Ping your blog, website, or RSS feed for Free

الأربعاء، 26 أكتوبر 2011

Αιγυπτιακή παράδοση κηδείες αιγυπτιακό ιδιωτικό

Οι συνήθειες των αιγυπτιακών κηδείες είναι το σωστό είναι η κληρονομιά πρέπει να επαινεθεί για πάντα, οι Αιγύπτιοι στην κηδείες χωρίζονται σε κατηγορίες ανάλογα με το βιοτικό επίπεδο πλήρως, πρέπει να εμφανίζεται, ακόμα και σε θλίψη την καλύτερη εμφάνιση, θα πρέπει να επέτειο όλοι θυμόμαστε από το λαό από την ημέρα του θανάτου είναι μια ημέρα χαράς για την του εκλιπόντος, καθώς και κάθε πρόσωπο που έχει τη θέση του.
 
Δυστυχώς, τώρα δεν υπάρχουν κηδείες έγιναν, όπως την ώρα, τώρα οι άνθρωποι είναι νοικιάζοντας μόνο το τέλος της πεταλούδας μόνο για τρεις ώρες, αν και η σκηνή ήταν μια παρηγοριά τριήμερο περιόδους στο παρελθόν.
 
Λέει Hanote ειδικεύεται στη μεταφορά των νεκρών »και Ladd Alocabr" όπως ο ίδιος το έθεσε:
Όλοι οι νεκροί και έχει τη θέση του και η τιμή είναι, αν οι νεκροί Jay, έλαβα από την έξω από το αεροδρόμιο και τον πήρε στο τελευταία κατοικία του, αν μέσα στους τάφους του Καΐρου, Fayoum είναι το ποσό των £ 2.000, αλλά αν θα ταφεί στο επαρχίες Κάθε σύνδεση ανάλογα με την απόσταση

Αιγυπτιακή κηδείες .. Πολλοί τέχνη!
Σε διάφορα μέρη της αγαπημένης μας Αιγύπτου κατ 'ανάγκη τις τελετές κηδειών και κηδείες από την επαρχία στην άλλη, από ένα χωριό σε χωριό στην ίδια επαρχία, αν και ανταποκρίνονται στο τέλος, τον ιμάντα και ένα το οποίο είναι ο σεβασμός στην ιερότητα των νεκρών ..
Αλλά το πιο διάσημο πράγμα που στις περισσότερες από τις επαρχίες της Άνω Αιγύπτου, είναι η ικανότητα της Αιγύπτου γυναικών στην τέχνη των πολλών, και χαστούκια στα μάγουλα και τα σημάδια, και το περίφημο γυναικών σε όλες τις κηδείες, σε ανταγωνισμό με κάθε γυναίκα ξεχωριστά να αναδείξει το ταλέντο του χαστούκια και πολλά ..

Αλλά τι είναι πολλοί; Και τη σχέση του με την τέχνη της αυτο-οίκτο;
Η Θρήνοι από τα παλαιότερα και σημαντικότερα τεχνών να πω ότι η πρακτική του ανθρώπου σχετίζεται με το γεγονός ότι η παγκόσμια σημαντική είναι θάνατος, αλλά ο συνδυασμός του με τις ανάγκες των ψυχιατρικών απαραίτητη η ανθρωπότητα από τη θλίψη που συνοδεύει το γεγονός ότι ο θάνατος ενός αγαπημένου προσώπου, συμπεριλαμβανομένων των ανθρώπινων αθανασία επιθυμία, ή να κρατήσετε είπε ακόμα και μετά το θάνατό του, που εκπροσωπούνται από το άγαλμα του Khaled, ή ένα μεγάλο νεκροταφείο, ή ένα βιβλίο, ή το αρσενικό-Hassan, ο οποίος Tkhaldh θρηνεί το ποίημα!
Και "πολλά" είναι θρήνος στη λαϊκή εικόνα των γυναικών λένε στην περίπτωση του θανάτου ενός προσώπου, έχει συρρικνωθεί κατά την έννοια της αυτο-οίκτο σε πολλούς, να γίνει ένας σκοπός είναι να αυξηθεί η βασική θλίψη και αγωνία στους οικείους του θανόντος μέσα από την ποιητική εικόνα .. Πολλά λέγονται στις κηδείες από γυναίκες Ihtrvenh είναι "Alandabat" ή "Clayat« Αυτό είναι για τους πλούσιους τάξη, ενώ η μη-πλούσιων τάξεων δημοσιεύθηκαν "πολλά" μια από τις κυρίες που διατηρούν επιφυλάξεις ..

Αυτό ήταν συγκεντρωμένη στην τέχνη που ασχολείται με κηδείες, αλλά οι περισσότερες από τις συνθήκες ζωής των λαϊκών γυναικών, δεδομένου ότι ικανοποιεί μια ανάγκη θλίψη σε αυτό, και επίσης να πληρούν έμφυτη φύση είναι «ποιητική» του οποίου υπάρχουν πριμοδότηση σε κάθε άνθρωπο ..
 
Διαθέτει πολλά έντονα απεικόνισης, επειδή η εικόνα είναι το κύριο όπλο στην επίτευξη του σκοπού του, το οποίο είναι συναρπαστικό θλίψη στην ψυχή.
 
Και "πολλά" εικόνα αντικατοπτρίζει την ζωή της κοινότητας, και την αξέχαστη χαρακτήρα των ιδεών του και η ζωή του, καταγράφεται στη ζωή των ανθρώπων με δύο τρόπους .. Νοοτροπία των ανθρώπων και των ιδεών .. Ζωές των ανθρώπων, των κοινωνικών και πολιτικών .. Βοηθά, επίσης, πολλά για να λάβει τα στυλ ζωής και τις συνήθειες, τις παραδόσεις, τα γεγονότα, ρούχα, τρόφιμα, έπιπλα, κ.λπ. ... που έχουν γίνει ευρύτερα λαϊκά στρώματα στην τέχνη, και ως εκ τούτου να συμπληρώσετε πολλά ένα κενό στην επίσημη ιστορία που ρίχνουν φωταγώγηση με τους όρους των ανώτερων τάξεων, αγνοώντας τα λαϊκά στρώματα

Και πολλοί που αποτελείται από κομμάτια, κάθε κομμάτι αποτελείται από δύο σπίτια, κάθε σπίτι αποτελείται από δύο μέρη, για ένα σύνολο κόψτε τέσσερα Htarat, αλλά όσον αφορά την έννοια, βρίσκουμε σπασμένα που αποτελείται από ένα σπίτι, το δεύτερο είναι η επανάληψη του πρώτου, δεν διαφέρουν μόνο ως προς τη λήξη του ημιχρόνου σχ. δύο λέξεις Mradftin συχνά Mtiltehma στο πρώτο σπίτι, και όταν το κομμάτι αποτελείται από περισσότερα από δύο σπίτια - μερικές φορές μερικά - όλα πρέπει να είναι μια επανάληψη της πρώτης κατοικίας με τον ίδιο τρόπο πάρα πολύ .. Δεν υποχρέωση κομμάτια της Ένωσης στα τέλη της Ένωσης Ctarat πλήρως, αλλά μπορεί να είναι επαρκής σύγκλιση ανάμεσα στο τέλος των λέξεων στις εξόδους των χαρακτήρων και τη μελωδία και μουσική, και προσπαθώντας πολλές βάρη δέσμευση της ποίησης, αλλά δεν λειτουργεί πάντα Vtawwad "που απαριθμούνται" στο ένταλμα "Altdh" στη μουσική χωρίς κακοφωνία.

 Θα πρέπει να τονιστεί για να επισημάνετε τη θέση της θρησκείας των πολλών, Vrcol Αλλάχ ειρήνη σ 'αυτόν "είναι δυνατόν να απαγορεύει απαγόρευσε σοβαρές εκδηλώσεις της θλίψης στο Hadith"
 
Ούτε ένα από εμάς που χαστούκια τα μάγουλά του, σπαραχτικό, και κάλεσε την πρόφαση της άγνοιας "
 
Αλλά δεν ήταν ποτέ ότι απαγόρευσε κάθε συζήτηση για μια απλή έκφραση της λύπης, αν ποίηση ή πεζό λόγο, αλλά άκουγε σαν αυτό, και μερικές φορές ζητούν Alastzadh κατά την ακρόαση, όπως έκαναν οι προσευχές του Αλλάχ ας είναι μαζί και την ειρήνη, καθώς άκουγε να αισθάνομαι ποιητές και ποιητές της Θρήνοι και τα πολλά "Khansaa "Κάθε φορά που σταμάτησε να τραγουδάει Astzadeha λέγοντας (Hey O Khanas) σημαίνει συνεχίσει τραγούδι Khansa μου. Είναι προφανές ότι πολλοί, όχι μόνο θρήνο

 Είναι γνωστό ότι η αυτολύπηση λέγεται στη μελαγχολία και ήσυχος, χωρίς εκδηλώσεις των οποίων απαγορεύεται από, και πολλοί θεωρούνται χαστούκια rending και μεταφέρουν τη λάσπη και τη βρωμιά πάνω στα κεφάλια των δεσμευθέντων με τη δημοφιλή γυναικεία αξεσουάρ, έτσι τόνισε ο κλήρος στον αγώνα κατά πολλούς, λόγω των απαιτήσεων και Massahbath της, ακόμα και αν ο ίδιος δεν είναι αρκετά .. Αυτό μπορεί να είναι μια σημαντική αιτία της εξαφάνισης των πολλών, εκτός από τον υψηλό βαθμό εκπαίδευσης και το επίπεδο του πολιτισμού και το άνοιγμα προς τον κόσμο μέσω ραδιοφώνου και τηλεόρασης, η οποία συνοδεύεται από μια αλλαγή στη συμπεριφορά και τις συνήθειες του δημοφιλούς των γυναικών, καθώς και τρόπους για να εκφράσει τα συναισθήματα της χαράς και λυπημένος, και οι δύο έγιναν κοίταξε κάτω επάνω σήμερα να έχουν αυτό που βρέθηκε κρίνεται απαραίτητο ..
 
Υπάρχουν 38 είδη από τις πολλές περιπτώσεις, συμπεριλαμβανομένων των περισσότερων από τις αρχές της ζωής πολλών ασθενών και πολλοί άνδρες και παιδιά, και πολλοί νέοι και το πλύσιμο, η κηδεία και η νύφη και μαθητές, το θάρρος, και παράξενο, και πολλά αγόρια που δεν έκανε κανένα σχόλιο. Μια γυναίκα που πέθανε σε όλα τα παιδιά της, και των γυναικών που πέθαναν στη γέννα, και πολλές θέσεις, και πολλοί πνίγηκαν και κάηκαν και ο φυλακισμένος και Bara οχήματα

Πριν σας προσφέρουμε πολλά παραδείγματα αυτής πρέπει να επισημάνω ότι υπάρχουν πολλές εικόνες όλων των λαών της στενής σύγκλιση των πολιτισμών των λαών αυτών, αν η ομοιότητα του πολιτιστικού επιπέδου και την κοινωνική θέση των γυναικών στις δύο λαοί έχουν επίσης πολλές ομοιότητες, αλλά ήταν παρόμοια Massahbath και προμηθειών, καθώς ..
Ανάμεσα στα πιο διάσημα μοντέλα του πολλά διάσπαρτα στην Άνω Αίγυπτο και μερικές από τις επαρχίες των Κάτω και διαφορετικά χωριά .

πολλοί πληρούνται
§ μέσω τζαμιά να φωνάξει και να τον θρηνήσουν, Finn προσευχή έρθει και να επισκεφθείτε την παλιά;
§ από Dima έκλαιγε τζαμιά, αξίας προσευχή Fein του;
Πολλοί μια κοπέλα που δεν είχε παντρευτεί
§ Έχω την κομμώτρια περικοπή γη μου, και να ρίξει της τις διαφορές μεταξύ των ακίδων
§ Έχω ένα κομμωτήριο της fenugreek εδάφους, και να ρίξει της τις διαφορές μεταξύ του δακτυλίου

 πολλά θαρραλέα
§ Θα είχε επτά Θήβα Sbuah, και επτά πέθαναν, και τρώμε μαζί μας Alilluah
§ Θήβα είχαμε επτά άτομα, επτά έχασαν τη ζωή τους και εμείς Subhna Baleish
Αρκετές θέσεις με
§ λέτε, O η ποιότητα, πέτρα στα σύνορα Tqek κύμα
§ λέτε, ω το ποσό, πέτρα στα σύνορα ΗΚΕΚ ρεύμα

 Αρκετές εποχές και τις αργίες
§ Διακοπές Gala για τους γείτονές μου και τα πόδια, δεν είμαστε συντετρημμένο Naidhi
§ O Holiday Gala και το πνεύμα της γείτονες, είμαστε συντετριμμένος και τους τραυματίες καρδιά
πολλοί έκαψαν
§ διορίζεται οργάνων Ωροσκόπιο Ζυγός, Maine μου Ahouc φωτιά: Ο Λαός του Θεού;
§ Ωροσκόπιο διόρισε οργάνων πριν, Ya Min Ahouc de-φωτιά, τα αγόρια;

Bara πολλά οχήματα
§ μάγουλο μου και το χέρι μου κάτω από το μοσχάρι και μόνο, θα παρουσιάσει στην οικογένειά του Abatwa
§ μάγουλο μου και το χέρι μου κάτω από το μοσχάρι και το οριακό O Abatwa παρόντες κατά την επιλεξιμότητα
πολλές φυλακές
§ Sjanam O Bo Alagafol χαλκού, και ο λαός της χώρας τολμούν Todém
§ Sjanam O Bo Alagafol σιδήρου, και το ασυνείδητο χώρας Todém της μακράς

 πολλοί πρωί
§ άρχισα Osubhhm Καλημέρα, είπε φορτίο με τα πόδια μέσα στη νύχτα
§ άρχισα Osubhhm πρωί Badri, δήλωσε φορτίο με τα πόδια Fjra
πολλοί νύφη
§ υλικό Mazum ετών στον κήπο, διαφημιστική εκστρατεία Ratha μου, άρχισε τη νύχτα
§ υλικό Mazum ετών το σπίτι του θείου του, δεν χτύπησε το τύμπανο και Nicot περούκα
§ υλικό Mazum ετών το σπίτι του θείου του, δεν χτύπησε το τύμπανο και Nicot γείτονα
Πολλές γυναίκες με το σύζυγό της
§ O στήλης και η στήλη Hdoh σπίτι μου, μου Βλέπετε στο Maine Βουλή των ενέδρα;
§ στήλη του σπιτιού μου και μαρμάρινη στήλη μου, O βλέπετε στο σπίτι του Atqam;

   

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق