Ping your blog, website, or RSS feed for Free

الأربعاء، 26 أكتوبر 2011

Τελωνείο των αρχαίων Αιγυπτίων

Δεν ήταν το αρχαίο αιγυπτιακό πολιτισμό πολιτισμένο ολίσθησης στην ηλικία του χρόνου. Επειδή η κουλτούρα τους ήταν ατομικά Basmadtha πολιτισμό και τα επιτεύγματα των μεγάλων και την αυθεντικότητα. Αυτό ξοδεύεται για την αξιοπιστία της αυθεντικότητας μεταξύ όλων των πολιτισμών. Ή πολιτισμών, αυτό κάνει το μεγαλύτερο στον κόσμο. Αυτό Mkotha πολιτισμού και περισσότερο εντυπωσίασε και διάσημος των αρχαίων πολιτισμών. Κάναμε τον πολιτισμό αρχαίοι Αιγύπτιοι τον αρχαίο πολιτισμό Αιγύπτιοι κατά μήκος του ποταμού Νείλου στη βορειοανατολική Αφρική από το 5000 π.Χ.. M. Για το έτος 30 π.Χ.. M. .. Η μεγαλύτερη πολιτισμού του αρχαίου κόσμου, τη συνέχεια, και τα οποία προορίζονται να αρχαίου αιγυπτιακού πολιτισμού από γεωγραφική άποψη ότι ο πολιτισμός που προέρχεται από την κοιλάδα και το Δέλτα του Νείλου, όπου και έζησε τους αρχαίους Αιγυπτίους. Είναι η πολιτιστική πτυχή αναφέρεται στον πολιτισμό, τη γλώσσα και τις τελετουργίες, τα έθιμα και την οργάνωση της ζωής τους και τη λειτουργία των δικών της ζωής τους, τη διοικητική και την κατανόησή τους για τη φύση γύρω τους και τη θεραπεία τους με τις γειτονικές λαών ήταν οι πρώτοι άνθρωποι των εξημερωμένων γάτων.

 Ο ποταμός Νείλος, ο οποίος περιστρέφεται γύρω από τον αρχαίο Αιγυπτιακό πολιτισμό NPA πάνω στους λόφους της Ανατολικής Αφρικής, την Αιθιοπία και τις πηγές του Νείλου στο Νότιο Σουδάν, κατευθυνόμενοι βόρεια από το Σουδάν στην Αίγυπτο για την πλημμύρα έρχεται κάθε χρόνο για να τροφοδοτήσει το χώμα με λάσπη. Αυτό το φαινόμενο είναι κατασκευασμένα από φυσικά τις πλημμύρες οικονομία της Αιγύπτου έχει ανανεωθεί στον ύπνο εξαρτώνται κυρίως από την γεωργία. Βοήθησε στην ανάδειξη του πολιτισμού είναι επίσης απαλλαγμένη από τα σύννεφα και τη φωτεινότητα του ουρανού του ήλιου εποπτεία σχεδόν όλο το χρόνο για την επέκταση των αρχαίων Αιγυπτίων Ieddfou και το φως. Η Αίγυπτος είναι επίσης προστατεύονται από τους γείτονες στην έρημο δυτικά και στη θάλασσα από τα βόρεια και τα ανατολικά, και η παρουσία του καταρράκτες (καταρράκτης) στο νότιο τμήμα της καρδιάς του Νείλου στο έδαφος, γεγονός που καθιστά σχεδόν έρημη. Στην πίσω αυτή τη γη δύο από τα επτά θαύματα του κόσμου. Οι δύο πυραμίδες της Γκίζας και το Φάρο της Αλεξάνδρειας. Το εργοστάσιο ήταν το αρχαιότερο αρχαιολογικό χώρο της καρδιάς.

Και πριν από 6000 χρόνια ήταν μια περιοχή βόσκηση από τις βροχές του καλοκαιριού πτώση βόσκηση βοοειδών, έως 4.899 χρόνια πριν, όταν βρέχει υποχώρησαν. Ανακαλύφθηκε ο κύκλους πέτρα έχει Scanbh κοινότητες της περιοχής, συμπεριλαμβανομένου του χωριού από τα 18 πηγάδια σίτιση το νερό κάτω από την επιφάνεια των πλακιδίων Majuleci οικοδομήσουμε ένα μεγάλο άγαλμα μιας αγελάδας που μοιάζει με γλυπτό ενός μεγάλου βράχου. Το χωριό αποτελείται από 18 beta. Και τα νεκροταφεία, όπου πολλά από τα βοοειδή τους με τις δομές που βρέθηκαν στα δωμάτια του λάσπη. Αυτό δείχνει ότι ο πληθυσμός που λατρεύουν τις αγελάδες. Και βρήκε τις σόμπες χρησιμοποιήθηκαν. Και τα οστά των ελάφια και λαγοί και όστρακα αγγείων και διακοσμημένα κελύφη αυγών στρουθοκαμήλου. Αλλά δεν υπάρχει καμία ανθρώπινη χωματερές ή στο εργοστάσιο. Αυτό δείχνει ότι ο πρώην νομάδες Βεδουίνοι έρχονται κάθε καλοκαίρι στο εργοστάσιο, όπου το νερό και η βοσκή. Και ο γάμος, το εμπόριο και τη δημιουργία των θρησκευτικών τελετών.
 
Στον τομέα της αστρονομίας, διαπιστώνουμε ότι οι αρχαίοι Αιγύπτιοι είχαν στήσει αρχαιότερο αστεροσκοπείο στον κόσμο και πριν από την εποχή της κατασκευής των πυραμίδων από το χρονικό διάστημα από τον ήλιο και τα αστέρια, όπου θα έχουν δημιουργήσει τα στοιχεία της πέτρας Μεγαλιθικά Mijalithat. Πρόκειται για έναν κύκλο από πέτρα έχουν ανεγερθεί από 7.000 χρόνια στη νότια έρημο της Αιγύπτου. Almijalathat πριν από την ίδρυση των χώρων στην Αγγλία, τη Βρετανία και την Ευρώπη χίλια χρόνια ως ένας διάσημος Στόουνχεντζ

Οι εγκαταστάσεις του σταθμού και ανακαλύφθηκε πριν από μερικά χρόνια και αποτελείται από ένα μικρό κύκλο πέτρα. OPPE οστά βοοειδών και πέντε διαγώνιες γραμμές των λίθων και των πλακιδίων Ahadjrbh αποκάλυψε η διαγώνια σε απόσταση ενός μιλίου από την τοποθεσία και μερικά είναι έως και 9 πόδια. Κάθε πλάκα θαμμένα στο έδαφος πάνω από το βράχο που είναι επίπεδη. Αυτή η περιοχή κινείται προς τα τέσσερα σημεία του ορίζοντα και καθορίζει την ηλιακή ισημερία. Ενεργός κύκλος πέτρα και τα μικρά οστά των βοοειδών και πέντε γραμμές του Majulithat πλάγια. Αυτή ήταν η περιοχή ήταν χτισμένη στην όχθη της λίμνης συγκεντρώνουν το νερό της βροχής στη διάρκεια του καλοκαιριού. Σε περίπτωση που κοπάδια βοοειδών οδηγήθηκαν στο εργοστάσιο κατά τη Νεολιθική περίοδο από τις 10 χιλιάδες χρόνια. Οι νομάδες κτηνοτρόφοι έρθει την περίοδο των βροχών, ακόμη και χρόνια από τότε 4800, όπου το μουσώνα υποχώρησε προς νότια Ghellab περιοχή για να γίνει άγονη.

 Αυτό ήταν ένα μικρό κύκλο 12 πόδια σε διάμετρο με τέσσερα σύνολα κεραμιδιών, όπως το μενού μπορείτε να δείτε στον ορίζοντα. Οι δύο ομάδες Tottagha του Βορρά και του Νότου και οι άλλες δύο ομάδες της Tottagha ορίζοντα μετριοπάθεια ηλιακή καλοκαίρι. Στραγγίζετε και εκείνων μετά από 2000 χρόνια έχουν εκτοπιστεί από την κοιλάδα του Νείλου και ίδρυσε το αρχαίο αιγυπτιακό πολιτισμό, ειδικά μετά Oagafrat αυτόν τον τομέα ποιμαντικής και της κλιματικής αλλαγής. Και εγκαταστάθηκαν στο 4000 π.Χ.. M. Άνω Αίγυπτο, ειδικά στην παλιά Nejn και Naqada και Αβύδου (βλέπε: στεγάζεται σε). Αυτή η χωρική σταθερότητα κάνουν το αρχαίο αιγυπτιακό πολιτισμό και τη δημιουργικότητα Mdnithm στη γη τους.
 
  Vojdoa επιστήμη, τη λογοτεχνία και τις παραδόσεις, τα έθιμα, τη λογοτεχνία, ιστορίες, μύθους, και αριστερά μετά τους ηχογραφήσεις τοιχογραφία και χειρόγραφα σε πάπυρο ριζοβολία για αυτό το καινοτόμο πολιτισμό. Vcedoa Kalohramat μεγάλα κτίρια, ναούς και τάφους, που αψήφησε χρόνο. Εκτός από χειρόγραφα, σχέδια, Anakouchet και έγχρωμες εικόνες, η οποία παρέμεινε μέχρι και σήμερα

Ήταν σε θεραπεία με πάπυρο για να κάνει μια λεπτή Atmarh του και έγραψε την ιστορία, την επιστήμη, έθιμα και παραδόσεις για να είναι το μήνυμα για τα εγγόνια τους και τον κόσμο. Ήταν αυτό που γράφει στην ιερογλυφική ​​γραφή ένα γραφικό σύμβολο που απεικονίζει την εικόνα είναι γνωστή. Και δημιούργησε έννοιες στην αριθμητική, γεωμετρία, και σπούδασε ιατρική, οδοντιατρική και εργάστηκε τους με το ημερολόγιο, σύμφωνα με τις παρατηρήσεις τους από τον ήλιο και τα αστέρια. Παρά το γεγονός ότι οι αρχαίοι Αιγύπτιοι λάτρευαν πολλούς θεούς, αλλά το κάλεσμα του Θεού εμφανίστηκε στην ενοποίηση από τον βασιλιά Akhenaten ιδεολογική λειτουργία. Είναι επίσης ο πρώτος που Souroaptda δόγμα της ζωής του στη συνέχεια.
 
  Οι έννοιες αυτές δεν βρέθηκαν στους άλλους λαούς. Και χτισμένα και διακοσμημένα με περίτεχνα τάφους και Btathetha πρέπει να ζουν με μια αιώνια ύπαρξη. Αίγυπτος ήταν η υπερδύναμη στον κόσμο ήταν παλιά και την πολιτική επιρροή εκτείνεται συχνά την επιρροή του προς τις γειτονικές χώρες στην Ανατολική Ασία και Δυτική Αφρική. Καρδιά και προς τα νότια και Puntland στην Υεμένη. Οι αρχαίοι Αιγύπτιοι κλήση γη τους Kemet Kimmitt οποιαδήποτε μαύρη γη, επειδή η λάσπη του Νείλου και προμήθειες ήταν επίσης ονομάζεται Deshret εξορθολογισμό οποιονδήποτε λόγο κόκκινο σήμα για το χρώμα της άμμου της ερήμου που καίνε στον ήλιο. Η αφθονία του νερού από τις πλημμύρες έχει κάνει τους Avemun δίκτυο της άρδευσης, της γεωργίας και έκανε το σκάφος για την πλοήγηση και τις μεταφορές, την αλιεία από το ποτάμι

Και τους έδωσε τη γη των πολύτιμους πολύτιμους λίθους και μέταλλα όπως χρυσό, ασήμι και χαλκό. Οι ανταλλαγές αγαθών με τις γειτονικές χώρες. Και η ιστορία της Αιγύπτου βρίσκουμε ξεκινήσει από το 8000 π.Χ.. M. Στη Νότιο-ανατολική Αίγυπτο στο βόρειο-ανατολικά σύνορα με το Σουδάν. Οι βοσκοί ήρθαν για τους ανθρώπους της και αυτή η περιοχή ήταν ένας μαγνήτης, όπου ήταν η ευαισθησία του κάμπου για τη βοσκή και το κλίμα ήταν φιλόξενο και τις λίμνες του νερού από τις εποχιακές βροχές. Και τα ίχνη τους ανέφεραν ότι ήταν έποικοι εκεί βόσκουν τα ζώα. Άφησαν πίσω τους τεράστια κτίρια στο 6000 π.Χ.. M.
 
Η γεωργία ξεκίνησε στην πόλη της Badari σε έξι 5000 π.Χ.. M. Οι έποικοι είναι φύτευση σε Fayoum Badari χιλιάδες χρόνια πριν. Η πόλη του Δέλτα Γοργόνα στα δυτικά σύνορα της από το 4500 π.Χ.. M. Μπούτο εμφανίστηκε στην πόλη της κεραμικής διακοσμημένη κεραμική είναι διαφορετικό από το μοντέλο, στην Άνω Αίγυπτο. Υπήρχε μια διαφορά μεταξύ τους αρχαίους Αιγυπτίους μεταξύ Άνω Αίγυπτο και την Κάτω Αίγυπτο το δόγμα και τον τρόπο ταφής των νεκρών και την αρχιτεκτονική. Ο βασιλιάς Μήνη στο 3100 π.Χ.. M. Και ενωμένοι οι δύο χώρες (Αίγυπτο, Άνω και Κάτω Αιγύπτου). Και έβαλε το κεφάλι του πάνω στο λευκό συμβολίζει την θρόνους του προσώπου των φυλών και την Ερυθρά Θάλασσα πρόσωπο. Και ο βασιλιάς έκανε Μέμφις Μέμφις Mena ενωμένη πρωτεύουσα και βρισκόταν στα δυτικά του Νείλου στη Γκίζα και Αβύδου βασιλικό τάφο, η οποία αναπτύσσει την Σακκάρα κατά τη διάρκεια της εποχής του Παλαιού Βασιλείου. Δείτε τις πυραμίδες

Ο πληθυσμός της Αιγύπτου πριν από τις δυναστείες (5000 π.Χ. Μ. -.. 3000 π.Χ. Μ.) Δεν υπερβαίνουν εκατοντάδες χιλιάδες, κατά τη διάρκεια του Παλαιού Βασιλείου (2.575 π.Χ. Μ. -.. 2 134 π.Χ. Μ.) έφτασαν τα 2 εκατομμύρια άτομα, κατά τη διάρκεια του Μέσου Βασιλείου (2040 π.Χ. Μ.. - . 1640 π.Χ. μ.) αύξησε τον αριθμό και κατά τη διάρκεια του Νέου Βασιλείου (1550 π.Χ. μ. -.. 1070 π.Χ. μ.) Aladdinm έφτασε 3 - 4000000 άτομα. Κατά την ελληνιστική περίοδο (332 π.Χ. -... Μ.Χ. 30 π.Χ. Μ.) έφτασε στο νούμερο 7 εκατομμύρια άτομα. Την Αίγυπτο και στη συνέχεια άρχισε τη Ρωμαϊκή εποχή. Οι Αιγύπτιοι παρακείμενο ποτάμι. Επειδή ήταν μια αγροτική κοινότητα του Μέμφις και η Θήβα δύο σημαντικές όταν κάθε μία από τις πρωτεύουσας.
 
  Και την εκπαίδευση και το γράψιμο ήταν ανεξάρτητη στην αρχαία Αίγυπτο και τη γραφή και την ανάγνωση παρέχει περιορισμένη ανάμεσα σε ένα μικρό τμήμα της κυρίαρχης ελίτ ή υπαλλήλους στο διοικητικό μηχανισμό. Οι γιοι της βασιλικής οικογένειας και την άρχουσα τάξη να μάθουν για τους ανηλίκους. Και το υπόλοιπο των ανθρώπων που εκπαιδεύτηκαν σε σχολεία ή σε ναούς Mounzul. Η εκπαίδευση των κοριτσιών περιορίζεται στο γράψιμο και το διάβασμα στο σπίτι. Οι δάσκαλοι ήταν αυστηροί και τη χρήση πολλαπλασιασμού

Ο κάλος σχολείο μαθαίνουν να διαβάζουν και να γράφουν και να γράφουν επιστολές και άλλα κείμενα. Τα χειρόγραφα φυλάγονταν στο σπίτι της ζωής, ένα σπίτι στη διατήρηση κάθε ναού, όπως και μια βιβλιοθήκη. Σπούδασε στην αρχαία Αίγυπτο ήταν μελετώντας αριθμητική, γεωμετρία και κλάσματα, τη συλλογή και την ιατρική. Βρήκα βιβλία στην εσωτερική παθολογία, η χειρουργική επέμβαση και τη θεραπεία των φαρμακευτικών και κτηνιατρικών οδοντιατρική. Το αντίγραφο όλων των βιβλίων, συμπεριλαμβανομένων των γραμμάτων και θρησκευτικά κείμενα.
 
Η Rosetta Stone ανακαλύφθηκε το 1799 κατά τη διάρκεια της γαλλικής εκστρατείας ήταν σκαλισμένα στο 196 π.Χ.. M. Συνεπώς, υπάρχουν τρεις γλώσσες και ιερογλυφικά Aldemutqah (Κοπτικής και σύγχρονη γλώσσα που προορίζεται για τους αρχαίους Αιγυπτίους) και στα ελληνικά. Η εποχή της ανακάλυψης του μυστηρίου της Ivsr γλώσσα για εκατοντάδες χρόνια πριν.

  Επειδή τα πρώτα δύο γλώσσες είχαν κατά το χρόνο των νεκρών γλωσσών. Μέχρι που ήρθε στην Γάλλος επιστήμονας Ζαν-Φρανσουά Σαμπολιόν και ερμηνεύονται αυτές τις γλώσσες, μετά την αντιστοίχιση κείμενο ελληνικά και ιερογλυφικά κείμενα των άλλων. Αυτό δείχνει ότι αυτές οι γλώσσες ήταν διαδεδομένη κατά τη διάρκεια της βασιλείας του Πτολεμαίου Ελλήνων της Αιγύπτου για περισσότερα από 150 χρόνια

Η γλώσσα που ομιλείται στην ιερογλυφική ​​θρησκευτικών ναών και δημοτική γλώσσα ήταν η γλώσσα της λαϊκής γραφής και της γλώσσας του ελληνικού ηγεμόνες των Ελλήνων. Ήταν το περιεχόμενο για να γράψει στον έπαινο του Φαραώ Musroanjazath καλό για τους ιερείς και το λαό της Αιγύπτου. Γράφτηκε από ιερείς για να διαβάσετε το δημόσιο και τον ιδιωτικό ανώτερος αιγυπτιακή και την άρχουσα τάξη. , Και Σαμπολιόν ήταν σε θέση να αποκωδικοποιήσουν τα ιερογλυφικά το 1822 για να ανοίξει γίνει η ορίζοντες σε επαφή με τον πολιτισμό των αρχαίων Αιγυπτίων και αποκρυπτογράφησης Olgazha επιστήμες και τη μετάφραση μετά την αναβίωση της γλώσσας τους μετά Muatha στο πέρασμα των αιώνων. Η ιερογλυφική ​​και Ibhaddatha δίδαξε όποιον θέλει να σπουδάσει Αιγυπτιολογία. Και στη συνέχεια εξελίχθηκε στην ιερογλυφική ​​Heratqah Damutqah τότε πρέπει στη συνέχεια να Κόπτες.
 
Οι αρχαίοι Αιγύπτιοι να φορά το ημερολόγιό τους από το αρχικό στάδιο και με βάση την Mlahzanam από τον ήλιο και τα αστέρια του ουρανού και τις ημερομηνίες των πλημμυρών του Νείλου κάθε χρόνο. Χρησιμοποιούν το ημερολόγιό τους για την καταγραφή ιστορικών γεγονότων και φεστιβάλ και τις αποφάσεις ιδιοκτησία προγραμματισμό Narich. Η πρώτη προσπάθεια να γίνει ένα ημερολόγιο στο 8000 π.Χ.. M. Όταν κάνετε κύκλους πέτρα (βλέπε:. Afbara Και Stonehenge) στο μακρινό νότιο-δυτική γωνία της Αιγύπτου

 Ήταν χρησιμοποιούνται για την παρακολούθηση τα αστέρια και τις κινήσεις τους. Αυτοί χώρισαν τη μέρα 24 ώρες (12 ημέρες και 12 νύχτας) και την εβδομάδα 10 μήνες ημέρες, 3 εβδομάδες ή 30 ημέρες. Έτος και 12 μήνες. Θα ήταν χωρισμένη σε τρεις τάξεις κάθε εξάμηνο από 4 μήνες. Το έτος που ισοδυναμεί με 360 ημέρες. Οι αρχαίοι Αιγύπτιοι, στη συνέχεια, προσθέστε 5 ημέρες κάθε ημέρα αυτής της πενθήμερης γενέθλια γκαλά αναφέρεται στο Θεό. Και φέτος θα είναι μια πλήρης φαραωνικού 365 ημέρες. Ποια είναι σχεδόν κοντά στο ηλιακό έτος είναι η διαφορά, εκτός από την τέταρτη ημέρα για κάθε ημερολογιακό έτος, δεν ήξεραν καλά σε κάθε 4 χρόνια.
 
Οι αρχαίοι Αιγύπτιοι Balgdid δημιουργικών έργων καινοτόμων και την εκπληκτική του κόσμου, είτε στην ταρίχευση (άρθρο), μουσική, γλυπτική, τη λογοτεχνία, τη ζωγραφική, την αρχιτεκτονική και το δράμα. Μετά την τυποποίηση των ημερών Mbena γίνει θρησκευτική πίστη έχει τα χαρακτηριστικά της επίσημης θεών και τον πλουραλισμό στη θεολογία και το περιβάλλον έχουν επιπτώσεις στην θρησκευτική σκέψη και λατρείας, όπου φαραωνικού θεοί λαμβάνονται ανθρώπου ή των ζώων μορφές, ή μια ανάμειξη τους. Αυτές οι μορφές Gesdwiha αρχαία αιγυπτιακή δυνάμεις της φύσης και των στοιχείων του. Και το σχηματισμό μύθους και ιστορίες για τους θεούς τους και τον κόσμο τους να κατανοήσουν τις πολύπλοκες αλληλεπιδράσεις στον κόσμο γύρω τους

 Θρησκευτική πίστη έχει διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στη ζωή τους και είχαν τον αντίκτυπό τους στις τέχνες και τις σκέψεις τους για τη ζωή στη μέλλουσα ζωή και η ιδέα της ανάστασης και τις σχέσεις Bgamanm τους. Η Τέχνη Kalnan και διμερείς διαστάσεις του σχεδίου στους τοίχους των τάφων ναούς, και τα φέρετρα των νεκρών και τα φέρετρα των νεκρών και πάπυρο. Η αιγυπτιακή καλλιτέχνες Iggsmon Bmlamhaa εκφραστική ποσοστό Ttin πορτρέτα του χρόνου και του χώρου σε αυτές τις φωτογραφίες για Atabr Alkhlodomn μέσω ιερογλυφική ​​σχέδια που συνοδεύουν και να είναι μέρος από τα υπέροχα έργα τέχνης. Το όνομα του το άγαλμα τοποθετείται στη βάση ή στο πλάι.

 Και βρίσκουμε τις πυραμίδες αντανακλούν το μεγαλείο της αρχιτεκτονικής στους αρχαίους Αιγυπτίους. Αυτή η τεράστια άγρια ​​τάφοι έχουν τέσσερα τριγωνικά τοίχοι συγκλίνουν στο σημείο της συνόδου κορυφής λόφου και αντιπροσωπεύουν την πρωτόγονη προέλευση της ζωής στους μύθους της δημιουργίας, ή να εκπροσωπούν το ισχυρό φως του ήλιου. Έχουμε χτίσει μια πυραμίδα περίπου 100 και το σπίτι για τη διευκόλυνσή τους κυβερνήτες μετά το θάνατο. Ο ναός είναι τετράγωνο στην κατεύθυνση της Ανατολής-Δύσης γραμμή της ανατολής και δύσης του ηλίου. Οι αρχαίοι Αιγύπτιοι πίστευαν ότι το μοντέλο του ναού που χτίστηκε από τον άνθρωπο μπορεί να είναι ένα φυσικό περιβάλλον κατάλληλο για τους θεούς. Έχουν επωφεληθεί από τους αρχαίους Αιγυπτίους, τους Έλληνες στη γλυπτική, την αρχιτεκτονική, τη φιλοσοφία και τη θεολογία (βλέπε: Αμενχοτέπ) .. Οι αρχαίοι Αιγύπτιοι ήταν δάσκαλοι της τέχνης έργα από πέτρα, μέταλλο, γυαλί και κανονικό χρώμα.

Ανίχνευση και διερεύνηση των επιπτώσεων της προ-ιστορική εποχή στην Αίγυπτο από το 6.000 χρόνια π.Χ.. M. Η παρουσία των αρχαιολογικών χώρων, στα σύνορα με την Αίγυπτο, τη Νότιο Σουδάν, όπου είχαν βρεθεί σε χώρους ταφής και τη δημιουργία των τελετών Aloebad, και νεκροταφεία των βοοειδών που δείχνει το αφιερωμένη. Οι τάφοι βρέθηκαν στο ανθρώπινο είδη χειροτεχνίας, όπλα και σκεύη που χρονολογούνται από την εποχή, γεγονός που δείχνει την ύπαρξη του δόγματος της μετά το θάνατο. Η διδασκαλία των αρχαίων Αιγυπτίων εκπροσωπείται από τον ήλιο με βάση το δόγμα του Ρα και Ώρος​​, Aten και Khepri. Και το φεγγάρι στο δόγμα του εκπροσώπου μούρα και Khonsu και τη γη που εκπροσωπούνται από το δόγμα του τσέπη. Το παξιμάδι θεά του ουρανού και Tefnut Shuo θεός άνεμος και η υγρασία. Και ο Όσιρις, Ίσις, οι άρχοντες του υποκόσμου. Οι περισσότεροι από αυτούς τους μύθους των θεών έλαβε χώρα γύρω τους. Και έγινε Amon Ra και μετά τη συγχώνευση αντιπροσώπευε το δόγμα του Αμμωνα - Ρα ως βασιλιάς των θεών.

Υπήρξε μια τοπική λατρεία θεάς στην Αίγυπτο, σε συγκεκριμένες περιφέρειες. Ο βασιλιάς ήταν ο αρχιερέας ασκείται τελετουργίες του φεστιβάλ και οι ιερείς που εκτέλεσε τις συνήθεις ναούς ημέρες. Οι απλοί άνθρωποι της Aadkhalunha μόνο για να εξυπηρετήσει. Οι Αιγύπτιοι ενδιαφέρονται για τη ζωή μετά το θάνατο και τους τάφους που ζουν και Izinunha Ejehzona και τις εικόνες και τα έπιπλα. Ήταν μετά το μουμιοποιημένο φροντίδα θάνατο (άρθρο) Dead. Είχαν τεθεί σε φέρετρα ξόρκια και φυλαχτά για τη μούμια. Γράφουν κείμενα για μαγεία ή ύφασμα του στους τοίχους του τάφου και πάπυρο να ταφεί μαζί του. Αυτό ήταν το κείμενο του οδηγού και την προστασία του στον Άδη.
 
Στην αρχαία Αίγυπτο, ο βασιλιάς ήταν ο απόλυτος άρχοντας και πνευματικός ηγέτης και η σχέση μεταξύ των ανθρώπων και των θεών. Ήταν υποστηρίζεται από τον υπουργό και το διοικητικό σύστημα και ακολουθείται από ιερείς. Ο βασιλιάς ήταν ο διοικητής του στρατού και των στρατηγών του και οι στρατιώτες του αιγυπτιακού στρατού στην ηλικία των είκοσι Πέμπτον, ακόμη και σαράντα χρόνια. Η ποινή ήταν γενετικά μεταξύ των παιδιών στο μεγαλύτερο μέρος του χρόνου, με εξαίρεση Horemheb (1319 π.Χ.. Μ.) Ποιος ήταν ο ηγέτης και ο διάδοχός του, Ραμσή I, ο οποίος δεν είχε βασιλικό αίμα. Και σπάνια ήταν μια γυναίκα που κυβέρνησε την Αίγυπτο εκτός Χατσεπσούτ, που κυβέρνησε στην οικογένεια 18 μετά το θάνατο του συζύγου της Τούθμωση ΙΙ το 1479 π.Χ.. M. Και κοινού κανόνα με Thutmose III

Οι Αιγύπτιοι πίστευαν ότι ο βασιλιάς του Θεού, ο Θεός μου και ο βασιλιάς. Μετά το θάνατό του τον οδηγεί στο τελετουργικό παραμένει ένας θεός. Ήταν το παρατσούκλι συνήθως ο ιδιοκτήτης και ο βασιλιάς των δύο Κτηματολογίου της Άνω Αιγύπτου και της Κάτω Αιγύπτου (Δέλτα στα βόρεια και την κοιλάδα προς το νότο. Ήταν οι άνθρωποι της οικονομίας της Αιγύπτου σχετικά με τη γεωργία εξαρτάται από το Νείλο, ο οποίος ήταν Amadmsr νερό και ποικιλιών φυτών, όπως τα σιτηρά, κυρίως το κριθάρι, το σιτάρι, τα φρούτα και τα λαχανικά. Και Mmazm γεωργικής γης ήταν ιδιοκτησία του βασιλιά και τους ναούς. Η μέθοδος σάρωσης του αρδευτικού μετά την υποχώρηση των πλημμυρών. Έχουμε κλείσει αρκετές μούμιες ανακαλύφθηκαν βρέθηκαν σε όλα τα μέρη του κόσμου σε όλες τις ηπείρους, όπου μουμιοποίηση μουμιοποίηση Ακολουθήστε όλες τις ηπείρους. η προέλευση μούμια λέξη της λέξης ιερογλυφικά "mm", που σημαίνει κερί ή πίσσα, η οποία χρησιμοποιείται στη διαδικασία μουμιοποίησης.
 
  Έχει προκύψει για την μετέπειτα κλήση Aantchert μαμά και στη συνέχεια με τηνΙνδο-Ευρωπαϊκές γλώσσες. Αυτή η λέξη μούμια ισχύει για όλα τα ανθρώπινα λείψανα των μαλακών ιστών. Και μουμιοποίηση μπορεί να υπάρχουν σε κάθε ήπειρο, αλλά με τον τρόπο τους αρχαίους Αιγυπτίους με έναν τρόπο που συνδέεται με αυτό είναι που τους αποδίδεται. Η πρώτη μελέτη από τις μούμιες ήταν τον 19ο αιώνα. Αιγυπτιακές μούμιες, και όχι μόνο μια ζαριά λινό ύφασμα έχει υποστεί ζημιά από νεκρά σώματα μόνο. Αλλά ένας τρόπος για να μόνιμες κατοικίεςγια τη ζωή. Αυτή η δόλια τρόπο σε θάνατο
.

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق