Ανησυχώντας για τους Αιγυπτίους, ιδιαίτερη προσοχή, σε θάνατο με το μίσος τους προς αυτόν, και επέμενε να την ελπίδα της ανάστασης μετά το θάνατο του, αυτός τον έγραψε ((ο θάνατος είναι απεχθές φέρνει δάκρυα και τις λύπες, και άρπαξε τον άνθρωπο από το σπίτι του και που αποτελούν αντικείμενο ντάμπινγκ του στην άμμο αμμόλοφος στην έρημο δεν θα πάει πίσω στη γη ή να δουν τον ήλιο
Και πιστεύουν στη μετά θάνατον ζωή. Λόγω της φύσης του περιβάλλοντος της αρχαίας Αιγύπτου και τις μεγάλες περιόδους του διαλογισμού σε φυσικά φαινόμενα, ειδικά κάτω από τον ήλιο σαν να παράγουν, και το ηλιοβασίλεμα σαν πεθαίνουν, και στη συνέχεια να ξεσπάσει και πάλι στην επόμενη μέρα. Έτσι, είδαν ότι ο θάνατος είναι μια επέκταση της παράτασης της ζωής του τη ζωή και το θάνατο.
Και πιστεύουν στη μετά θάνατον ζωή. Λόγω της φύσης του περιβάλλοντος της αρχαίας Αιγύπτου και τις μεγάλες περιόδους του διαλογισμού σε φυσικά φαινόμενα, ειδικά κάτω από τον ήλιο σαν να παράγουν, και το ηλιοβασίλεμα σαν πεθαίνουν, και στη συνέχεια να ξεσπάσει και πάλι στην επόμενη μέρα. Έτσι, είδαν ότι ο θάνατος είναι μια επέκταση της παράτασης της ζωής του τη ζωή και το θάνατο.
Και η μεγαλύτερη ασφάλεια του κάθε Αιγύπτιος, είναι ότι έχει θαφτεί η κρέμα, θα ήθελε να φέρει τον θάνατο μετά από μια μακρά ζωή, από 110 ετών και Oato κυριαρχία συνεχώς στους θεούς που πιστεύουν ότι βοηθά τους νεκρούς, και αυτές οι θεοί: Anubis και Sukaris, και Khantmantis, και μέχρι W και ο Όσιρις, έχει πάρει τη μορφή της Anubis, το τσακάλι, ή σκύλο, και συνδέονται με τη διαδικασία της μουμιοποίησης των νεκρών Όσιρη ήταν αρχικά ένας θεός των νεκρών, και η πόλη του ήταν το κέντρο του πρώτου φαίνεται, είναι η πόλη της Αβύδου.
Το κίνητρο πίσω από την Ένωση Dead Bozoris βασιλιάς, ήταν σαφές, δηλαδή να εξασφαλιστεί η συνεχής κανόνας του βασιλιά μετά το θάνατο του, όταν γίνεται Φαραώ Όσιρι είναι νεκρό, αυτό σημαίνει ότι θα διέπουν το Βασίλειο των Νεκρών
Το κίνητρο πίσω από την Ένωση Dead Bozoris βασιλιάς, ήταν σαφές, δηλαδή να εξασφαλιστεί η συνεχής κανόνας του βασιλιά μετά το θάνατο του, όταν γίνεται Φαραώ Όσιρι είναι νεκρό, αυτό σημαίνει ότι θα διέπουν το Βασίλειο των Νεκρών
Δεν αγνοούν το χρόνο απαραίτητες προφυλάξεις για την προετοιμασία για το θάνατο, και αρχίζει να προετοιμάσει το νεκροταφείο πριν από το χρόνο του θανάτου σημαντικά. Η διαδικασία ταφής πολύ περίπλοκη και το μήκος? Καθώς ετοίμαζε το νεκροταφείο πριν από την ώρα έναρξης του θανάτου και τους αριθμούς των πολλών του τάφου για να ζήσει την ζωή μετά τον θάνατο, έχω να φανταστεί κανείς τους αρχαίους Αιγυπτίους, όπως ο θάνατος το στοιχείο διαχωρισμού
Η φυσική πνεύμα. Και ότι ο άνθρωπος πεθαίνει, καθώς και των θεών, όπως τους ανθρώπους, αλλά το παράξενο σκέψεις που σχετίζονται με τους θεούς που πεθαίνουν, αλλά την ίδια στιγμή, ακόμα άλλα λόγια, οι περιοχές ασκούν τις ικανότητές τους και τις εξουσίες ((κόσμος της μετά τον θάνατο)) δείχνουν τον τεράστιο αριθμό των τάφων, και το στολίδια και κείμενα επιτύμβια, όπως αφιερωμένη προσπάθεια, και τεράστιο ενδιαφέρον για τη ζωή μετά το θάνατο, περισσότερα από οποιονδήποτε άλλο λαό στην αρχαιότητα.
Η φυσική πνεύμα. Και ότι ο άνθρωπος πεθαίνει, καθώς και των θεών, όπως τους ανθρώπους, αλλά το παράξενο σκέψεις που σχετίζονται με τους θεούς που πεθαίνουν, αλλά την ίδια στιγμή, ακόμα άλλα λόγια, οι περιοχές ασκούν τις ικανότητές τους και τις εξουσίες ((κόσμος της μετά τον θάνατο)) δείχνουν τον τεράστιο αριθμό των τάφων, και το στολίδια και κείμενα επιτύμβια, όπως αφιερωμένη προσπάθεια, και τεράστιο ενδιαφέρον για τη ζωή μετά το θάνατο, περισσότερα από οποιονδήποτε άλλο λαό στην αρχαιότητα.
Και επιβεβαιώθηκε από τους Αιγυπτίους και πίστεψαν σ 'αυτόν, είναι ότι η ζωή μετά το θάνατο αληθινή ζωή, είναι η ζωή του σώματος μέσα στον τάφο, έτσι ώστε η ταρίχευση Oatkaddo απαραίτητες για την ασφαλή μετάβαση από τον κόσμο της βιολογίας στη μετά θάνατον ζωή. Η πραγματική διαδικασία ταρίχευση διαρκεί περίπου εβδομήντα ημέρες. Το σώμα του νεκρού τελετουργικά καθαρίσει και να καθαρίσει, να ξεκινήσει το ταξίδι στον άλλο κόσμο.
Τα εσωτερικά όργανα αφαιρούνται και τοποθετούνται σε δοχεία που ονομάζονται φιάλες canopic? Με την εξαίρεση της καρδιάς και όσο Mainvq την κηδεία του νεκρού να είναι ένα μέσο για να διατηρηθεί το σώμα καλύτερα και διατάγματα κηδεία το πιο όμορφο ήταν το φαραωνικού πληρώσει τις ελπίδες των χρημάτων για την καλύτερη-από τη ζωή (!!!!) ή τα μισοφέγγαρα έτσι και Ervqon με φαγητό και ποτό και μερικά κοσμήματα από χρυσό και βραχιόλια, ώστε κάποια από την οικογένεια του εκλιπόντος είναι ανανέωση προμήθειες για να ζήσουν μετά από όλο αυτό το διάστημα (!!!) και μια απλή συντόμευση στη διαδικασία της ταφής, ταρίχευση Nbad η μικρές λεπτομέρειες που έχουν ανακαλυφθεί, μετά από κάθε περίοδο που αποτελείται από τέσσερα στάδια
Τα εσωτερικά όργανα αφαιρούνται και τοποθετούνται σε δοχεία που ονομάζονται φιάλες canopic? Με την εξαίρεση της καρδιάς και όσο Mainvq την κηδεία του νεκρού να είναι ένα μέσο για να διατηρηθεί το σώμα καλύτερα και διατάγματα κηδεία το πιο όμορφο ήταν το φαραωνικού πληρώσει τις ελπίδες των χρημάτων για την καλύτερη-από τη ζωή (!!!!) ή τα μισοφέγγαρα έτσι και Ervqon με φαγητό και ποτό και μερικά κοσμήματα από χρυσό και βραχιόλια, ώστε κάποια από την οικογένεια του εκλιπόντος είναι ανανέωση προμήθειες για να ζήσουν μετά από όλο αυτό το διάστημα (!!!) και μια απλή συντόμευση στη διαδικασία της ταφής, ταρίχευση Nbad η μικρές λεπτομέρειες που έχουν ανακαλυφθεί, μετά από κάθε περίοδο που αποτελείται από τέσσερα στάδια
- Στο σπίτι του πένθους τους νεκρούς, στο κρεβάτι, η οποία οδηγεί το Alnaúhat Tour ένα σημαντικό ρόλο, Altmn κεφάλια και τα στήθη τους, και Agesan τη σκόνη πάνω από τα σώματά τους, και Inaden ουρανό, για να βεβαιώσει την Hsenhn.
2 - και στη συνέχεια μια πομπή που μεταφέρουν το νεκρό, και τις αποσκευές του για να του Νείλου.
3 - και στη συνέχεια διασχίζουν το ποτάμι με βάρκα που μεταφέρουν ένα ξύλινο φέρετρο μέσα στο σώμα του με τη μορφή μιας μούμιας, σε ότι Olhzat δύο γυναίκες στέκεται στις δύο πλευρές του σκάφους, που αντιπροσωπεύουν Isis και Nephthys, Tanthban καθ 'όλη τη διάρκεια της διέλευσης
2 - και στη συνέχεια μια πομπή που μεταφέρουν το νεκρό, και τις αποσκευές του για να του Νείλου.
3 - και στη συνέχεια διασχίζουν το ποτάμι με βάρκα που μεταφέρουν ένα ξύλινο φέρετρο μέσα στο σώμα του με τη μορφή μιας μούμιας, σε ότι Olhzat δύο γυναίκες στέκεται στις δύο πλευρές του σκάφους, που αντιπροσωπεύουν Isis και Nephthys, Tanthban καθ 'όλη τη διάρκεια της διέλευσης
Πάρτε μια βάρκα νεκροί σε πολλές άλλες βάρκες που μεταφέρουν μέλη της οικογένειας που είναι θρήνος και μεταφέρουν τις αποσκευές τους νεκρούς φίλους και την αντιμετώπιση των νέων πομπή της Δυτικής Όχθης, και το φέρετρο τοποθετείται πάνω από το που αγελάδες Crawler. Θρηνητές συνέρχεται σε ομάδες γύρω από το φέρετρο με την παρέα τους μοιράζονται τα συλλυπητήριά τους. Και με τα πόδια στην οδό πομπή σκονισμένο αργεί να φτάσει στο νεκροταφείο, το οποίο ονομάζεται ιερείς και θυμίαμα στο φέρετρο, και τραγούδησε το λειτουργικό άσματα. Μόλις φτάσουν στον τάφο,
Εξαρτάται από παπλώματα, και να αρχίσει το τελικό στάδιο. Ιερείς οι οποίοι κατ 'αρχάς, τελετουργικά, όπως το άνοιγμα του στόματος, και στη συνέχεια να γονατίζουν μπροστά από τη χήρα του αποθανόντος φέρετρο, να κολλήσει τα χέρια της, σαν να προσπαθούν να διατηρήσουν τους νεκρούς σε αυτόν τον κόσμο, και λέει αντίο. Στη συνέχεια έρχονται τα κάτω για να τοποθετήσετε το φέρετρο στον τάφο και τα υπάρχοντά με τον νεκρό. Στη συνέχεια κλείστε το υπόγειο και να συμμετάσχουν στην κατασκήνωση και να συνδυάσουν μια γιορτή κηδεία. Ίσως η πιο απλή μορφή αυτή μπορεί να εξηγηθεί χωρίς καταδύσεις σε πολλές λεπτομέρειες και πολύπλοκα-παλιά 3000 χρόνια π.Χ.
Εξαρτάται από παπλώματα, και να αρχίσει το τελικό στάδιο. Ιερείς οι οποίοι κατ 'αρχάς, τελετουργικά, όπως το άνοιγμα του στόματος, και στη συνέχεια να γονατίζουν μπροστά από τη χήρα του αποθανόντος φέρετρο, να κολλήσει τα χέρια της, σαν να προσπαθούν να διατηρήσουν τους νεκρούς σε αυτόν τον κόσμο, και λέει αντίο. Στη συνέχεια έρχονται τα κάτω για να τοποθετήσετε το φέρετρο στον τάφο και τα υπάρχοντά με τον νεκρό. Στη συνέχεια κλείστε το υπόγειο και να συμμετάσχουν στην κατασκήνωση και να συνδυάσουν μια γιορτή κηδεία. Ίσως η πιο απλή μορφή αυτή μπορεί να εξηγηθεί χωρίς καταδύσεις σε πολλές λεπτομέρειες και πολύπλοκα-παλιά 3000 χρόνια π.Χ.
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق