Ben bireysel ihtiyaçlarına ve toplumun sürekliliği ve istikrarı erken evlenmek için eski Mısır oğulları çağırdı etmek için vakıf ve yasallık ve ses teminat kuralları oluşturmak için toplumun yararına başlatılan eski zamanlardan, evlilik sistemi, çünkü eski Mısırlılar gerçekleştirmek ve ilişkileri konusunda uyarıda bulundu yasadışı çirkin ve yüz kadın egzotik ve yönetişim ve yüzyıldan kalma ipuçları Eğer rasyonel olmak durumunda Ptah'ın hotep = arasında dudaklarından ne yirmi beşinci M.Ö. kurulmuş bir beta = ve altıncı yüzyıl, I = kendinize bir eş için yapılmış, genç ve onları tekme söylüyorlar Bapennek = O da gençliğinde yoktan var ise = yararlı, ne mutlu insanın kim olduğu öğrenmek söyledi sık sık, onun çocuklar için anne ve babasının saygı = beşinci yüzyılda M.Ö. Ankh = Chacnqy kendinize bir eş alıp size gençlik tekmeleme yirmi çocuk yaşta olduğunu söylüyor
Evlilik ve yasadışı ilişkiler yabancılaşma içinde günaha kapsamında Ptah hotep evin ana ziyaret da dostluk taşımak zorunda istiyorsanız onlar geçtikten sonra = sen, kardeş, bir saygısızlık olduğu kadınlarla karıştırma arkadaş dikkat = uyarmak I = bilinmeyen yabancı kadınlar dikkat düşünün etmediğini söylüyor onun derin Kalpir fiziksel temas ile ilgili olmayan ve eşi uygun tercih için çocuk çağrısı = çeşitli tavsiye olarak insan gizlemek şekilde Taatorth bozuk = antik Mısır kaynakları tespit etmedi sizin çocuk yetiştirme değil Ang Chacnqy = kötü bir baskı ile bir kızla evlenmek etmeyin ne diyor bilmiyor evlilik için uygun yaş evlilik için kız genç bir yaş, ergenlik yaşından beri geçerli değildir
Gibi metinler üzerinde listelenen mevkilere bazı anlaşılmaktadır ve Geç Dönem münferit vakalar olduğu gibi onun adına sonra kendi kabul ifade etmek için onu hak oldu, yıl 570 M.Ö. sonra kız için damat ve Alrba inci gelin ve evlilik artan yaş yirmi yaş durumları ve evlilik ve erdem tamamlanmasında babası sağlamak için Pharaohs soyluluk ve bilgi özgün
Ve oranları ve sosyal standartların yakınsama olarak evlilik kardeşler arasında bilinen ya anne amcalarının kuzen ve oğulları arasındaki evlilik sağlar gelin ya gelinin ailesi damadın zengin bir koca ve kongre için dengeli akıllı tercih edilen çift olarak babasının aynı işi eserler olması tercih ederdi onu memleketi halk arasında bilinen olacağını damat öngörülen Araştırma 22 yılların ailesinde kardeşi ve kız kardeşinin evlilik açık bir örneği Mısır toplumunda ne değil, Mısır Libya sakinleri arasında meydana vermedi olmadığını kanıtladı sonra kraliyet ailesinin üyeleri halk arasında pratik değildi
Bu yasa kız kardeşinin kardeşi bu evliliği eşi karısına kardeşi olarak nitelendirildi kocası ve kocası için bir kardeş olarak tanımlanan bu konuda karışıklığa sebep ne belki de istemek için ortaktır ve Had evlilik izin verip Baba sordu Geç Dönem hikaye belirtilen değildi aralarında gurur kapasitesi, sadece bir ifade, takdir ve sevgi
Aile 26 sonundan itibaren ve özellikle Ahmose II yana \ \ 529 M.Ö. -570 M.Ö. \ \, milletvekillerinin biri olarak kabul edildiği, eski Mısırlılar ekinus genel olarak geçerli evlilik sözleşmesi ortaya çıktı ve iyi, özellikle kalın Aldemoutiqy yazılmış karakter seçildiğinde alınan ve resmi üsleri var, temel ve kaldı kadar aynı form ve biçimde işlem gören sözleşmeler geç Ptolemaios \ \ 315 S s.30 M.Ö. \ \ bu uzun dönemde eski Mısırlılar yasa ya da ülke ve ana metin hüküm süren özel miras, geleneklerini yapışmış olduğunu gösterir herhangi bir değişiklik veya modifikasyon uğramamıştırsözleşmede \ \ falan kadın Atakztk eşi için \ ve bu ifade evet, açıkça olduğu anlaşılmaktadır falan söyleniyor
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق