τις καμήλες

 Ο νόμος της καμήλας Σινά Βεδουίνων έχω μια πολύ αυστηρή, και η απόδειξη είναι ότι οι καμήλες αριστερά στο βοσκότοπο μόνο δεν τολμά να αγγίξει κανείς. Αλλά εάν συντρέχουν ειδικές περιστάσεις επιτρέπουν τη χρήση μη-Βεδουίνων καμήλες, όπως δίψα και να ξεφύγει από τον κίνδυνο. Αδιάσειστα περιστάσεις που ενδέχεται να αντιμετωπίσουν οι κάτοικοι της ερήμου, και την αναπόφευκτη ανάγκη να χρησιμοποιήσετε ένα τρίτο μέρος. Αυτά τα θετικά που μπορούν να συγκαταλέγονται μεταξύ των φυλών έθιμο των Βεδουίνων του Σινά.
 
Εάν οι δύο σε διαφορετικές ονομασία του δικαστή που τους καταδίκασε, ζήτησε από το «φόρο», ένας δικαστής, ο οποίος έχει το δικαίωμα να διορίζει έναν δικαστή ο οποίος θα αποφανθεί Dawahma, και επιλέγουν συχνά Howeitat της φυλής.
 
Είναι καταπληκτικό για να δει το εθιμικό δίκαιο του Σινά Βεδουίνων δεν έχουν ξεχάσει το περιβάλλον τους και την ανάγκη να διατηρηθεί. Αυτή η παραδοσιακή φυλετική στερεί το έργο του άνθρακα από τα δέντρα ή τα πράσινα φυτά για τη σημασία της ύπαρξης των εν λόγω φυτών στην έρημο, το οποίο ήταν φτιαγμένο από τα φυτά, τη γη, και αν συμβεί αυτό, ο ηθοποιός δύο το ίδιο θέμα με το έθιμο, πρόστιμο, πρόστιμο υλικό, αλλά μόνο αν υπάρχουν εκείνοι που ισχυρίζονται ότι την ευθύνη για την προστασία των φυτών αυτών στην περιοχή που συμβαίνει όλα τα καλά παράβαση. Αν κοπεί κάποιος τα φυτά ή τα δέντρα σε μια περιοχή δεν αξιώνει την ιδιοκτησία του ότι είναι μόνο ένα κακό πρόσωπο

Έχει πάρει μερικά από τα Βεδουίνων νομάδων παραδόσεις μαζί τους μετά που εγκαταστάθηκαν στις πόλεις, όπου θα δούμε μερικά από τα συνήθη που επηρεάζουν την ιερότητα των ιδιωτικών κατοικιών ή σκηνές. Είναι αυτή η παράδοση ότι αν κάποιος εισέλθει σε ένα σπίτι στον κήπο που ανήκει σε άλλο πρόσωπο κατά λάθος αλιεύονται στον κήπο, ο ίδιος εκτίθεται σε χρηματική ποινή για κάθε βήμα της πορείας του φράκτη των κήπων, αφού υπολογίζονται, και μπορεί να βρει ο ίδιος την καταβολή προστίμου μέχρι τις ποινές μόνο για να εγγύτητα του πάρκου, ενώ η άνοδος στον τοίχο της περίφραξης, μπορεί να του κοστίσει την τελευταία του φράση, και να εισέλθουν στο έδαφος του πάρκου του κόστισε τρίτη περίοδος, και τα πόδια προς το δέντρο για να κλέψει μια καμήλα ανατεθεί τέταρτο και ούτω καθεξής. Το άτομο που έσπασε τον κλάδο από ένα δέντρο στον κήπο, βρίσκει τον εαυτό του καταβάλλει την τιμή των πέντε λίρες για κάθε μέγεθος ενός δακτύλου του υποκαταστήματος, που έχει σπάσει.

Τελωνείων και ρίζες που χρονολογούνται από την αρχαία ιστορία των Αράβων, παίρνουν συνήθως εκδίκηση
 
Αν "σκοτώνει κάποιος, Vlohl νεκρός κοντά στον πατέρα και τον παππού μέχρι τον πέμπτο βαθμό, και ο γιος και ο γιος του φτέρνα γιο, τον αδελφό και τον ανιψιό, ο θείος και εξάδελφος ακόμη και το πέμπτο για να πάρει εκδίκηση για το δολοφόνο και στενούς συγγενείς του στη φτέρνα την πέμπτη, και αν κερδίσουν εκδίκηση και σκότωσε ο δολοφόνος ή ένας από τους τα άτομα που βρίσκονται κοντά καταλήγουν.
 
Εάν επιτύχει το δολοφόνο να ξεφύγει από την οικογένειά του και πήρε φυλή καταφύγιο πριν αγγίξει από τον λαό της εκδίκησης, μεσολαβούν μεταξύ των οποίων και σοφό φυλή που τα προστατευόμενα, και αν αγκάλιασε ο Δικαστής κόμματα, είχαν μεταβιβαστεί σε αυτούς, «γείτονες», μια καμήλα ή τέσσερα, και έκανε μια «εκπλήρωση χορηγός" για να διασφαλίσει την εκπλήρωση της θρησκείας, και τα πήραν. "χορηγός θερμαίνεται, "και να μην κυνηγούν νεκρούς δολοφόνος. Τα μέρη θα συναντηθούν δόλωμα ένα πολύ γνωστό τους άνδρες, όπου οι άνθρωποι έρχεται ο δολοφόνος είναι γνωστή ως τα χρήματα του αίματος που έχουν να κάνουν "time", σαράντα καμήλες και καμήλα υβριδικά γνωστή ως "φοιτητές. Αυτό δεν είναι μόνο αν ο δολοφόνος και το θύμα των διαφόρων φυλών

Αν ο δολοφόνος και το θύμα μιας φυλής, τότε οι άνθρωποι του δολοφόνου να εγκαταλείψει τη γονική συνήθης "έκπληξη" κάθε παρθένο κορίτσι παίρνει ένα συγγενείς του νεκρού, χωρίς προίκα ως γυναίκα και ακόμα έχει να γεννήσει ένα Faiser γιος έχουν τη δυνατότητα να επιστρέψει στην οικογένειά της δωρεάν και να ανανεώσουν το γάμο της και να κρατήσει με τον πατέρα του παιδιού της μετά τη λήψη προίκα της. Αλλά αυτά ήταν απεχθάνονται συνήθως δύο κορίτσια, λόγω της κατάχρησης της αξιοπρέπειάς τους, για το έθιμο αυτό μπορεί να Tfda πέντε ομορφιά αρχάρια.
 
Η δολοφονία δόλο ή κρυφά, είναι ένα από τα ειδεχθή εγκλήματα που έχω Σινά Βεδουίνων, αποδεικνύει την ύπουλη δολοφονία σε ένα μέρος κόψει τα χρήματα του αίματος ζητήθηκε, η οποία στην προκειμένη περίπτωση από τέσσερις Diat. Αν οι άνθρωποι παίρνουν τους νεκρούς για να εκδικηθεί τους ανθρώπους του δολοφόνου απονέμεται ένα φιλικό και ενός Asamehon Atsedkon σε ένα. Το παιδί σκοτώθηκε θα πρέπει να πληρώσει ο δολοφόνος των τεσσάρων Diat, και τη δολοφονία των οκτώ γυναίκες Festujb Diat. Και αμειβόμενη γονική συχνά σε δόσεις αναβαλλόμενη, από την πριμοδότηση σε τέσσερις δόσεις, εντός προθεσμίας ενός μηνός έως ενός έτους, αλλά σε ορισμένες περιπτώσεις, να πληρώσει όλα με τη μία, και κατανέμεται μεταξύ των συγγενών του δολοφονημένου άνδρες που κυνήγησαν το δικό του το αίμα, και όπως τους το περίφημο "της απωθητικό στο αίμα για να το πάρετε

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το σύστημα των χρημάτων του αίματος το μέγεθος της απογραφής της θανατικής ποινής σε χρηματική ποινή χρήμα ή σε είδος σε μια σειρά της ομορφιάς δεν αντικατοπτρίζει την οποία έχουν αποτρεπτικό χαρακτήρα για έγκλημα ή τιμωρίας, αλλά από την άποψή τους μια εναλλακτική λύση για τη λήψη εκδίκηση, η οποία μπορεί τελικά να οδηγήσει στην εξόντωση και μία προς μία.
 
Είναι ήδη σαφές ότι το σύστημα είναι επίσης σύνηθες που επικρατούν στην περιοχή του Σινά χαρακτηρίστηκε από μια σειρά από χαρακτηριστικά όπως: ο μεγάλος αριθμός των δικαστών, δεδομένης της εξειδίκευσης των δικαστών και την πολλαπλότητα του βαθμού τους, υπάρχουν και δικαστές για την τιμή, και άλλους ειδικούς για τις γυναίκες, και άλλοι από την καμήλα .. Και ούτω καθεξής. Valgrama οικονομικά ή υλικά είναι η ποινή του όλες τις ποινές, ακόμη και στις περιπτώσεις της δολοφονίας και να πάρει τον μάρτυρα να πληρώσει για την κατάθεσή του, και η δύναμη και η επιρροή των φυλών γερόντων στην επίλυση των μεγάλων ζητημάτων της σοβαρής μορφής, η οποία μπορεί να οδηγήσει σε ανισορροπία της ασφάλειας, και τον έλεγχο του μύθου σε κάποια συστήματα και τις μεθόδους επίλυσης διαφορών έχουν, και λήστεψαν νομικά δικαιώματα μερικές γυναίκες, όπως είναι το δικαίωμα να επιλέξει τον ή τη σύζυγο και το δικαίωμά τους στην κληρονομιά

 Όπως είναι σαφές για μας ότι αυτή η κοινότητα που έχει μακριά από το Κίνημα της Αναγέννησης, η οποία έλαβε χώρα στην Αίγυπτο κατά τη διάρκεια του δέκατου ένατου αιώνα, και το πίσω μέρος της απάντησης του Σινά Βεδουίνων στην κλήση του εκσυγχρονισμού που άρχισε από την αιγυπτιακή κυβέρνηση στη χερσόνησο, οι νομάδες αυτοί δεν δίστασε να πάτε στο δικαστήριο συνολικά, αλλά υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός των θέματα για αυτές τις νομάδες Δικαστήριο άποψη του Ελ Αρίς, και προτίμησε να καταφύγει σε αυτούς για προσφυγή σε δικαστή του εθιμικού και μερικές φορές υπήρχε μια σύγκρουση μεταξύ των διατάξεων του δικαστηρίου με τη συνήθη παραδόσεις όπως έχουμε δει. Αλλά με αυτό, η κλίση στην προσπάθεια για την ενημέρωση αυτών των Βεδουίνοι είναι ο τρόπος για να επιτευχθεί η επιθυμητή φρούτα, τα οποία η αιγυπτιακή κυβέρνηση προσπάθησε να κάνει κατά τη διάρκεια του δεύτερου μισού του δέκατου ένατου αιώνα με αυτά τα Βεδουίνους.

Αίγυπτος παραδόσεις των Βεδουίνων αντισταθεί τους ανέμους της παγκοσμιοποίησης
Ανάμεσα στις νομαδικές ομάδες στην Αίγυπτο, και ιδιαίτερα των Βεδουίνων Ελ Αρίς περιοχής, οι οποίοι χρησιμοποιούν τα μέσα της σύγχρονης εποχής των πιάτων πιάτα και τα κινητά τηλέφωνα και άλλα γλώσσα της σύγχρονης επικοινωνίας, αλλά ταυτόχρονα επιμένουν στο πρόσωπο του τις αρνητικές επιπτώσεις των ανέμων η παγκοσμιοποίηση να διατηρήσει τις παραδόσεις που γεννήθηκε μέσα από τις εκατοντάδες των ετών.
 
Εκείνος λέει μια Βεδουίνων και ένας οδηγός ταξί το βράδυ παίρνει μακριά ρόμπα του και φορούσε ένα μανδύα της εργασίας για να κάνει τη δουλειά του ως δικαστής λύσει τα προβλήματα της φυλής του που κατοικούν στην έρημο της χερσονήσου του Σινά.

Badawi και άλλα μακριά, ένας από τη φυλή Tarabin, απόγονοι της Αραβίας σε σχέση με το ορατό Althriph περιοχή, πουκάμισο και το παντελόνι του για να φορέσει την Abaya, την παραδοσιακή κόμμωση και το λευκό και το κόκκινο χρώμα και ένα φλιτζάνι τσάι με τα μέλη της γενιάς

 Πρόσθεσε ότι τα δορυφορικά πιάτα και τα κινητά τηλέφωνα έχουν γίνει μια αναγκαιότητα, αλλά οι γυναίκες μας, οι οποίοι συνεχίζουν να Trivthen παραδοσιακή μαγειρική και την παρασκευή ψωμιού στους φούρνους έσκαψε στο έδαφος, και η φροντίδα για τα πρόβατα και AGN χαλιά, τα παπλώματα και μπούργκα και πολύχρωμα καλύμματα κεφαλής είναι δημοφιλής μεταξύ των τουριστών και των αλλοδαπών.
 
Για τους νομάδες τον δικό τους τρόπο ζωής και την χαρακτηριστική διάλεκτο καθώς και την κοινωνική ιεραρχία, που αποτελεί την κουλτούρα της δικής τους, αλλά ο αριθμός τους συνεχώς μειώνεται, έτσι υπάρχει μια μετατόπιση από την νομαδική για τη σταθερότητα στις κατοικημένες περιοχές.
 
Ο εκτιμώμενος αριθμός των Βεδουίνων στο βόρειο Σινά, περίπου 300 χιλιάδες άτομα, συμπεριλαμβανομένων τουλάχιστον 80 Α του νομάδες που ταξιδεύουν συχνά μεταξύ καλοκαιριού και χειμώνα, που συνοδεύεται από Sheikh της φυλής, μια παιδική Etwarthh θέση από τους γονείς τους

Αν και το θέμα των γυναικών είναι πολύ ευαίσθητα στην κοινότητα Βεδουίνων, ο αριθμός των γυναικών να φτάσει για την Πέμπτη και Σάββατο κάθε εβδομάδα για να τη λαϊκή αγορά στις πόλεις της Ελ-Αρίς και Ράφα γείτονες να πωλούν τα προϊόντα τους από τα κεντήματα και τα χαλιά, τις ημερομηνίες και το ελαιόλαδο.
 
Εξήγησε έναν εμπειρογνώμονα στις υποθέσεις των Βεδουίνων ότι η Βεδουίνων άνθρωπος δεν πωλεί τίποτα που παράγεται από τη σύζυγό του, γιατί αυτό υπονομεύει το κύρος και την τιμή, σύμφωνα με την παράδοση, είπε, προσθέτοντας ότι η γυναίκα είναι το αντικείμενο μιας πολύ ιδιαίτερο για την Βεδουίνων είναι μέρος της ζωής του δεν δικαιούται μια συζήτηση δεν επιτρέπεται να εμφανίζονται παρουσιάστηκε με την παρουσία των ξένων και μετά από αίτηση του συζύγου ή του πατέρα ή αδελφό.
 
Αυτό έχει συμπεριλάβει έναν τρόπο για να αλλάξετε τον τρόπο ζωής του γάμου, καθώς και.
Vaeros ήταν μέχρι τον τόπο της γιορτής από Hodge κατά τη διάρκεια των ποινών που προβλέπονται από το γαμπρό, αλλά το αυτοκίνητο αντικατέστησε Alhodg σήμερα

Τα μεταφορικά μέσα έχουν αλλάξει, αλλά η παράδοση δεν έχει αλλάξει έτσι ώστε να συνεχίσει να αξιολογεί το γάμο για τρεις νύχτες συνεχή σχισμή, μέσω των οποίων τα πρόβατα και διανέμεται το κρέας στα μέλη της φυλής, δεν απαιτεί την Βεδουίνων σε περισσότερα από ένα στρώμα και ένα μαξιλάρι και την κανάτα νερό και ένα δοχείο μεγάλο ντους, προκειμένου να παντρευτεί, και συνήθως είναι τα δώρα του γάμου είναι μια την ποσότητα της ζάχαρης, το τσάι, ή πρόβατα, δηλαδή, ο καθένας σύμφωνα με τις ικανότητές του.
 
Ανέφερε ότι η Βεδουίνων διάκριση μεταξύ των παντρεμένων γυναικών και κοριτσιών μέσω των ενδυμάτων που φέρουν το εξώφυλλο του πρώτου μαύρου στο κεφάλι και Znara της από μαλλί στη μέση της, ενώ ο άλλος φορούσε ένα λευκό κάλυμμα κεφαλής. Και λόγω της γειτνίασης και καταγωγές, είναι παρόμοιο τρόπο με την Βεδουίνων Παλαιστινίων κέντημα

 . . ..

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق