Ping your blog, website, or RSS feed for Free

الأربعاء، 26 أكتوبر 2011

Έθιμα και τις παραδόσεις της στην όαση της Σίβα.

Στην καρδιά της ερήμου και μακριά από τις πόλεις της κατασκευής εκατοντάδων χιλιομέτρων είναι μία από τις περιοχές που κάποτε τα σημεία κάτω από τα πόδια σας μέχρι να σταματήσει το χρόνο σας και την επιστροφή τους τροχούς σας για χιλιάδες χρόνια, μόνο για να βρει τον κόσμο της περίεργο και θαυμαστό που συνδυάζει την πραγματικότητα με τη δεισιδαιμονία και μίγματα ιστορίες τους μύθους και τις παρακείμενες τελετουργικά με φεστιβάλ και γιορτές? Για να μας κάνει ένα μύθο που ονομάζεται Oasis "Σίβα" της Αιγύπτου, τις πιο όμορφες ιστορίες στο οποίο βρίσκονται όλα στο χρόνο που δεν είναι πλέον ο χρόνος το επιτρέπει Baga, αφού μπήκε στο μύλο της οικογενειακής ζωής του, που δεν σταματά.

Είναι δύσκολο, αν θέλετε να μιλήσουμε για τη μεγάλη όαση της Σίβα μιλάμε για να πείσει μιλάτε στο παρόν και όχι το μακρινό παρελθόν, τόσο πιο δύσκολο μπορεί να κοιτάξει για το σημείο εκκίνησης, σε ό, τι χορδές αρχίζουν μύθος: η αξιοπρέπεια του κ. Solomon; Ή Όρος Dakrur;
Μπορεί να ξεκινήσει από την ιστορία της δράκαινα Όρος ή νεκρά .. Δεν ξέρω .. Vagayat, θρύλους και τα έθιμα, την πλούσια πλούτο της αυτό το γραφικό σημείο .. Αλλά ας ξεκινήσουμε από την κλήση του Σέιχ Τρίπολη που άφησε τη σφραγίδα του σε ό, τι σε Σίβα.

 Call of Sheikh που έπληξε γειτονική όαση
Sheikh Trabelsi ήρθε από τη Λιβύη προς τη Σαουδική Αραβία στο δρόμο του με τα πόδια για να εκτελέσετε την Hajj, την όαση στην έρημο της Famer "γείτονα" ή "ή μικρές" μια από τις μικρές οάσεις Alseweh Frhqh μερικά από τα αγόρια με πέτρες, και κάλεσε τους Sheikh έλλειψη ελέγχου των γεννήσεων, και ήταν.
 
Αυτή η πάγια στη μνήμη του λαού της Oasis, το οποίο είναι το μικρότερο όαση στην Αίγυπτο, όπου ο πληθυσμός της μόλις 340 άτομα ούτε λίγο ούτε αναιρεί, και πιστεύεται ότι είναι οι γονείς ότι αν γέννησε ένα παιδί το πρωί, οι πρεσβύτεροι των ηλικιωμένων θα πεθάνει το βράδυ, και έτυχε να είναι πολλά για το τι συνέβαινε έτσι

 Όταν επισκέπτεστε το γείτονα Oasis, θα πρέπει να πάμε 130 χλμ από την όαση της Σίβα μέχρι να φτάσετε την όαση που περιβάλλεται από τον εξωτερικό τοίχο, όπως τοίχοι, τα κάστρα έχουν μια πόρτα κλείνει μόνο στον πληθυσμό το βράδυ για το φόβο των ύαινες που ζουν σε μεγάλο βαθμό από τα όρια και απειλεί το λαό του όαση και να σκοτώσει τον πλούτο τους σε ζώα.
 
Και ο "γείτονας" παρέμεινε μέχρι την επανάσταση του 1952 δεν ήξερε μια μορφή νομίσματος-επαρκή ανταλλαγή, και ζουν - και σήμερα - ελιές, τις ημερομηνίες και να το χρησιμοποιήσετε για να αντιπραγματισμού αυτό που χρειάζονται από τον πληθυσμό των άλλων χωριών και των τρίτων, οι οποίοι στη ζωή τους, όπως Bjaddaria άνευ αντικειμένου, από αμνημονεύτων χρόνων σκέφτονται μόνο στην πρόσκληση του Σεΐχη Trabelsi, και προσευχόμαστε στον Θεό να τελειώσει αυτή η κατάρα που έπληξε τους απογόνους τους

Κάθε χρόνο, όταν το μήνα Οκτώβριο, όταν η πανσέληνος αρχίζει εορταστικές εκδηλώσεις του λαού της Σίβα μακρινό νύχτες φεγγάρι ή "Ειρήνη για διακοπές", όταν το πόδι του όρους Dakrur πληρούν Alsiuyon γέρους, νέους και παιδιά και γυναίκες, αφήνοντας τα σπίτια τους, συγκεντρώνονται σε ένα τραπέζι, όπου καθένα από αυτά φέρει μια φυλετική πίνακα Σέιχ των τροφίμων στο κεφάλι του για να προσφέρει σε όλους τους ανθρώπους, δεν υπάρχει διαφορά μεταξύ πλουσίων και φτωχών, και αρχίζουν να τρώνε πριν από την έναρξη του σήματος από το πρόσωπο που καλείται ένα πρότυπο κάθεται στην κορυφή του βουνού, και στη συνέχεια να αρχίσει τις γιορτές και τα τραγούδια από τα πιο σημαντικά γιορτή στη Σίβα. Και όταν το βράδυ την πρώτη ημέρα των εορτασμών κάθονται φυλών γερόντων διηγούνται ιστορίες ηρωισμού και τη διεύθυνση των εισβολέων και τις δόξες του Σίβα και παλιά πείτε μηνών ιστορία της συμφιλίωσης, η συμφιλίωση είναι υψηλή μεταξύ Alsewean Ανατολικής και Δυτικής, η οποία ήταν ένα αφιέρωμα στο Sheikh Ahmed Zafer Πολιτικής χυτήριο μεταξύ Ανατολής και Δύσης να επικρατεί η ανοχή και να πάει διαφορές, και εδώ έκανε το ημέρα κάθε χρόνο μια καλή μνήμη για να γιορτάσουν μια εθνική εορτή της όαση ειρήνης.

 Στην «Ημέρα της συμφιλίωσης" που θα πραγματοποιηθεί τη συμφιλίωση για τον τερματισμό των διαφορών μεταξύ των φυλών, και μετά από συμβιβασμό ασχολείται με όλα τα τρόφιμα, ένα σημάδι από το τέλος της οι ενδεχόμενες εκπτώσεις και έγινε όλο το χρόνο.
 
Την τρίτη ημέρα φορώντας ένα λευκό χιτώνα και πήγε γύρω στα σπίτια για να πάρουμε από κάθε κάτι σπίτι τρώγεται, και είναι το έργο του μια μεγάλη γιορτή συγκεντρώσει τους γονείς της και πάλι? Επιβεβαίωση της Tsafa και της ανοχής, που ονομάζεται αυτό το γεύμα, "Puff," και να επισκεφθείτε αυτές τις γιορτές - νύχτες φεγγάρι διακοπές - περίπου 30 χιλιάδες επισκέπτες και οι τουρίστες το χρόνο για να δείτε αυτά τα αρχαία τελετουργικά Alseweh.
 
Όρος Dakrur
Και Όρος Dakrur είναι το βουνό που ήταν σε "γκαλά ετήσια Ειρήνης", το οποίο βρίσκεται 5 χλμ. νότια της Σίβα, και χαρακτηρίζεται από την ατμόσφαιρα στο βουνό για την υγεία του και συναντά το φρέσκο ​​νερό που χρησιμοποιείται άμμος για τη θεραπεία των ρευματισμών από πισίνες καυτή άμμο, όπου υπάρχουν πέντε εξειδικευμένα είδη από αυτά τα λουτρά, και εκεί ειδικεύονται σε ορισμένα πτώματα θαμμένα σώματα εκείνων που υποφέρουν από τον πόνο των ρευματισμών, ρευματοειδή αρθρίτιδα και φλεγμονή των νεύρων, και ποικίλλουν ανάλογα με το μπάνιο αμμώδη κατάσταση.
 
Στο Άγιον Dakrur Υπάρχουν επίσης τάφοι λαξευμένη στο βράχο που χρονολογείται από τις χιλιάδες Bathlmy εποχή χρόνια πριν, και υπάρχουν μεγάλες Mcyprtan εύκολη πρόσβαση σε αυτές, και όλους τους τάφους χωρίς κανένα επιγραφές στους τοίχους

Τα κορίτσια τα ρούχα και Alseweat Athalin ασημένια κοσμήματα της, είναι το πρώτο πράγμα που προσελκύει την προσοχή σε όσους επισκέπτονται αυτή την όαση, φορούν πολύχρωμα ρούχα με μακριά μανίκια και ευρεία, και φορούσαν στο λαιμό τους εδώ και δεκαετίες από χάντρες. Ακόμα μερικά κορίτσια Acefven τα μαλλιά τους σε πλεξούδες πολλαπλές, και Περνάει ώρες της στο styling, και κάθε φορά που βγαίνουν οι γυναίκες Alseweh να επισκεφθείτε κοντά ή χαιρετισμό μια γέννηση γείτονα ενός νέου φοράει πολλά κομμάτια υφάσματος πάνω από το καθένα, και ανεξάρτητα από τον αριθμό, το ένδυμα εξωτερικό θα πρέπει να είναι μαύρο, κεντημένα μοτίβα απασχολημένος πολύχρωμα μεταξωτά.
 
Μέσα στο σπίτι, οι γυναίκες έχουν Alseweh να απογειωθεί μαύρο φόρεμά της και να παραμείνει Balthob με πλούσιο χρώμα και μακριά φαρδιά μανίκια.
 
Και στολίδια Alseweh αποτελείται από βραχιόλια μεγάλη ασημένια δαχτυλίδια και διάφορα είδη των συμβάσεων και ιδιωτικό συμφωνητικό που ονομάζεται «καλά έργα», η οποία αποτελείται από έξι κομμάτια με το σχήμα ημισελήνου, τοποθετείται μεταξύ κάθε δύο από ασήμι, κοράλλι, και κατέχει τις γυναίκες Baloaqrat, οι οποίες είναι είτε φως και κρέμονται από την τρύπα του αυτιού θηλή ή βαριά κρέμονται στο πλάι του κεφαλιού στο ίδιο επίπεδο των αυτιών

Τα κοσμήματα μερικές γυναίκες σε πλούσιες οικογένειες πάνω από δέκα κιλά, και τα δύο κύρια Ahalitan «αγροχημικών» ένα ασημένιο πλούσια γυναίκα που είναι πρόθυμη να το φορέσει στο Σίβα. Και «Σχόλιο» είναι ένα σκουλαρίκι που κρέμεται από την πλευρά του κεφαλιού του κάθε μέρος αποτελείται από αρκετές αλυσίδες αργύρου που συνδέεται με ένα σχήμα ημισελήνου στολίδι, και στο τέλος κάθε σειράς Bgelgelh, και τα καλλυντικά, όταν οι γυναίκες είναι Alseweh Κολ και φυσικά βότανα.
 
Γάμος Μουμπάρακ
Το απόγευμα του γάμου, η νύφη Abhi τα ρούχα της και να πάει κατευθείαν στην εταιρεία του μερικές γυναίκες της οικογένειάς της και μερικά άνδρες συγγενείς για να πλύνετε το πρόσωπό της και τα χέρια και τα πόδια της στο μάτι του Tammous, ανάμεσα σε περισσότερα από διακόσια μάτι και ένα σιντριβάνι για οάσεις γεμάτο αλκοόλ και φάρμακα του Σίβα, για να ευλογήσει το γάμο, κατά την οποία το μάτι της το ευλογημένο τη ζώνη off και να της δώσει στη μητέρα της ή σε μία από τις θείες να χρησιμοποιήσετε μία από τις οικογενειακές κορίτσια στο μέλλον

Τα τραγούδια παραμένουν οι γυναίκες που είχαν παρακολουθήσει με τον τρόπο του ματιού έτσι Rjoahen γυναίκες Iqapelln του γαμπρού που ήταν σε αναμονή για μεταφορά σε ένα συγκεκριμένο τόπο, τότε όλα πηγαίνουν στο σπίτι της νύφης, και το βράδυ πηγαίνουν στο σπίτι του γαμπρού και του μυστηρίου η νύφη χορεύει και η μουσική αρχίζει να αναπαράγεται και στη συνέχεια να λάβει νύφη στο σπίτι του.
 
Και μια γαμήλια γιορτή που ονομάζεται "Alozkah», ένα τρόφιμο κοινό σε Σίβα προσφέρει στους επισκέπτες του κόμματος του γάμου και της νύφης σε ρούχα για την πρώτη νύχτα του γάμου τους επτά φορέματα το ένα πάνω στο άλλο? Το πρώτο είναι δίπλα στο δέρμα για να είναι λευκό φως διαφανή, και το δεύτερο κόκκινο διαφανές, και η τρίτη μαύρη και IV κίτρινο, V μπλε, και η έκτη του ροζ μετάξι, και η έβδομη είναι έξω από το πράσινο μετάξι. Πάνω απ 'όλα, να φοράτε ένα ειδικό νυφικό κεντημένο με τελείες κόστος Γκάλι γύρω από το λαιμό, που τίθενται σε μαντίλι το κεφάλι της από κόκκινο μετάξι

 γέννηση ενός παιδιού
Εορτασμός της γέννησης πολλών παιδιών, ειδικά αν το αρσενικό ή οι γονείς του ήταν από μια πλούσια οικογένεια, και μετά από μαία γέννηση εποπτεύεται από τις γυναίκες να ξαπλώνουν στο χαλί επιπλωμένο, για τον λόγο για επτά ή δέκα ημέρες, και επισκέφθηκε κατά την περίοδο αυτή μόνο τους φίλους και έμπιστη φίλη. Η έβδομη μέρα είναι μια εορτασμοί για την Ημέρα? Καθώς έρχεται συγγενείς και οι φίλοι της γυναίκας, φέρνοντας τα παιδιά τους για να γιορτάσουν το νεογέννητο και να συμμετέχουν οι γυναίκες στην προετοιμασία της ένα ειδικό γεύμα με την ευκαιρία αυτή περιλαμβάνεται στα είδη παστά ψάρια, και αυτό το είδος της παράδοσης τροφίμων έσυραν το όνομά του από τη γέννηση του Sir Σολομώντα Ιμάμ Alsewean.

 Αρχίζει με τον πατέρα και τη μητέρα στην ονοματοδοσία ενός παιδιού μετά από αυτό το γεύμα, και στη συνέχεια η μαία σήμανση και οι κήποι του παιδιού και στη μύτη και τα πόδια του, χρησιμοποιώντας μια πάστα από χέννα, και στη συνέχεια έσπρωξε το πλήθος στους δρόμους και τις αγορές ζητούν την κορυφή του τις φωνές τους για λογαριασμό του παιδιού και το όνομα του πατέρα του, και μετά που αφήνουν τα παιδιά έφεραν Baina κατασκευασμένα από κεραμικά , όπου βρίσκεται η μητέρα στο δωμάτιο και να είναι ένα σκάφος γεμάτο με μέχρι τη μέση με νερό, όπου κάθε γυναίκα έριξε τα κοσμήματά της μέσα σε αυτό το σκάφος και ο κύκλος γυναίκες γύρω του, που κρατά τον εν μέσω ύμνοι τραγουδιούνται μαία καλεί το παιδί να ζήσει μια ευτυχισμένη ζωή, και στη συνέχεια ανασηκώστε το δοχείο πάνω και κάτω, επτά φορές, να σπάσει τότε το pot να μέρη και κάθε γυναίκα επανακτήσει κοσμήματά της. Πιστεύεται ότι το σπασμένο βάζο του αγγειοπλάστη έργα για την πρόληψη του κακού του φθόνου, και να εξασφαλίσει τη ζωή του παιδιού χαρούμενος.

Στην περίπτωση του πρώτου πατέρα γέννηση ζητά ο κουρέας και δίνοντας στο παιδί, όπως το βάρος άργυρο μαλλιά που συνέβη ή η οικογένεια δεν είναι καλή, όπως το βάρος του σε χρυσό, αν αυτή είναι πλούσια

 δράκαινα είναι
Alseweh γυναίκα της οποίας ο σύζυγος πεθαίνει, οι άνθρωποι του Σίβα πιστεύουν ότι η χήρα έχει μια ισχυρή ζηλιάρης μάτι φέρνει κακή τύχη σε αυτούς που είναι!
Όταν το ετοιμοθάνατο η χήρα φτωχή, η οποία δεν μπορεί να υπερβαίνει τα δεκαεπτά χρόνια, συνοδεύεται από την οικογένειά της πίσω στην "Tammous μάτι", το οποίο πλένεται η ημέρα του γάμου της να απογειωθεί υπάρχουν κοσμήματα και ρούχα, ως συνήθως, και ντυμένη με ένα λευκό σημάδι της θλίψης και πένθους, και στη συνέχεια να ζουν σε πλήρη απομόνωση για σαράντα ημέρες? Θα πρέπει, κατά την οποία να μην φάει τίποτα από το κρέας δεν επιτρέπεται σε αυτό το χρονικό διάστημα για να πλύνετε ή να αλλάξετε το φόρεμά της, και στη συνέχεια να παραμείνουν χρόνια μετά το θάνατο του συζύγου της δεν έχει το δικαίωμα να παντρεύονται μόνο μετά!

Οι άνθρωποι της Σίβα, όλοι οι Μουσουλμάνοι και οι περισσότεροι από αυτούς ανήκουν στον τρόπο που διαδίδονται Senussi Βόρεια Αφρική, ή τον τρόπο το πεδίο στο τέλος του εμφυλίου νικηφόρα Sheikh Ahmed, και τα πρόσωπα των μαύρων ανθρώπων με απλές λειτουργίες των Βεδουίνων, όπως η απλότητα των σπιτιών τους είναι κατασκευασμένα από τούβλα λάσπης και δεν Tsbha τις κατάρες του τσιμεντόλιθοι. Valsewe - ο οποίος κατάγεται από τα περιουσιακά στοιχεία ενός μικτού πληθυσμού των αραβικών και ακόμη και βάρβαρη Negro - να μην παρασυρθεί ρεύματα του σύγχρονου πολιτισμού, και εξακολουθεί να τηρεί Avadath και τις παραδόσεις που κληρονόμησαν από τους προγόνους του, δείχνει πάντα τη λύπη εκείνων που είναι απαλλαγμένες από τους τελωνειακούς και έχουν ξεχάσει τους κληρονομιά.
 
El-SIWI ένας συντηρητικός δεν είναι εκτύπωση ενθαρρύνει στενές σχέσεις με τους ξένους, που έκανε την Σίβα πιο κοντά στον κόσμο του αυτόνομου όλα αυτά τα χρόνια, αν και ακολουθούν το αιγυπτιακό κράτος, δεδομένου ότι τρείς χιλιάδες πεντακόσιες χρόνια

! .

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق