Στην αρχαιότητα επικράτησε στην αιγυπτιακή κοινωνία, τις συνήθειες ορισμένων θετικό και ένα αρνητικό, περιλαμβανομένης και της απώλειας την πάροδο του χρόνου, συμπεριλαμβανομένων τι παρέμεινε σταθερά ανέπαφος, αλλά ήταν πάντα που σχετίζονται με μια ανθρώπινη-Masri, ο οποίος μίλησε για πολλούς από τους ιστορικούς και Ανατολιστές.
Αυτές οι συνήθειες που παρακολουθούνται από εμάς, που αποτελείται από Τσεϊχάν ασφαλείς στο βιβλίο της "Η Funniest αιγυπτιακή .. περιήγηση μέσα από το παρελθόν,« Το πρώτο πράγμα που μιλήσαμε για το ζεστό αιγυπτιακό επισκέπτη και να τιμά, και περιγράφεται από Άγγλος ιστορικός Edward Lane στην ομιλία του σχετικά με την εθιμοτυπία της επίσκεψης της αιγυπτιακής κοινωνίας των πολιτών στον δέκατο ένατο αιώνα, λέει
Όταν οι άνθρωποι έρχονται για να επισκεφθούν ένα φίλο του, δεν τίθεται του σε όλα από την έκπληξη, αλλά να υψώσει τη φωνή του, ανακοινώνοντας τα επόμενα, αλλά δεν βρήκε κανέναν να χτυπήσει την πόρτα με το χέρι του και περιμένει στην αυλή, για να του επιτρέψει να εισέλθουν. Όταν ακούτε τις επισκέψεις μετά τη ρίψη ενός πολύ την ειρήνη από τις λέξεις του επαίνου και αναγνώρισης του επίσημου (ish καλά και κάνετε) ότι Akrarhama πολλές φορές. Και τελευταίο επισκέψεις, συχνά αρκετές ώρες των επισκέψεων του τελευταίου των γυναικών για μια ολόκληρη ημέρα, και να συνεχίσουν να επισκέπτονται το Bepth καπνίσματος σε ολόκληρη την στιγμή της επίσκεψης ήταν πίνοντας τον καφέ ή το σιρόπι πίνουν περισσότερο από ό, τι άκουσα μια φορά λόγια πρόσωπο του επαίνου και της κολακείας η ίδια μετά από να πιει ένα φλιτζάνι σερμπέτι ή τη δόση του νερού που του έδωσαν το καλύτερο τους. Μην αφήνετε το δωμάτιο διακομιστή για τη διάρκεια της επίσκεψης, και στο τέλος της επίσκεψης οι υπηρέτες επισκέπτη ψεκάζονται με ροδόνερο και Tattiyrh Bmboukrh καίγονται φλούδα Amber, με τη σειρά του, δίνει στον επισκέπτη ένα μικρό δώρο στο Mgardth διακομιστή που κυμαίνονται 3 έως 2 γρόσια γροσίων. "
Παράξενη συνήθεια που ασκείται από την πλούσια ως μια μορφή γης και φρόντισε να ασκηθεί για την αγορά των πουλιών παγιδεύονται από την Digajan της αγοράς και την απελευθέρωση, και νόμισαν ότι ήταν ένα σπουργίτι θα τεθεί Paradise, και αυτό ήταν το γενικό παράδειγμα, ένα δημοφιλές να σακί διασκέδαση κατά τη συνήθεια να «Ποιος έχει τα χρήματα Thirh Gieblh μπάνιο Aitirh," αλλά αυτό συνήθως ξεθωριάσει με το χρόνο.
ζηλιάρης μάτι
Αιγύπτιοι φόβο του φθόνου Ήταν αποφεύγοντας τους ανθρώπους που έχουν την ικανότητα να φθόνο, και συγκεντρώθηκαν για τα τρόφιμα που φοβούνται το κακό μάτι Verddon «Το φαγητό είναι αξιοζήλευτη επικρατήσει" .. Οι άνθρωποι προσπάθησαν να εμποδίσουν φθόνο με διάφορους τρόπους, ήταν παιδιά Kahla φορώντας ένα μπλε χάντρες πιστεύεται ότι για την προστασία τους βλάπτουν το μάτι, και θα τους βοηθήσει να Baltaaoiv γραπτές και φυλαχτό.
Επίσης πιστεύουν ότι η ικανότητα της στυπτηρία για την πρόληψη της μάτι κίνδυνο που κάηκαν με θυμίαμα πριν την Maghrib και φωνάζοντας φράσεις όπως "απαγγέλλουν από την Algarzh μάτι, όπως η βίδα", με φορέματα περικοπή του εγγράφου με τη μορφή του προσώπου αξιοζήλευτη, η οποία διαπερνά κάθε τμήμα της βελόνας και στη συνέχεια να κάψετε το Balchih κούκλα και το αλάτι
Ξόρκια έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη των ανθρώπων που έτυχε να πάει να πάρει το φυλαχτό τσαρλατάνοι για την πρόληψη φθόνο, και την πρόληψη της νόσου ή να φέρει την αγάπη και το μίσος για να πληρώσει. Οι αγρότες, επίσης, σχολίασε την φυλαχτά των βοοειδών, επειδή πιστεύουν ότι βοηθά πολύ γάλα πρόσθεσε.
Ελήφθη μερικοί από τους τρόπους την εμπιστοσύνη των ανθρώπων, και ήταν η πιο κοινή ανακατεύουμε μπολ, ένα κύπελλο της μαγείας από το χαλκό που δείχνουν τα ξόρκια γραπτή, νομίζω ότι οι άνθρωποι στην ικανότητά τους να θεραπεύσουν ασθένειες και να απομακρύνει τα κακά πνεύματα, ξεκίνησε το πρώτο μπολ ανακατεύετε επειδή χρησιμοποιείται για τη θεραπεία των νευρολογικών παθήσεων, τότε συμπεριλαμβάνεται το υπόλοιπο από τις ασθένειες και την ικανότητα Kaltzmm ζουν σκορπιός, επιληψία, κολικούς και άλλες ασθένειες
Χρησιμοποίησε ένα μπολ ανακατεύετε το οποίο τοποθετείται μέσα στο νερό, τις ημερομηνίες, το γάλα, και η έκθεση κατά τη διάρκεια της νύχτας της δροσιάς στην ύπαιθρο και να πιείτε τον ασθενή το πρωί και να επαναληφθεί αρκετές φορές .. Πεποιθήσεις των άλλων εξωτικών στις πληγείσες μάτι δεν είναι μια τελική πλύση με νερό, γιατί αυτό οδηγεί σε τύφλωση, καθώς και επιπεφυκίτιδα του ματιού θεραπεύει με τη λήψη ένα κομμάτι της λάσπης του Νείλου και τη διαμετακόμιση προς την άλλη πλευρά του ποταμού και εκεί που αποτελούν αντικείμενο ντάμπινγκ.
Σύνταγμα της O Osiade
Η Zar μέσο δημοφιλής για τη θεραπεία των ασθενειών των ανθρώπων που πιστεύουν ότι η ιδέα του αυτοφώρου, και τη δυνατότητα της ζωής του κάτω κόσμου για τον έλεγχο των δικαιωμάτων, και την απέλαση των εν λόγω "κυρίους" πρέπει να είναι μια συναυλία Zar, η "κωδικοποίηση", Sheikha Zar και να τοποθετήσετε μια καρέκλα στο κέντρο του Συμβουλίου, κάθεται από το φθαρμένο, η οποία πραγματοποιήθηκε της Zar φορώντας ένα λευκό φόρεμα και να Decca κωδικοποίηση στο κεφάλι και Farraktin της στους ώμους της και στη συνέχεια ακολουθήστε αναγνώσεις συγκεκριμένων και τραγουδά τα τραγούδια και η απροθυμία των γυναικών σήμερα η λέξη «σύνταγμα, O Osiade", στη συνέχεια χτύπησε τον Ντέιβιντ κωδικοποίηση βοηθοί και να τραγουδήσουν τα τραγούδια στο ρυθμό των τυμπάνων, και να αρχίσει η κωδικοποίηση του χορού σπασμωδικές και να μοιραστούν με τον ασθενή μέχρι την πτώση της κόπωση και η σφαγή προβάτων αίμα βάφονται λευκά ρούχα για να Zar Της.
Η Zar μέσο δημοφιλής για τη θεραπεία των ασθενειών των ανθρώπων που πιστεύουν ότι η ιδέα του αυτοφώρου, και τη δυνατότητα της ζωής του κάτω κόσμου για τον έλεγχο των δικαιωμάτων, και την απέλαση των εν λόγω "κυρίους" πρέπει να είναι μια συναυλία Zar, η "κωδικοποίηση", Sheikha Zar και να τοποθετήσετε μια καρέκλα στο κέντρο του Συμβουλίου, κάθεται από το φθαρμένο, η οποία πραγματοποιήθηκε της Zar φορώντας ένα λευκό φόρεμα και να Decca κωδικοποίηση στο κεφάλι και Farraktin της στους ώμους της και στη συνέχεια ακολουθήστε αναγνώσεις συγκεκριμένων και τραγουδά τα τραγούδια και η απροθυμία των γυναικών σήμερα η λέξη «σύνταγμα, O Osiade", στη συνέχεια χτύπησε τον Ντέιβιντ κωδικοποίηση βοηθοί και να τραγουδήσουν τα τραγούδια στο ρυθμό των τυμπάνων, και να αρχίσει η κωδικοποίηση του χορού σπασμωδικές και να μοιραστούν με τον ασθενή μέχρι την πτώση της κόπωση και η σφαγή προβάτων αίμα βάφονται λευκά ρούχα για να Zar Της.
Οι άνθρωποι που χρησιμοποιούνται για να ευλογηθούν Bamajaveb και την πίστη στο κράτος τους, και περιγράφει τη γαλλική Brice ζωγράφος Davin μερικές από αυτές τις εκδηλώσεις, λέει: «Υπάρχουν άγιοι και επιτρέπεται να κάνουν τίποτα, οι άνθρωποι που Atklfon ευσέβεια και να δείξουμε απέναντί τους αφελείς για θρησκευτικά, είναι άνθρωποι με τα πόδια ημίγυμνη, να βρουν τους κάθονται στις γωνίες, και συχνά θεωρούνται σύζυγοι οι θρησκευτικές εμετό πλησιάζουν αυτά των γονέων και να αποδεχθεί τα χέρια τους. "
Και μιλάει για την αγγλική Edward Lane ένα καταστάσεις που συνέβη με τον κατά την πρώτη επίσκεψή του στο Κάιρο, «Ήμουν περιπλάνηση στους δρόμους του Καΐρου στεκόταν μπροστά μου έναν άνθρωπο σχεδόν γυμνός, και τα μαλλιά του drop-down σε πλεξούδες καιρό, και ήταν καβάλα γαϊδούρι του αντιτάχθηκε στην πορεία μου και στη συνέχεια άπλωσε το χέρι του ζητώντας καλές, έχουν προσπαθήσει σκληρά να αποφύγουν, αλλά ένας από τους περαστικούς για τη σωματική ασφάλεια και στην αντίληψή μου ότι αυτός ο άνθρωπος είναι ο θεματοφύλακας των αγίων θα πρέπει να σέβεται και να συμμορφώνεται με το αίτημά του, και μόνο μισούσε και πήρα Ahakna δυστυχώς
Hype Αμπού rish
Γύρισε τους απλούς ανθρώπους σε περίεργα συνήθεια, προκειμένου να προστατέψουν τα παιδιά τους και να τους προστατεύσει από το κακό, να παρατείνει τη ζωή, τη διαφημιστική εκστρατεία Αμπού rish, Αμπού rish είναι ένας από τους φύλακες του Θεού, οι δίκαιοι θαμμένος στην Αίγυπτο, ξεκινά γάμους εν συντομία στο παιδί που προτίθεται να αναπτύξει το αντίστροφο πάνω σε έναν γάιδαρο μαύρο μετά από αυτή την φορά ένα στέμμα από φτερά , και τα πόδια πίσω από τα παιδιά στους δρόμους και φωνάζοντας "Ο Αμπού αλ-rish η Sha ζει ο Θεός."
Γύρισε τους απλούς ανθρώπους σε περίεργα συνήθεια, προκειμένου να προστατέψουν τα παιδιά τους και να τους προστατεύσει από το κακό, να παρατείνει τη ζωή, τη διαφημιστική εκστρατεία Αμπού rish, Αμπού rish είναι ένας από τους φύλακες του Θεού, οι δίκαιοι θαμμένος στην Αίγυπτο, ξεκινά γάμους εν συντομία στο παιδί που προτίθεται να αναπτύξει το αντίστροφο πάνω σε έναν γάιδαρο μαύρο μετά από αυτή την φορά ένα στέμμα από φτερά , και τα πόδια πίσω από τα παιδιά στους δρόμους και φωνάζοντας "Ο Αμπού αλ-rish η Sha ζει ο Θεός."
Διαφορά απόδοσης μεταξύ του τατουάζ αγρότη ως μορφή του στολισμού και τα συμπληρώματα ομορφιάς, και έγινε μέσω επτά βελόνες που συνδέονται μεταξύ τους με τσίμπημα στο δέρμα με τη μορφή που απαιτείται από το χρώμα πάνω από το πηγούνι, τα χέρια και τα πόδια, και αντανακλά το τατουάζ εικόνες από το φυσικό περιβάλλον αντανακλά την αισιοδοξία ή εικόνες προσδίδουν ομορφιά. Μετά το βελονισμό βάλετε κάποιο μαύρο καπνό από το ξύλο καίγεται πάνω από το δέρμα, και μετά από μια εβδομάδα πριν από το τραύμα είναι θεραπευτική εφαρμογή ένα μείγμα από θρυμματισμένα φύλλα τριφύλλι Vtdfa hitter Luna μπλε-πράσινο, και να θέσει μερικές φορές κάποια μπλε χρωστική ουσία. Στην Άνω Αίγυπτο ήταν ο χωρικός Mormat χείλη Bouchm ακριβώς να τη σειρά του χρώμα στο μπλε, και αυτό το τατουάζ ονομάζεται "πατέρας", έχει τατουάζ διαδεδομένη μέχρι τις αρχές του εικοστού αιώνα.
Υπάρχουν πολλά έθιμα που συνδέονται με την αισιοδοξία και την απαισιοδοξία, συμπεριλαμβανομένης της αγοράς του γάλακτος στην πρώτη νύχτα του έτους Χίζρι του νέου έτους θα είναι καλύτερα και πιο ευτυχισμένοι, όπως συνήθιζαν να βάλει μια πέτρα ή μια πρέζα αλάτι σε ένα σουρωτήρι, όταν δανείζονται για να τους γείτονες για να αποκρούσει το κακό.
Επίσης, πίστευε ότι το μήνα Σεπτέμβριο των μηνών που φέρνουν χολή και δεν θα θέσει τη βάση για την οικοδομή και το μίσος. Όπως και να ήταν αισιόδοξοι την αλλαγή του μήνα Οκτώβριο του μήνα κατά τον οποίο μια χαμηλής θερμοκρασίας προετοιμασία για τη χειμερινή περίοδο θα αρχίσουν λεπτομέρεια νέα ρούχα, και πιστεύουν ότι η έλλειψη της μάστιγας του φορέματος του παλιού αυτού του μήνα, σημαίνει το θάνατο του ιδιοκτήτη του, ενώ κατά το μήνα Νοέμβριο ήταν η αλλαγή δεν είναι απαραίτητη, συνιστάται η προσαρμογή των νέων ή να φορούν τους.
Ο θάνατος είναι το μεγαλύτερο γεγονός στην ανθρώπινη ζωή, και μεγάλους στο θάνατο του επικεφαλής της οικογένειας ήταν γυναίκες χαλιά Ikbann και τα μαξιλάρια και να αφήσει τα μαλλιά τους σε όλη την πένθους περίοδο, μια πτώση προς τα κάτω, και να προσληφθούν Ndabat να κλαίει για τους απασχολούμενους νεκρούς ντέφι με επαναλαμβάνοντας επί της ουσίας, και οι γυναίκες είναι σκληρά-τσέπες με καλύπτουν το κεφάλι και τα στήθη τους στη λάσπη, ότι όλες οι καινοτομίες που απαγόρευε για τη θρησκεία το Ισλάμ
Από τις πιο όμορφες παραδόσεις που είναι ακόμη Αιγύπτιοι έντονο κατά τη διάρκεια του ιερού μήνα του Ραμαζανιού είναι δεξιώσεις φιλανθρωπία, και λέγεται ότι η πρώτη εφευρέθηκε είναι στην Αίγυπτο, ο αλ-Layth ιμπν Sa'd ο οποίος ήταν νομικός πλούσιος recluse και έμενε πίνακες πλήρη της νηστείας μήνα του Ραμαζανιού προσφέρει τα νόστιμα φαγητά και μόνο είναι Belkemat μικρό.
Μερικοί άνθρωποι λένε ότι ο πρώτος δημιούργησε τους πίνακες Rahman είναι ο διάδοχος του Ahmed Ibn Tulun, όπου κάλεσε ανώτερους επιστήμονες κατάσταση και οι διοικητές και οι έμποροι, και όταν παραστεί, βρήκαν το τραπέζι γεμάτο από τους φτωχούς και τους άπορους, καθώς και ομιλίες, συμπεριλαμβανομένων Ibn Tulun, υπενθυμίζοντάς τους τη δικαιοσύνη και την ευσέβεια, και τους είπε ότι ο πίνακας αυτός θα συνεχιστεί καθ 'όλη την ημέρα του μήνα Ιεράς για την υποδοχή των φτωχών και τους περαστικούς, και δεδομένου ότι σήμερα έχει γίνει μια Ramadanaa παράδοση
Στην εποχή της Fatimid δυναστείας που πραγματοποιήθηκε μεγάλους πίνακες, η οποία ονομαζόταν "ζεμάτισμα" σε όλο το μήνα του Ραμαζανιού, και μου είπαν ότι οι πίνακες Muizz Fatimid ήταν αρκετή νηστεία εκατό χιλιάδες, εκατό χιλιάδες την ημέρα βγαίνουν τόσο από τα χρώματα των τροφίμων διαφέρει από το κοινό σπίτι.
Δεν άλλαξε τις παραδόσεις στην αιγυπτιακή διακοπές, Vkadima ήταν αιγυπτιακές οικογένειες κάνουν οι λουκουμάδες στο Eid Al-Fitr, και τις λεπτομέρειες της νέας ρούχα, καθώς οι άνθρωποι συνήθιζαν να πηγαίνουν στο Eid προσευχές σε μια μεγάλη αυτοκινητοπομπή, και μετά την προσευχή, τρώνε παστά ψάρια και να επισκεφθείτε τους τάφους τους, πριν βγείτε για μια βόλτα στην όχθη του Νείλου , ενώ στο Eid al-Adha είχαν
..
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق