Ping your blog, website, or RSS feed for Free

الأربعاء، 26 أكتوبر 2011

Έθιμα και τις παραδόσεις του αιγυπτιακού

Αιγύπτιοι από τους λαούς του κόσμου περισσότερο προσκολλημένη στα έθιμα και τις παραδόσεις που κληρονόμησε από αμνημονεύτων χρόνων, και αυτό φαίνεται πολύ εμφανής μέσα από τα τελετουργικά της καθημερινής ζωής και καθημερινή συμπεριφορά, εκτός από τις οθόνες για να γιορτάσουν τις διακοπές και τις διάφορες εκδηλώσεις .. Στις γραμμές θα προσπαθήσουμε να παρακολουθήσει μερικές από αυτές τις συνήθειες και τη δήλωση των ριζών και τη σοφία του και την έκταση της συνέχειας στη ζωή των Αιγυπτίων



Τελωνειακών Ο γάμος δεν έχουν αλλάξει από την εποχή των Φαραώ

Ο Δρ Σαγιέντ Karim συγγραφέας του Εγκυκλοπαίδεια του μυστηρίου του πολιτισμού "Αίγυπτος κρατάει ακόμα Avadath και τις παραδόσεις που κληρονόμησαν από τους αρχαίους προγόνους του, και ίσως να παντρευτεί μια από αυτές τις συνήθειες δεν έχουν αλλάξει, οι Αιγύπτιοι τους λαούς πρώτα απ 'τον κόσμο να μάθει να παντρευτεί όπου τον που σε ορισμένες προϋποθέσεις, γάμος αρχίζει Bdblh δέσμευση η οποία βρίσκεται στη νομοθεσία των αρχαίων Αιγυπτίων , και το λένε "δαχτυλίδι-Baathification" και επειδή δεν έχουν την πρώτη ούτε η τελευταία, και αυτό σημαίνει ότι μετά από δέκα και ειλικρίνεια, και ήταν κατασκευασμένα από χρυσό, ήταν ένα δαχτυλίδι τοποθετείται στο δεξί χέρι - όπως ακριβώς συμβαίνει τώρα - και μετά το γάμο, την κίνηση του αριστερού χεριού, και σε αυτό ακολουθούν τις διδασκαλίες του Θεού ως κυρίαρχος της μοίρας και του πεπρωμένου - στις πεποιθήσεις των αρχαίων Αιγυπτίων.

Εξουσιοδοτημένο και Alkoshh και Zgrudh .. Τελετουργίες της αρχαίας φαραωνικού

Τελετές γάμου που έχουμε πρακτική φαραώ σήμερα του πρώτου βαθμού, Valmodhun με την θεία και το καφτάνι ή ακόμα και εξουσιοδότησε "σύγχρονη" κοστούμι και τα σκάφη, είναι το ίδιο με άδεια φαραωνικού υπεύθυνος του ναού για να κρατήσει χωρίς γάμο ιερό μεταξύ του ζευγαριού, και θα γράψω στη συνέχεια, η σύμβαση του γάμου του 3 αντίγραφα - όπως συμβαίνει τώρα εντελώς - ένας από τους νεόνυμφους και τους άλλους εξουσιοδοτημένους το τρίτο για να στεγάσει τα αρχεία έτσι ώστε να μην χάσετε το σωστό ..

Και η δημιουργία του γάμου, οι Αιγύπτιοι που ήταν ένα γάμο στο σπίτι της νύφης ή γαμπρού, όπως έχει συμφωνηθεί, ή όπως συμβαίνει τώρα σε ένα από τα μεγάλα ξενοδοχεία, αν ο γαμπρός ήταν λίγο πλούσιος, ή σε μια δεύτερης κατηγορίας λέσχες, ή πολλές φορές στην οροφή του σπιτιού του! !

Ήταν, επίσης, ένα ζευγάρι παλιά εκτέλεση διακόσμηση αίθουσα του γάμου, και το πιο σημαντικό πράγμα είναι που χρησιμοποιείται για να διακοσμήσει την αίθουσα είναι τα άνθη του γιασεμιού, η οποία είναι Balfrona "Eliassmon," επειδή είναι στον παράδεισο ανθίσει την πίστη τους και μυρίστε το άρωμα του παραδείσου, και κλήθηκε στο μέρος όπου καθόταν νύφη και το γαμπρό "Kosh,« Η ανάπτυξη αυτού του τώρα το όνομα έχει γίνει ένα "Alkoshh."

Οι γαμήλιες παραδόσεις της Αιγύπτου είναι "το ζευγάρι τάρτα", η οποία είναι πρόθυμη να μειώσει το ζευγάρι μαζί, και το καθένα από αυτά τρώνε ένα μικρό μέρος από την πλευρά του σεφ μαχαίρι αφιερωμένη στην κοπή της πίτας.

Επίσης θέλουν να παρακολουθήσουν το γάμο των γυναικών που ξεκίνησε την «χαρά» που αντανακλούν τη χαρά της ολοκλήρωσης της ευλόγησε το γάμο.

 Αιγυπτιακή χαρά .. Φόρμα er Anaardh;



Ο Craven κοινωνικές και οικονομικές αλλαγές στην αιγυπτιακή κοινωνία κατά τα τελευταία χρόνια σε γάμους να αλλάξει τη μορφή της, της χαράς και τελετουργικά και τη μέθοδο της γιορτής, και σύμφωνα με τη σκέψη των νέων ζευγαριών, όπου έγινε ο γάμος "νυχτερινή ζωή όπως θέλουν για όλους μετονομάστηκε" του οποίου σφιχτά ρούχα της νύφης και τους φίλους της χορεύοντας και τραγουδώντας χωρίς διακοπή, δεν υπάρχει πλέον ανάγκη για μια δεύτερης κατηγορίας χορευτής, ούτε ακόμη και η τέταρτη σηματοδοτεί την τελετή όπως ήταν στο παρελθόν.

Επίσης, εξαφανίστηκαν μπάντες και τραγούδια που ανταγωνίζονται στην παροχή όλων αυτών είναι νέες φωνές τραγουδούν μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες του πρωινού για την αντικατάσταση κυλίνδρων άνδρες και γυναίκες τραγουδίστριες "DJ". Όλα αυτά εξαφανίστηκαν για να κάνουν τον τρόπο για τη νύφη για να αποτίσω φόρο τιμής σε συναυλία της τον εαυτό της και Bmoahbha, Μερικές φορές ένας χορευτής, τραγουδιστής, και μερικές φορές άλλα ενθαρρυντικά Jammeltha αν ένας από τους συναδέλφους της στο χορό με απαλή μουσική.

Ένα ιδιόμορφο πτυχή της γάμους αυτές τις μέρες ότι οι γονείς ενθαρρύνουν τις κόρες τους να χορέψουν μέχρι το πρωί για να την εξευμενίσουν, και αναπνέουν τον ίδιο, και ίσως για να δείξει τα ταλέντα της θαμμένο που δεν θα βγει εκτός από τις ευτυχείς περιπτώσεις εφαρμογής του παρόντος αιγυπτιακή παροιμία περίφημο "τα τυχερά παιχνίδια σας .. καρούλι μαζί μου."

Ενώ basking στο πρόσφατο παρελθόν, τόσο εδώ στην πέντε αστέρων ξενοδοχεία ή σε λωρίδες αιγυπτιακή στενό αγιάζει την αξιοπρέπεια της νύφης μέσα από το σχεδιασμό του νυφικού, ή στο κίνημα απλά ότι δεν υπερβαίνουν τη διανομή χαμόγελα στα καλοθελητές σε μεγάλο μοκέτα κόκκινου ντροπή, και απαγορεύεται να φύγουν από τη χώρα μέχρι το κατά την έναρξη τύμπανα ανακοινώνει το γάμο της στο νέο σπίτι της, περιμένει ο γαμπρός να πάρει το χέρι της, στο τέλος της νύχτας άγρυπνο.

Μερικά ζευγάρια, επίσης, είναι εκπαιδευμένοι στην τελετή του γάμου λίγες μέρες πριν από τη διαμονή του, μπροστά από τους φίλους και την οικογένεια να το ζευγάρι πριν από την εμφάνιση των καλοθελητές συμπαθητικό, οικείο, και Hrkathma μέρος κατά τη διάρκεια της γαμήλιας τελετής είναι σύμφωνη με το πρόγραμμα μέχρι την πρώτη νύχτα του γάμου με ειρήνη, και χωρίς λάθη.

Οι χορευτές, τραγουδιστές και συγκροτήματα με αυτούς είναι ότι χαιρετίζει το γάμο, αλλά νεαρά ζευγάρια που μπορεί να υπερηφανεύεται για τη διάσημη χορεύτρια και τραγουδίστρια, που αναβίωσε το περίφημο γάμο μέχρι το πρωί.

Λέει μία από τις αιγυπτιακές Καλλιτεχνών "για να αλλάξει το σχήμα του γάμου Αιγύπτου είναι η επιστροφή σε μια φυσική πτώση της οικονομικής κατάστασης, και από το γάμο για τους νεόνυμφους, είναι η νυχτερινή ζωή που δεν θα επαναληφθεί, Vistmtaan έξω καθώς ευχαριστημένος για όσο διάστημα τα όρια της έθιμα και τις παραδόσεις των γνήσιων Αιγύπτου."

Και αναγνωρίζει τον καλλιτέχνη ως χορευτής Btatherha αλλάξει το σχήμα του τη χαρά της Αιγύπτου, όπου λέει "καλή αγορά αγαθών δεν είναι καλό, κακή οικονομική κατάσταση έχει επηρεάσει αρνητικά σε όλες τις Τραγουδιστές τραγουδιστές ανθρώπους,, χορευτές, και επίσης, όλα τα τμήματα της κοινωνίας.

Κατά τη γνώμη του Δρ. Φαρούκ ασφάλεια ειδικός στις κοινωνικές επιστήμες
"Η μορφή της Χαράς Αιγύπτου εντελώς αλλάξει τόσο στο τελετουργικό ή στο ύφος του ζευγαριού και τους γονείς τους, αλλά και καλοθελητές, ένα φυσικό αποτέλεσμα της αλλαγής της κοινωνικής πυραμίδας στην Αίγυπτο, και μια πραγματική έκφραση της εργατικής τάξης, η οποία συνόψισε όλες τις εκδηλώσεις της χαράς, με τη μορφή στυλιζαρισμένο να εξετάσει τις σύγχρονες, αλλά η πρόθεση είναι να μειωθεί το κόστος των γάμων στην Αίγυπτο, παρακάμπτοντας τις δύσκολες συνθήκες διαβίωσης. "

Η μορφή της Χαράς χωρίζονται σε τρεις μορφές:


χαρές των πλουσίων

Μια χαρά που εξακολουθεί να επιμένει μετά τις παλαιές παραδόσεις στην γαμήλια πρόσκληση ανώτερους άνδρες και γυναίκες, τραγουδιστές και χορευτές, χωρίς την προσοχή στο κόστος των υλικών.

Και η χαρά της εργατικής τάξης

Ποιος είδε την ανάγκη να απολύσουν χορευτές, μπάντες και με υψηλούς μισθούς, η οποία χρησιμοποιήθηκε για τον καθορισμό της ανάγκης για τις οικογένειες χαρές των παιδιών τους και να θέσει ένα μεγάλο άντρα τιμή δεν μπορεί να εκπληρώσει.

 Και τη χαρά της Ισλαμικής

Μια χαρά που θα πραγματοποιηθεί στις αίθουσες που συνδέονται με τζαμιά, στα οποία χωρίζονται οι άνδρες από τις γυναίκες, και στη συνέχεια Vljevrah δικό τους τρόπο, χωρίς την αμηχανία ή την αποχώρηση από την ισλαμική παράδοση, ο τύπος που συνάντησε η τάξη, η οποία συνδυάζει την πλούσια και σκληρά εργαζόμενους τόσο στην επιθυμία των μερών σε μια συναυλία-στυλ Ισλαμική το κόστος είναι αμελητέο σε σχέση με ακόμη και την τρέχουσα Belafrah.

      

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق