Ping your blog, website, or RSS feed for Free

الأربعاء، 26 أكتوبر 2011

Μάγια έθιμα των ανθρώπων

Τα δικαιώματα στον αρχαίο πολιτισμό των Μάγιας που πιστεύεται ότι είναι τα κενά στα βράχια δάσος που περιέχει νερό υψηλής καθαρότητας, ποιες είναι οι μόνες πύλες στον κάτω κόσμο και ο θρόνος του θεού της βροχής που απειλεί το σύμπαν, που είναι πάντα να κατευναστούν Baqraben ανθρωπότητα.
 
Τώρα, αυτά τα κενά είναι βαθιά καταβόθρες σε ασβεστόλιθο που έχουν πισίνες στο κάτω μέρος, αποδίδουν επιστημονικές ανακαλύψεις, συμπεριλαμβανομένων, ενδεχομένως, τα μέσα για τη θεραπεία του καρκίνου.
 
Στο Riviera Maya, μια λωρίδα τουριστικά θέρετρα στην Καραϊβική, όπως το περίφημο αρχαιολογικό χώρο της Τουλούμ, υπάρχουν πάνω από 500 Cenotes, μερικές πηγαίνει στο δάσος, ενώ τα υπόλοιπα κενά, οι τρύπες είναι πολύ μικρές, όπως το άνοιγμα των ματιών να αφήσει στο φως του ήλιου και τις ρίζες των δέντρων.
 
Οι δύτες λαμβάνουν για την Cenotes, η οποία stud τη χερσόνησο Γιουκατάν του την ανακάλυψη του ένα τεράστιο δίκτυο των υπόγειων ποταμών.
 
Και επιτρέπει στους δύτες να παρακολουθεί μέχρι τώρα 650 χιλιόμετρα από τα κανάλια που αποτελούν μέρος του Δέλτα, μια τεράστια υπόγεια ροή των ποταμών στην Καραϊβική, η οποία θεωρήθηκε μόνο η αρχή

Οι επιστήμονες ερευνούν το δίκτυο των σπηλαίων και στοών, που σχηματίζεται από βρόχινο νερό που διέρχεται από πορώδη ασβεστόλιθο και βρήκαν έναν πλούτο των επιπτώσεων και οστά ζώων από την προϊστορική περίοδο.
 
Οι επιστήμονες έχουν τον έλεγχο κατά τα τελευταία χρόνια, ένα νέο 40 είδη των αντικειμένων, ως επί το πλείστον από γαρίδες, ψάρια, τυφλοί, λόγω της έλλειψης του φωτός και όπου υπάρχει λίγο οξυγόνο που διαλύεται στο νερό και τρόφιμα.
 
Έχουν επίσης εντοπιστεί δεκάδες νέα θαλάσσια είδη που έχουν προσαρμοστεί ειδικά για να αντέχει σε ακραίες περιβαλλοντικές συνθήκες που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε ιατρικά πεδία

 ανθεκτικό ενώσεις
Ανάμεσα στις εντυπωσιακές ανακαλύψεις είναι μικροοργανισμοί που ζουν στη μεταβατική ζώνη όπου το φρέσκο ​​ροή του νερού των ποταμών στο σφουγγάρι της Καραϊβικής και του ζώου που ζει σε αλμυρό νερό, το οποίο μπορεί να περιέχει αντι-καρκινικών ενώσεων.
 
Λέει ο θαλάσσιος βιολόγος από το Πανεπιστήμιο του Τέξας, ο Tom Iliffe από αυτή την άποψη "η έρευνα είναι ακόμα στα αρχικά της στάδια, αλλά θα μπορούσε κάλλιστα να είναι ένα σφουγγάρι για τα βακτηρίδια και τις πιθανές βιοϊατρικές εφαρμογές, συμπεριλαμβανομένης της θεραπείας του καρκίνου."
 
Άλλα ευρήματα γίνονται από δύτες περιαγωγής το βαθύ, σκοτεινό διαδρόμους περιλαμβάνουν τα οστά του γίγαντα ζώα όπως κουνέλια, ακόμη και μαμούθ που χρονολογούνται πριν από την τελευταία εποχή των παγετώνων.
 
, Δήλωσε ο Σαμ Meacham, ένας από τους εξερευνητές του κόσμου κάτω από τη γη και τους υπερασπιστές του περιβάλλοντος "όταν λέμε στους ανθρώπους ότι υπάρχουν ελέφαντες υπόγεια πιστεύουν έχετε πάει τρελός."
 
Το νερό διαρρεύσει μέσω του ασβεστόλιθου, που μοιάζει με σφουγγάρι, καθιστώντας καθαρό και τόσο διαφανής που δύτες λένε ότι αισθάνονται σαν να επιπλέουν στο διάστημα.
 
περιβάλλον χαμηλότερο

Τα μάτια των βαθέων υδάτων που κυμαίνονται από αρκετά μέτρα σε μεγάλα βάθη δεν επιτεύχθηκε μετά από αυτή την εξερεύνηση μεταγραφική αποστάσεις πάνω από 150 μέτρα βάθος.
 
Λέει ότι το περιβάλλον Abelifa παρακάτω είναι μοναδικές μορφές ζωής που δεν περιλαμβάνει ένα ποτέ φανταστεί ότι υπάρχει, και προσθέτει ότι υπάρχει ανάγκη για περισσότερη δουλειά στο σπίτι.
 
, Πες το περιβάλλον, ότι αυτή η τεράστια ανάπτυξη δεν είναι αρκετά οργανωμένη και προειδοποιούν ότι τα απόβλητα που παράγονται από τα ξενοδοχεία και τα θέρετρα της περιοχής είναι ρυπογόνα ήδη ο θησαυρός κάτω από τη γη.
 
............ πολιτισμού των Μάγια
Πολιτισμό των Μάγιας ήταν ένας από τους μεγαλύτερους πολιτισμούς που ζούσαν στην περιοχή, η οποία περιελάμβανε κεντρικό Μεξικό νότια προς τη Γουατεμάλα, Μπελίζ, Ελ Σαλβαδόρ, τη Νικαράγουα και Hondoras ακόμη και Κόστα Ρίκα.
 
Ο πληθυσμός των Μάγιας οργανώσεων της κοινωνίας των πολιτών, ήταν η πρώτη που ανέπτυξε μια γραπτή γλώσσα στον κόσμο, έφτασε στο προχωρημένο επίπεδο της επιστήμης, και δημιούργησαν μεγάλη κτίρια και μνημεία και τον πολιτισμό από το επίπεδο που επικρατούσε ι διάφορες περιοχές του κόσμου.

 Γιατί αυτός ο πολιτισμός εξαφανίστηκε;
Γνωστή για την Μάγια ότι ήταν περισσότεροι άνθρωποι της πίστης πρέπει να παρέχουν ανθρώπινες θυσίες, ιδιαίτερα του θεού Venus (Αφροδίτη), οι οποίοι παρακολουθούν μια σειρά αγόρια και κορίτσια για να τους σκοτώσουν όταν δείτε το θεό του ουρανού, η Αφροδίτη φορές χρησιμοποιείται για να έρχονται κάθε είκοσι χρόνια.
 
Σύμφωνα με τις πεποιθήσεις τους, τις θυσίες του ανθρώπου ως απαίτηση του Θεού που τους σώσει και να σώσει τον πολιτισμό τους, να αποφύγουν απειλές που περιβάλλεται Avalmanm, επικεφαλής των Μάγια στην αστρονομία, που ήταν καθηγητές του, και χρησιμοποίησαν τις γνώσεις τους για την αστρονομία στην αστρολογία, που πίστεψαν στην ικανότητά του να αφαιρέσει απειλές για τον πολιτισμό τους (ή τη μείωση των τους).
 
Γι 'αυτό έχουν επίσης αναπτύξει Tquyemin, ένα για χρήση από τους πολίτες και το άλλο για θρησκευτική χρήση, και υπολόγισαν τοποθεσίες κατά μήκος του ουράνια σώματα εκατοντάδες χρόνια με την πεποίθηση ότι γεγονότα του παρελθόντος πρέπει να επαναληφθεί στο μέλλον

.Οι ημέρες και τα χρόνια ήταν ένα ζωντανό γι 'αυτούς, και καθένα από τα οποία έχει μια ιδιαίτερη δύναμη, είτε θετικά είτε αρνητικά, η Αφροδίτη ήταν ο θεός το μεγαλύτερο μέρος της καταστροφικής πλευράς, γι' αυτό έπρεπε να έχει πάντα την ησυχία για να παρέχουν ανθρώπινες θυσίες .. Όπως γνωρίζουμε, όλα αυτά τα τελετουργικά είναι πολύ σκληρή ως προς τη φύση και όχι σε Tfdhm κάτι, Venhaathm ήρθε σε όλη τη διαδρομή ..
 
Ο πληθυσμός των Μάγιας δική τους γλώσσα και ήταν σε θέση να δημιουργήσει μεγάλες πυραμίδες της μέγεθος και πολυώροφα κτίρια, και η οποία επίσης ανακάλυψε ότι ήταν η πρώτη για να παίξει ποδόσφαιρο στην ιστορία, μεγάλες πόλεις όπως η Copan, Tikal και Caracol Abtalthen εγκαταλείφθηκε εντελώς και τα γύρω δάση.
 
Όταν ξέρετε ότι το ισπανικό πολιτισμό στο δέκατο έκτο αιώνα, οι Μάγια είχαν μόνο μικρές ομάδες ανθρώπων οι οποίοι είναι πάντα μιλάμε για τον πολιτισμό που άκμασε μεταξύ των ετών / 200 / και / 800 / AD

Πάρτε τους με ποιο σκοπό;
Η Μάγια θεωρούν τους εαυτούς τους κυρίαρχοι του κόσμου (τουλάχιστον .. τον κόσμο είναι γνωστό ότι τους), αυτό έχει εκμεταλλευτεί τους φυσικούς πόρους τους, χωρίς το κόστος .. Κρατήστε την οικογένειά απόφαση και την ανώτερη τάξη της κοινωνίας, ένα φράγμα που τους χωρίζει από το υπόλοιπο των φτωχών ανθρώπων, ανάλογα με τις διάφορες μεθόδους, όπως η θρησκεία, ακόμη και εκείνα τα μέλη της ανώτερης τάξης ήταν Mfirqan μεταξύ τους σε μια μόνιμη κατάσταση της εχθρότητας .. Όλα αυτά οδήγησαν στην εγκατάλειψη του δημοσίου συμφέροντος.
 
Η γεωργία ήταν ένα από τα θεμέλια των Μάγια οικονομίας σε ένα περιβάλλον που ήταν κατάλληλα από την αρχή, και να εξαλείψει τα δάση γύρω από τις πόλεις τους για να δημιουργηθεί χώρος για τη γεωργία, και επεκτάθηκε στην καλλιέργεια συνεχώς, η δυσκολία της μεταφοράς έχει πρόσβαση σε ορισμένες περιοχές να συγκομιδή εξαιρετικά δύσκολο, δεν ήξεραν τους τροχούς, και δεν χρησιμοποιούν ζώα στη ναυτιλία .. Στη συνέχεια επικεντρώθηκε στην καλλιέργεια του καλαμποκιού σε μια οικονομία που εξαρτάται από έναν παράγοντα παρόμοιο με την οικονομία βασισμένη στο πετρέλαιο από σήμερα

.Λόγω της μη ισορροπημένη χρήση του εδάφους και του νερού .. Τα προβλήματα δεν έχουν καταφέρει να βρουν την άρχουσα τάξη των πρακτικών λύσεων, λύσεων κατέφυγε σε θρησκευτικό τελετουργικό και τα ανθρώπινα Kalodhyat επιδεινώνει τα προβλήματα .. Την πάροδο του χρόνου έχει γίνει ξηρό και στη συνέχεια τυφώνες και τα κρούσματα ασθενειών του πράγματα που συμβαίνουν και με το εμπιστεύεστε μια μόνιμη πολιτών κατά τη διάρκεια των διαιτητών, η οποία τους οδήγησε στην εξέγερση σε πολλές πόλεις.
Στο τέλος, η εγκατάλειψη των πολιτών από τις πόλεις αυτές εντελώς .. Και τελείωσε τον πολιτισμό των Μάγιας ..

Δεδομένου ότι περισσότερα από χίλια χρόνια έζησε Κεντρικής Αμερικής, οι αρχαίοι άνθρωποι που ονομάζεται ((Μάγια)) ζούσαν μέσα στο φέουδα είναι μια πόλη και μια σειρά από κοντινά χωριά, φάρμες και οι άνθρωποι ((Μάγια)) εμπειρογνώμονες για την παρακολούθηση των πλανητών και των αστεριών και την αστρονομία γενικότερα, όπου ανακάλυψαν ότι το έτος Solar αποτελείται από 365 ημέρες. Θα αναπτύξει μεθόδους για την αξιολόγηση και μαθηματικούς υπολογισμούς (η οποία εξαρτάται από την αστυνομία -. Και το σημείο), Εικόνες, τη γραφή, και ειπώθηκε για να περιέχει οκτακόσιες χαρακτήρες αλφαβήτου.
Αυτοκρατορία είδε ((Μάγια)) το παλαιό πόλεις οικοδομική έκρηξη. Έχει ένα μεγάλο πόλεις των Μάγια και στις άκρες έχτισαν τη μαζική πυραμίδες. Διαφέρουν από τις πυραμίδες των αρχαίων Αιγυπτίων, Boallagha παλάτια και ναούς διακοσμημένα με άσπρα επικαλυμμένα ή βαμμένα έντονα κόκκινα. Οι περισσότεροι από τους Μάγια άνθρωποι ζουν σε καλύβες δίπλα απλές μικρές γεωργικές εκμεταλλεύσεις.

Τα είδωλα της ζωής Μάγιας τελετουργίες ((θρησκευτικές)) δυνατά κάθε λίγους μήνες υπό την επίβλεψη των ιερέων που φορούν τρομακτικές μάσκες. Έχει γραφτεί στην ταινία είναι μακρύ και λεπτό πυρήνα σημειώσατε από το φλοιό των δέντρων, και να τα διπλώσετε μέχρι να φανεί σαν ένα βιβλίο και έκανε τα εξώφυλλα των βιβλίων αυτών από το δέρμα της τίγρης, και έγραψαν με ραβδιά υψηλή περιεκτικότητα σε μέχρι τον αριθμό των φτερά πουλιών, βουτηγμένα σε ((επίστρωση)) είναι κατασκευασμένο από χυμούς ορισμένων τα δέντρα. Η ((τίτλοι)), και οι δύο δίνουν μια λεπτή άσπρη επίστρωση, ώστε να είναι έγκυρη για να γράψει επιγραφές και οι αριθμοί στις σελίδες τους.
 
Οι περισσότεροι από τους ανθρώπους των Μάγια αγρότες να παράγουν τις καλλιέργειες για τροφή τους, όπως το σιτάρι, το καλαμπόκι, και τα οποία συλλέγουν οι μέλισσες για το μέλι και τα ζώα που κυνηγούν για να φάνε κρέας και ενδιαφέρθηκαν για φύτευση κακάο δέντρων για την εργασία ((σοκολάτα)) Περιέργως, αυτοί που χρησιμοποιούνται κόκκοι κακάο καθώς και τα χρήματα
 
Τα στοιχεία ενός πολιτισμού Almayaal Mirador: Μια ομάδα αρχαιολόγων με επικεφαλής τον U. S. Riichard hasn βρέθηκαν στη Γουατεμάλα Λαύριο πίσω στο έτος 300 π.Χ. αποδεικνύει ότι ο πολιτισμός των Μάγια ήταν στο αποκορύφωμά της σε μια περίοδο πολύ μεγαλύτερα από ό, τι εμπειρογνώμονες να εξετάσουν. Και διαπίστωσε ότι η αντιμετώπιση με μήκος τεσσάρων μέτρων και ύψους τριών μέτρων, στο κέντρο της Mirador αρχαιολογικό Peyton δάσος στην καρδιά του μόλις 650 χλμ. από την πρωτεύουσα της Γουατεμάλας

Hasn εισήχθη Σάββατο, ο υπουργός Πολιτισμού Jeronimo να Ancirao. Και εμφανίζεται σε αυτό το γλυπτό και Aeekpalanc Hunnapo ένα γιο, Popol Vuh των θεών που πίστευε ότι οι Μάγια και οι επιπλέει σε ένα ποτάμι με την παρουσία του «ουράνιου τέρατα», δήλωσε ο Αμερικανός αρχαιολόγος.
Ο hasn "Το κομμάτι ανήκει στην τέχνη της αρχιτεκτονικής και της μηχανικής αντάξια της απόδειξης ότι οι Μάγιας, στο παρόν στάδιο δεν ήταν μόνο οι αγρότες αλλά και ανέπτυξε ένα προηγμένο πολιτισμό στην αρχαία χρόνο από ό, τι νομίζαμε." Τα πρώτα ευρήματα του πολιτισμού των Μάγια στο Mirador στο παρελθόν 200 ή 150 π.Χ., συμπεριλαμβανομένων των πυραμίδων Danta, το οποίο είναι ένα από τα πιο σημαντικά αρχιτεκτονικά μνημεία στον κόσμο.
Εμφανίζεται σε αυτό το γλυπτό και Aeekpalanc Hunnapo γιος Popol Vuh, ένας από τους θεούς, γεγονός που θεωρήθηκε από τους Μάγια, οι δύο κολύμπι σε ένα ποτάμι με την παρουσία του «ουράνιου τέρατα», δήλωσε ο Αμερικανός αρχαιολόγος.
Hasn πρόσθεσε ότι "το κομμάτι ανήκει στην τέχνη της αρχιτεκτονικής αντάξια της μηχανικής, και αποδεικνύει ότι οι Μάγιας, στο παρόν στάδιο δεν ήταν μόνο οι αγρότες αλλά και ανέπτυξε ένα προηγμένο πολιτισμό την εποχή μεγαλύτερα από ό, τι νομίζαμε."

Μερικοί από τους ζωγράφους του προέδρου ναό της πόλης του Ponnambak, στη μεσαία χερσόνησο Alioukatan τελειώσει προσαρμογή κομμάτι του ιερέα του βασιλιά Chan Moines, είναι μια σειρά από τοιχογραφία τοιχογραφίες περιγράφει εκατόν είκοσι έξι αρχεία, και περιλαμβάνει πρίγκιπες, γυναίκες και παιδιά, στρατιώτες, χορευτές και μουσικούς διατάγματα για μερικά από τα τείχη του ναού, εικόνες που αντιπροσωπεύουν τις αιματηρές μάχες μεταξύ μαχητών και των κρατουμένων που έχουν επιλεγεί για τη θυσία τους ως προσφορά στους θεούς ψευδείς, τελετή και αποτελεί τυπικό της θρησκευτικές τελετές χαρακτηρίζονται ως παροχή θυσίας αποτελούνται από τρύπα γλώσσες ή άλλο μέρος του σώματος, χύνοντας το αίμα που υποβλήθηκε με την πιθανολογούμενη μηχανή.
 
Τοιχογραφίες και πίνακες ζωγραφικής σε τοίχο στόκων Ponnamaak είναι στην πραγματικότητα ένα ανοιχτό βιβλίο δείχνει τον αρχαίο πολιτισμό των Μάγια.
Πολλά μυστήρια πράγματα για τα έθιμα και τις παραδόσεις σε αυτόν τον πολιτισμό που έχει εξελιχθεί μέσα από εκτάθηκε των ηλικιών σχεδόν τρεις χιλιάδες χρόνια έχουν περάσει αποτέλεσμα Olgazha από την ανακάλυψη της τοιχογραφίας τοιχογραφίες Ponnambak, είναι ένας πολιτισμός έφτασε στο απόγειο της δύναμής της, μεταξύ των ετών των διακοσίων εννιακοσίων μ.Χ., και στη συνέχεια πέρασε από την εποχή της παρακμής και της πτώσης μέχρι να petered έξω σχεδόν εξ ολοκλήρου χίλια πέντε εκατό από τη γέννηση πριν από την άφιξη της ισπανικής κατοχής

Εγκαταλελειμμένα πόλεις και σιγά-σιγά να καταποθούν από τη ζούγκλα, ωστόσο, δεν έχει φύγει, οι άνθρωποι που ζούσαν εκεί, εγώ προτιμούσα να αναπτυχθεί στην περιοχή γνωστή σήμερα χερσόνησο Alioukatan στο σύγχρονο Μεξικό, όπου οι αρχαίες παραδόσεις των Μάγιας είναι ακόμα ζωντανές.
Το παλιό αρχαιολόγος John Lloyd Stephens κατά τη διάρκεια της συμμετοχής του σε μια αποστολή στο Μεξικό, χίλιες οκτακόσιες σαράντα μέτρων, πέρασε μήνες αυξάνοντας τα κομμάτια και τις ώρες των εικονικών ιστορίες για έναν λαό ο οποίος εξαφανίστηκε μυστηριωδώς μπλοκάρει και τις πόλεις των τροπικών δασών.

Πιθανόν να το ταξίδι σε θερμοκρασίες διακαής ήταν πολύ δύσκολη και η κούραση και κάποιες φορές ήταν συναρπαστικό, αλλά Stevens ήταν Mottaghza να υποστεί κάθε είδους δυσκολίες, που είχε εντυπωσιάσει στην προηγούμενη ταξίδια του, τις πυραμίδες της Αιγύπτου και η αρχαία χωριά των παλαιών στην Ιταλία και την ελληνική ναούς στην Αθήνα.
 
Ενώ περπατούσε έξω από το δάσος ξαφνικά συνειδητοποίησε ότι είχε φτάσει στη γη της σπασμένα δέντρα, όπου τα ερείπια του "Aalenk" Mayanah μια πόλη της αρχαίας παραμένει.
Stevens και ζωγράφος αρχιτέκτονα Frederick Cather Wood, ο οποίος ζωγράφισε λίγο νερό μάρτυρας χρώματα στην πόλη, ήταν σαφές ότι οι άνδρες με το μυαλό είναι σε θέση να προγραμματίσουν αυτή την πόλη, και υποστήριξε ο εμπειρογνώμονας είναι κατασκευασμένη, υποστηρίζεται, όπως τα χέρια, «Λάμα», μια κυριολεκτική δάχτυλο Sntejelh σε Balenk περισσότερο από χιλιάδες χρόνια, και θα μας συνοδεύει σε αυτό το ταξίδι στην αναζήτηση της νεράιδας πιστοποιητικού αθέτησης ή τα αποδεικτικά στοιχεία του πολιτισμού των Μάγια

 Στην εποχή της εξουσίας που Actink έχουν φθάσει σε μια έκταση πάνω από έξι τετραγωνικά χιλιόμετρα και ίσως έναν πληθυσμό των δεκάδων χιλιάδων, ενώ το μεγαλύτερο μέρος της σημασίας κτιρίων που χρησιμοποιεί για το χρονικό διάστημα ανάμεσα σε εκατοντάδες και έξι 30-700 μ.Χ., όταν ο κανόνας "Be Μπακόλ" και το γιο του, «Chan Blhom" Αυτό το ανάκτορο, το οποίο είναι το σπίτι της οικογένειας ιδιοκτησίας, επιχείρηση, βρίσκεται στο κέντρο της πόλης είναι επίπεδο με το ύψος των τριάντα τρία πόδια, το παλάτι ήταν πραγματικά ακριβώς Sorouh πολλαπλές άπαχο ο ένας στον άλλο και αποτελείται από δωμάτια κελάρια, καθώς και δωμάτια με χαμηλά ανώτατα όρια και διατεταγμένα γύρω από τις επιγραφές αυλή χαμηλή ορατότητα που στολίζουν τους τοίχους είναι ακόμα μέχρι σήμερα Αυτό συμβαίνει παρά τα πολλά χρώματα, όπως κίτρινο, πράσινο και μπλε έχει ξεθωριάσει σχεδόν τελείως.

Μερικές από τις εικόνες ή σύμβολα σχήμα στρογγυλό που συνθέτουν την Μάγια γράψιμο ήταν χαραγμένο στα σκαλιά της αυλής Ανατολή, ενώ οι πολλές πέτρινες πλάκες κατά μήκος των τειχών είναι διακοσμημένα με εικόνες των κρατουμένων, οι οποίοι ήταν υψηλές με στρώματα και ρούχα, επειδή τα ρούχα ήταν πλούσια.
Από τη δυτική πλευρά του ανακτόρου, μπορούμε να πάρουμε μια γενική εικόνα του Βασιλικού Ναού περιέχει τις λέξεις χαραγμένο.
Μπορούμε να δούμε ότι η ανακάλυψη από τον αρχαιολόγο παλιά "Alberto Ruiz» στο εσωτερικό της πυραμίδας, χίλια εννιακόσια πενήντα δύο, σε μια προεπιλεγμένη ανασυγκρότησης, σε μια επίπεδη κορυφή δίσκος ανακαλύφθηκε Alberto σήραγγα βαθιά, έσπασε μέσα από την πυραμίδα, ήταν ένα διάδρομο πολύ σκληρά για να οδηγήσουν κάτω από τη σήραγγα μπλοκαριστεί εδώ και αιώνες με τόνους χώματος και πέτρες.

Μετά από μήνες σκάψιμο σε θέση Alberto Ruiz να περάσει το τούνελ και να συνδεθεί με το κάτω μέρος του θαλάμου, όπου ανακάλυψε ένα πέτρινο φέρετρο περιέχει τον τάφο του βασιλιά "Be Μπακόλ», που έζησε στην Balenk σε επτακόσιες μ.Χ., από την κατασκευή και ακόμη ανακαλυφθεί θεωρήθηκε ότι οι πυραμίδες των Μάγια είχε χρησιμοποιηθεί μόνο για την λατρεία και όχι θέσεις για ταφή.
Περιέχεται ένα φέρετρο το σώμα του βασιλιά Το ταμείο ταφή σώζεται σήμερα στο Μουσείο της «ανθρωπολογία» στην Πόλη του Μεξικού, ήταν πλούσιο και αποτελείται από το στέμμα, και τα σκουλαρίκια, βραχιόλια, δαχτυλίδια και μάσκα όλα φτιαγμένα από τα κοσμήματα εκτός από ότι υπήρχαν κάποια κεφάλια από γύψο, μπορεί να είναι τα αγάλματα των κάθετων ο βασιλιάς, «Μπακόλ" μόνη της στην επιφάνεια του φέρετρο υπήρχε μια πλάκα από ασβεστόλιθο βάρους περίπου οκτώ τόνους και ήταν σκαλισμένα bas περιγράφει τη σκηνή γεωτρήσεις για αιώνες πριν από αυτήν.
 
Οι επιστήμονες προσπάθησαν να βρουν τη σωστή ερμηνεία της σκηνής κατά τη διάρκεια των ετών, δείχνει το βασιλιά Μπακόλ κάθεται μέσα σε ένα κτίριο δεν είναι εύκολο να επιλέξετε, κάποιο σκέφτηκαν ότι το επίπεδο του αντικειμένου, ή ένα διαστημόπλοιο, επιλέγω το θέμα των θέσεων του βασιλιά σαν να ήταν η οδήγηση του οχήματος με τα χέρια και τα πόδια του από γερανούς ελέγχου, και πέτυχε από τα πράγματα ακροφύσια όπως jet καπνό που εκπέμπουν φλόγες κινητήρα και εννοείτε είναι ότι οι Μάγιας ήταν εξοικειωμένοι με τις τεχνικές της σύγχρονης αεροπορίας

Με την αιτιολογία ότι οι επιστήμονες έχουν βρει αυτή η ιδέα δεν είναι πιθανό, κατά συνέπεια, απέκλεισε αυτό το είδος ερμηνείας, και ο τρόπος με χαμηλή ορατότητα θεωρείται για να περιγράψουν το βασιλιά Μπακόλ είναι τα σαγόνια ενός φιδιού συμβολική καθώς ήταν αφήνοντας την παρουσία του στο έδαφος για να ξεκινήσει μια νέα ζωή στον κόσμο κάτω από την επιφάνεια της γης, σύμφωνα με τις πεποιθήσεις τους θρυλικό Ωστόσο ασάφεια δεν λύνει το σύνολο της Γάζας για πολλούς από τους μελετητές των αρχαίων μνημείων.
 
Για τους κατοίκους της Balenk όπως "λάμα" αποδείξεις αναμνηστικό πιο σημαντικό της πόλης είναι αυτά που αποτελούν σήμερα την ομάδα που ονομάζεται Ομάδα Σταυρού Αποτελείται από τρία κτίρια του ορθογώνιου σχήματος που ολοκληρώνεται με ένα κράνος φτερό που ναοί αφιερωμένοι στη λατρεία των θεών των Μάγια ονομάζεται αυτό το σύγχρονο όνομα που ξεκίνησε με το πρώτο λάθος εξερευνητές έβλαψε κατανοήσουν την Saybah κώδικα ένα κοσμικό δέντρο νεράιδα, πιστεύω ότι όταν η Μάγια εξερευνητές όπως το χριστιανικό σταυρό

Balenk Bohramadtha βαμμένα κόκκινα και περιβάλλεται από λουλούδια τροπικά σκούρο πράσινο, το τοπίο είναι εντελώς αυτές τις μέρες από την τεχνική της ανοικοδόμησης ρεαλιστική ήταν το ύψος της πυραμίδας εκατό πόδια, ήταν βαμμένο σε κόκκινο, το χρώμα της ζωής μαζί τους, και ήταν διακοσμημένα με ανάγλυφα στόκος που απεικονίζει τον βασιλιά Μπακόλ με το Θεό "κάπα" προστάτης της άρχουσας τάξης, όλα τα σχέδια προκύπτουν στη μικρή πόλη των κτιρίων Balenk δείχνουν ότι η λατρεία των θεών τους είχαν σχέση με την κοινωνική τάξη στην οποία ανήκω σε αυτούς που είναι λάθος δρόμο, για παράδειγμα, οι προσκυνητές, ο Θεός των δήθεν "οικολογική Shoah» ήταν προστάτης θεός τους εμπόρους.
Ακόμη και τα χρώματα που χρησιμοποιούνται στις εικόνες υπόκεινται σε ακριβείς κανόνες, Fjeld άνθρωποι ήταν βαμμένα κόκκινα και οι θεοί κλήθηκαν χρώματος μπλε, το χρώμα του ουρανού, τα ζώα και τα φυτά ήταν κίτρινο.
 
Μάγια είχαν μια πολύπλοκη κοινωνία όπως η πυραμίδα του βασιλιά με επικεφαλής την ψευδαίσθηση ότι έχει θεϊκές δυνάμεις παρόμοιες με αυτές που ήταν αρχαία, όταν ο Φαραώ, ο βασιλιάς έρχεται αμέσως μετά από τους ιερείς και τους πλούσιους, στη βάση της πυραμίδας βρισκόταν ο υπόλοιπος πληθυσμός των αγροτών και των βιοτεχνών

 Λοιπόν, πώς πάει η κατά γράμμα, όπως "λάμα" ημέρες του; Προσφορές με κάποια επίπεδη Buzol ψωμί και ένα ποτό που γίνεται από το σιτάρι ή το καλαμπόκι για το πρωινό, είναι απαραίτητο ότι η ζωή της πόλης ήταν ήσυχα, δεν υπήρχαν οχήματα στους δρόμους, οι Μάγια δεν ήξερε τους τροχούς, οι αγορές της πόλης τους δεν είναι μικρό προσελκύσει μόνο λίγοι άνθρωποι, διότι φαίνεται ότι οι άνθρωποι που έχουν οπωρώνες τα φρούτα και τους κήπους τους Khaddroathm δικό του, τότε μάλλον θα ακούσετε μια φωνή κόκορα λίγα Ρωμαίους, και την κλήση των πελατών και τεχνίτες οι οποίοι πωλούν τα εμπορεύματά τους.
 
Αλλά αυτά δεν ήταν η περίπτωση του λάμα, ο οποίος ήταν κυριολεκτικά ένα διακριτικό πράγματα που κατασκευάστηκαν δεν πωλήθηκαν στην αγορά, επειδή έγιναν σε μια πολύ όμορφη πέτρα, το σύμβολο της δύναμης την οποία οι λαοί της Κεντρικής και Νότιας Αμερικής αναζητούν ήταν μεγαλύτερο του άρθρου πιο ακριβό το πιο πολύτιμο, και μόνο τα μέλη της εύπορης τάξης ήταν σε θέση να αγοράσουν αυτό το άρθρο και να προσλάβει ειδικευμένους τεχνίτες για να Anhtwa από όμορφα πράγματα

 Κάθε πέτρα ήταν ίασπις προέρχεται από το χώρο στην κοιλάδα του ποταμού "Motagua" μόνη της, αυτό ήταν ένα στερεό σκληρό μέταλλο είναι πολύ σταθερή, όταν κατασκευαστεί, αλλά η Μάγια χαρακτήρες, όπως "λάμα" πέτυχε να καταστήσει τα έργα τέχνης από αυτό.
 
Πιθανή ότι οι κατηγορίες που είχε πάει για να "Qichen Ίτζα μια από τις πλουσιότερες πόλεις των Μάγιας Alioukatan, μία φορά στη ζωή του, τουλάχιστον, μπορεί να έχουν πάει εκεί σ 'ένα μακρύ ταξίδι και ίσως ενώ ήταν εκεί πούλησε μερικά από έργο τέχνης του προς τους πρεσβυτερους της πόλης
.
.. .

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق