Ping your blog, website, or RSS feed for Free

الثلاثاء، 27 ديسمبر 2011

Kötülüklerin önlenmesi için Mısırlıların Alışkanlıkları

Antik çağda, Mısır toplumunda sıkıca sağlam kaldı ne de dahil olmak üzere zaman içinde kaybı, bazı olumlu ve bir olumsuz alışkanlıkları, hakim, ama her zaman tarihçilerin ve oryantalistlerin yaklaşık çok konuşulan bir insan-Masri, ile ilgilidir.
 
  Bu alışkanlıkları adlı kitabında güvenli Ceyhan oluşan, bizim tarafımızdan takip edilmektedir "Geçmişte ile Mısır Komik .. turu," biz sıcak Mısır konuk ve onurlandıran hakkında konuştuk ve on dokuzuncu yüzyılda Mısır toplumun ziyaret görgü kuralları hakkında yaptığı konuşmada İngiliz tarihçi Edward Lane tarafından tanımlanan ilk şey diyor ki

:Insanlar onun sürpriz hiç girmiyor ile arkadaş ziyareti, ancak önümüzdeki ilan sesini yükseltmek için geldi ama eliyle kapısını çalmaya kimse bulup ona girmek için izin vermek için avluda bekler değil ne zaman. Eğer övgü ve resmi tanınması kelime barışa bir sürü atma (iyi ish ve yapıyoruz) sonra ziyaret duyduğunuzda Akrarhama birçok kez söyledi. Ve çoğu zaman son ziyaret, birkaç saat kadın bütün bir gün son ve ziyaret saati boyunca sigara Bepth misafir devam of ziyaret kez şerbet ya da onu onlara en iyi verilen su doz bir bardak içtikten sonra övgü ve dalkavukluk kendisinin bir kişi kelime duydum daha kahvenizi yudumlarken ya da içecek şurubu oldu.Ziyaret süresince sunucu odasına bırakmayın ve gül suyu ve Tattiyrh Bmboukrh ile püskürtülür konuk görevlileri Amber kabuğu burn out ziyaretin sonunda da, konuk üç iki kuruş kuruş arasında değişen sunucu Mgardth küçük bir hediye verir. "

 Garip bir arazi biçimi olarak zengin ve alışkanlık ile alay etmek, popüler olduğu pazar Digajan ve sürümünden tuzağa kuşların satın icra ve onlar bir serçe cennete girecektir olduğunu düşündüm ve bu genel örneğiydi emin oldum tarafından uygulanan bir alışkanlık "para Thirh Gieblh banyo Aitirh var," ancak bu zaman genellikle soluk.

 kıskanç göz
  Kıskançlık Mısırlılar korku Onlar gıpta yeteneğine sahip insanlar kaçınarak vardı ve onlar "gıda esas envied" nazar Verddon korku gıda konusunda toplanmıştır .. İnsanlar çeşitli şekillerde kıskançlık engellemeye çalıştı, bunlar göz zarar onları koruduğuna inanılan mavi bir boncuk giyen çocuklar Kahla vardı ve onlara Baltaaoiv yazılı ve tılsım yardımcı olacaktır. Ayrıca Bu Akşam ve bu kişinin şeklinde kağıt kesme önlük ile "bu vida gibi göz Algarzh gelen okurlar" diye terennüm ibareleri önce buhur yakıldı riski göz önlemek için şap yeteneği iğne her parçası deler ve sonra bebek Balchih ve tuz yanık olan, parmakla gösterilen düşünce .

 Büyüler kıskançlık önlemek için şarlatanlar tılsım almak için gitmek ve hastalığı önlemek ya da sevgi getirmek ve ödeme nefret oldu halkın güvenini kazanmıştır. Bunun süt bir sürü ilave yardımcı inanıyorum, çünkü bu çiftçilerin de sığır muska yorumladı.

  Insanların güvenini bazı yollar aldı ve nörolojik hastalıkların tedavisinde kullanılan çünkü ilk kapta karıştırın yılında başlatıldı, en sık kase heyecan, yazılı büyü, ben hastalıkları tedavi ve kötü ruhları kovmak için yeteneklerini insanların düşünmek gösteren bakır sihirli bir kase oldu sonra hastalıkların dinlenme ve kapasite Kaltzmm canlı akrep, epilepsi, kolik ve diğer rahatsızlıklar dahil

Açık havada çiy ve gece boyunca su, tarih, süt, ve maruz kalma içine yerleştirilen ve sabah hasta içecek ve birkaç kez tekrarlanır bir kapta karıştırın el .. Bu körlüğe yol açar ve göz konjonktivit nehrin diğer tarafına Nil silt ve transit bir parça alarak ve orada dökülüyor ile iyileşir çünkü gözün diğer egzotik inançları, su ile son yıkama değildir.

Zar bir halkın hastalıkların tedavisi için popüler suçüstü fikri ve haklar kontrol alt dünya hayatını yeteneği düşündü ve bu "usta" sürülmesi ile düzenlenen konser Zar, The "kodlama", Şeyh Zar ve bu yıpranmış tarafından oturma, Konsey merkezinde bir sandalye yeri, olması gerektiği anlamına gelir Zar beyaz bir elbise renk giyen ve özel ve şarkı söyler şarkı okumaları takip sonra onu omuzlarında başını ve Farraktin üzerinde kodlama Decca koymak ve kadınların isteksizliği sonra yardımcıları kodlama daffs vurdu ve davul dövmek şarkılar, kelime "anayasa O Osiade" mevcut ve çöküşü kadar hasta ile sarsıntılı ve hisse dans kodlama başlangıç yorgunluk ve Her Zar için kesilen koyun kan lekeli beyaz elbise.

İnsanlar Bamajaveb ve devlet inanç mübarek olarak kullanılan ve bu belirtilerin bazıları "İşte aziz ve onlara bir şey yapmak için izin, din onlara karşı saf saygı sevgi ve gösteri Atklfon insanlar, yarı çıplak yürüyen insanlar, onlara köşelerinde otururken bulmak ve genellikle görülen diyor Davin Fransız ressam Brice açıklar eşleri anne olanlar ve ellerini kabul yaklaşan dini kusmuk "dedi.
 
  Ve İngiliz Edward Lane Kahire yaptığı ilk ziyareti sırasında onunla meydana gelen bir durumları anlatıyor, "Ben Kahire sokaklarında dolaşıp oldu benden önce neredeyse çıplak bir adam durdu ve saçları açılan uzun örgüler, ve onun eşek sürme oldu benim yola çıktılar ve sonra iyi isteyen elini uzattı, önlemek için çok uğraştılar, ama biri gelip geçenler bu adam aziz koruyucusu olduğu fiziksel güvenlik ve benim dikkat saygı ve onun isteği uygun ve sadece nefret ve ben ne yazık ki Ahakna var olmalıdır için

Çocukları korumak ve kötülüklerden korumak, ömrünü uzatmak için garip alışkanlık haline sıradan insanların açık, yutturmaca Ebu Rish, Ebu Rish Allah Mısır'da gömülü doğru bekçileri biri olduğunu tüyleri bir taç giyer sonra siyah bir eşeğe ters geliştirmek amacıyla çocuk kısaca düğün başlar ve sokaklarda çocukların arkasında yürüyen ve ilahi "Ey Ebu'l-Rish Sha yaşayan Tanrı."

Süs ve güzellik takviyeleri biçimi olarak köylü dövmeler arasında yaymak ve çene, el ve ayak üstü boya gerektirdiği şeklinde iğne deriye birbirine bağlı yedi iğneler yoluyla yapıldı ve doğal çevreden dövme resimleri yansıtan güzellik ödünç iyimserlik veya görüntüleri yansıtır.Akupunktur deri üzerindeki yanmış odun bazı siyah duman koymak ve yara önce bir hafta sonra mavi-yeşil pul yapraklı yonca Vtdfa Luna hitter karışımı uygulama şifa sonra, bazen bazı mavi boya koyun. Yukarı Mısır'da köylü Mormat Bouchm dudakları sadece mavi rengini açmak olabilir, ve bu dövme "baba" olarak adlandırılan, yirminci yüzyılın başlarına kadar yaygın dövme olmuştur.

Yeni yılın Hicri yılın ilk gecesi süt alımı da dahil olmak üzere iyimserlik ve kötümserlik ile ilişkili olan birçok gümrük, onlar kötü önlemek için komşu ödünç zaman bir elek tuz bir taş ya da bir tutam koymak için kullanılır gibi, daha iyi ve daha mutlu olurdu vardır.
 
  Ayrıca düşündüm safra getirmek ve binalar için temel koymak olmaz ve onlar da nefret ay Eylül ayı. Hem onlar Ekim ayında değişim iyimser olduğu gibi kış sezonu için düşük sıcaklık hazırlık onlar detay yeni kıyafetler başlatın ve Kasım ayında değiştirmek ya da yeni dikiş önerilir gerekmez iken eski bu ayın elbise belası olmaması, sahibinin ölümü anlamına geldiğini inandığınız ay onları giymek.

Ölüm hane reisi ölümü de eski en büyük insan hayatındaki olay ve bir kadın Ikbann kilim ve yastık vardı ve yas dönemi boyunca saç bırakmak, bir açılır ve yararları tekrar birlikte ölü istihdam tef için ağlamaya Ndabat kiralanabilir, kadınlar çamur kapak başlarını ve sandıklar ile sabit cepler vardır yasakladı tüm yenilikleri bu İslam dini hakkında.

Kutsal Ramazan ayı boyunca hala keskin Mısırlılar olan en güzel geleneklerin sadaka ziyafetler ve bir hukukçu zengin keşiş ve Ramazan lezzetli gıdalar sunmaktadır oruç ayının dolu tablolar kalan ve sadece Belkemat küçük olan Mısır, el-Leys b. Sa'd'ın için ilk icat ettiği söylenir. Bazı insanlar ilk Rahman o üst düzey devlet bilim adamları ve komutanlar ve tüccarlar davet ve onlar devam, onlar doğruluk ve dindarlık onlara hatırlatan, Ibn Tulun da dahil olmak üzere fakir ve muhtaç, ve konuşmalar, dolu masa buldu ve bu tablo ayın gününü kutsal boyunca devam edeceğini söyledi Ahmed Ibn Tulun, halefi olarak tablolar yarattığını söylemekyoksulların resepsiyon ve yoldan geçmekte olan ve bu gün bir gelenek Ramadanaa haline gelmiştir. için

 Fatımi hanedanı döneminde Ramazan ayı boyunca "haşlamak" denilen büyük tablolar, düzenlenen ve tablolar Muizz Fatımi yeterli açlık yüz bin gibi çok yaygın ev farklı gıda boyaları çıkan yüz bin bir gün olduğunu söyledi.
 
  Mısır tatil gelenek değişmedi Nil kıyısında bir yürüyüş için dışarı çıkmadan önce, Vkadima insanlar büyük bir konvoy halinde bayram namazı için gitmek eskisi gibi Mısır aileler, Ramazan Bayramı ve yeni giysi ayrıntılı olarak börekler yapıyorsun vardı ve namazından sonra, tuzlu balık yemek ve mezarlarını ziyaret , Kurban Bayramı içinde Onlar iken

  

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق