Ona olan nefreti ile ölüme Mısırlılar, özel ilgi, ilgili, ve ölümden sonra diriliş umudu sarıldı, o (onu yazdı (ölüm gözyaşı ve acıların getiren iğrenç ve evinden adam kaptı ve çölde Dune kum onu dampingli dünyaya geri gitmek veya güneş görmez
Ve ahirette inanıyoruz. Ürettiği gibi özellikle güneş doğal olayları meditasyon antik Mısır ve uzun süre, çevre doğası nedeniyle, bir kalıp gibi günbatımı, ve sonra ertesi gün yeniden patlak. Böylece, ölümün yaşam ve ölüm yaşamı uzatma bir uzantısıdır gördüm.
Ve ahirette inanıyoruz. Ürettiği gibi özellikle güneş doğal olayları meditasyon antik Mısır ve uzun süre, çevre doğası nedeniyle, bir kalıp gibi günbatımı, ve sonra ertesi gün yeniden patlak. Böylece, ölümün yaşam ve ölüm yaşamı uzatma bir uzantısıdır gördüm.
Ve her Mısır en büyük güvenlik, krem gömülü olmasıdır, o onlar ölü yardımcı düşünüyorum tanrılara sürekli yaş ve Oato egemenlik 110 yıllık, uzun ömürlü sonra kendisine ölüm getirmek istiyorum ve bu tanrıları: kadar Anubis ve Sukaris ve Khantmantis ve W ve Osiris Anubis şeklinde, çakal veya köpek alınan ve ölü Osiris'in mumyalama aslında ölü bir tanrı olan süreci ile ilgili ve onun şehir görünüyor ilk merkezi olan, Abydos şehir vardır.
Birlik Ölü Bozoris Kral arkasındaki nedeni, ölümden sonra kralın devam üstünlüğü sağlamak için, yani açık iken, Firavun Osiris'in öldü olduğunda, onu Ölüler Krallığı yönetmek anlamına gelir
Ölüme hazırlanmak için zaman gerekli önlemleri ihmal, ve o önemli ölüm zamanından önce mezarlık hazırlamak başlar değil mi. Çok karmaşık ve uzunluk defin işlemi, o ölüm ve ölümden sonra hayat yaşamak için mezarın birçok numaralarının başlangıç tarihinden önce mezarlık hazırlanıyordu, ben ayrılık unsuru olarak eski Mısırlılar ölüm hayal etmek var
Ölüme hazırlanmak için zaman gerekli önlemleri ihmal, ve o önemli ölüm zamanından önce mezarlık hazırlamak başlar değil mi. Çok karmaşık ve uzunluk defin işlemi, o ölüm ve ölümden sonra hayat yaşamak için mezarın birçok numaralarının başlangıç tarihinden önce mezarlık hazırlanıyordu, ben ayrılık unsuru olarak eski Mısırlılar ölüm hayal etmek var
Fiziksel ruhu. Ve bu adam gibi tanrılar, insanlar gibi, ama ölmek tanrılara ilgili garip düşünceler, ölür, ama aynı zamanda hala Başka bir deyişle, ilçe mezarların çok sayıda göstermek yeteneklerini ve güçlerini ((post-ölüm dünya)) egzersiz ve süslemeleri ve mezar metinler olarak çaba ve antik dönemde diğer insanlardan daha fazla ölümden sonra hayat çok büyük ilgi, özel.
Ve Mısırlılar tarafından onaylanması ve O'na iman, ölüm gerçek hayat sonra o hayat, mezar içinde vücudun hayat öyle olduğunu ötedünyaya biyoloji dünyasından güvenli geçiş için gerekli olan tahnit Oatkaddo.Gerçek mumyalama işlemi yaklaşık yetmiş gün sürer. Ölen gövdesi ritüel olarak temizlemek ve saflaştırmak, diğer dünyaya yolculuk başlayacak.
Ve Mısırlılar tarafından onaylanması ve O'na iman, ölüm gerçek hayat sonra o hayat, mezar içinde vücudun hayat öyle olduğunu ötedünyaya biyoloji dünyasından güvenli geçiş için gerekli olan tahnit Oatkaddo.Gerçek mumyalama işlemi yaklaşık yetmiş gün sürer. Ölen gövdesi ritüel olarak temizlemek ve saflaştırmak, diğer dünyaya yolculuk başlayacak.
Iç organlar çıkarılır ve şişeler canopic denilen kaplarda monte, kalp hariç ve kadar Mainvq olarak ölünün cenaze vücut daha iyi korumak için bir araç olacak ve cenaze kararnameleri en güzel Firavun yiyecek ve içecek ve bazı mücevher ile daha iyi durumda yaşam (!!!!) veya hilal kadar ve Ervqon para umutları ödemek oldu altın ve ölünün ailesinin bazı Nbad her dönem dört aşamadan oluşmaktadır sonra keşfedilen dakika ayrıntıları tahnit, bütün bu zaman (!!!) ve defin işlemi için basit bir kısayol sonra yaşamak için malzeme yenileme böylece bilezik
- Tur Alnaúhat önemli bir rol yol yatak, üzerinde, ölü yas evi, onlar başlarını ve sandıklar ve gövdelerinin üzerine Agesan toz ve Hsenhn kanıtlamak için Inaden cennet Altmn.
2 - ve ardından geçit Nil için ölü ve bagaj taşıma.
3 - ve sonra Olhzat iki kadın transit süresi boyunca İsis ve Nephthys, Tanthban temsil eden teknenin iki tarafında ayakta olduğunu, bir mumya şeklinde bedeni içinde ahşap bir tabut taşıyan tekne ile nehir çapraz
4 - wailing ve bagaj Ölü arkadaşlarını taşıyan aile üyeleri taşıyan diğer bazı tekneler ölü bir tekne alın ve Batı Şeria'da yeni alay karşılamak ve tabut çizilmiş Paletli ineklerin üzerine yerleştirilir. Yas tutanlar onların arkadaşları kendi taziyelerini pay ile tabut etrafında gruplar halinde toplanır. Ve mezarlığa ulaşmak için alay yolu tozlu yavaş yürüme, tabut üzerindeki rahip ve tütsü olarak adlandırılan ve dini şarkılar seslendirdi.Mezar ulaştıktan sonra,
2 - ve ardından geçit Nil için ölü ve bagaj taşıma.
3 - ve sonra Olhzat iki kadın transit süresi boyunca İsis ve Nephthys, Tanthban temsil eden teknenin iki tarafında ayakta olduğunu, bir mumya şeklinde bedeni içinde ahşap bir tabut taşıyan tekne ile nehir çapraz
4 - wailing ve bagaj Ölü arkadaşlarını taşıyan aile üyeleri taşıyan diğer bazı tekneler ölü bir tekne alın ve Batı Şeria'da yeni alay karşılamak ve tabut çizilmiş Paletli ineklerin üzerine yerleştirilir. Yas tutanlar onların arkadaşları kendi taziyelerini pay ile tabut etrafında gruplar halinde toplanır. Ve mezarlığa ulaşmak için alay yolu tozlu yavaş yürüme, tabut üzerindeki rahip ve tütsü olarak adlandırılan ve dini şarkılar seslendirdi.Mezar ulaştıktan sonra,
Yorgan bağlıdır ve son aşamada başlar. Rahipler kim böyle veda ağız açıp ölen tabut dul önünde diz çökmek, kollarını yapıştırma, bu dünyada ölü korumak için çalışıyor sanki, ve dediği gibi ilk ritüeller, olacaktır. Sonra onu ölü ile mezar ve eşyalar içinde tabut yere düşmek. Daha sonra bodrum kapatıp katılmak kamp ve bir cenaze bayram birleştirir. Belki basit şekliyle bu çok fazla detay ve karmaşık eski 3000 yıllarında içine dalış olmadan açıklanabilir
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق