Ping your blog, website, or RSS feed for Free

الأربعاء، 28 ديسمبر 2011

Mısırlıların gelenek ve göreneklere Şii girdi

Şiilik ortaya çıktı ve Mısır diğer şehirler olmadan bağlı olması Mısır, şehirler vardır. Bunun nedeni, bu şehirlerin üst ya da yerleşik Şiiliğin savunucuları bir dizi nedeniyle göç edecek. .
 
Ve güney Mısır Bmant Aswan, ESNA, Edfu ve Armant yakın zamana kadar yaygın bir merkez olduğunu ve güneyde Emevi, Abbasi ve daha sonra Eyyubi ve Memluk karşısında kaçan Şiiler için bir sığınak olduğu gibi hâlâ, bugün bile ortak kalır ve Fatimiler tarafından seviyeye Kömür iyi bir öncü olduğunu önemli katkılardatoprakları arasında yayıldı Şiilik.

Bu savunma, kültürel ve edebi hem de siyasi çıkarları kaygıları yararına oldu.Kahire Fatımi devleti ve davetin merkezinin başkenti olarak Mısır'da Şiiliğin hareketinin merkezidir

Mısır ve Njuaha bölgelere vaiz kapalı dahil, diğer Memlükler ve Osmanlılara karşı Selahaddin Eyyubi ve yol açtı isyanlar karşısında patladı Üst Şii isyanları şehirler.

Mısır ve tüm sınırları üzerindeki kontrolünü kuzey ve güney Alt ortak alanlarında önemli bir etkisi bulmuyorum, ve belki de nedeni bu yatıyor da Fatımi devletinin varlığına rağmen bu kuzey güney yerleşen İslam fetih hareketi ile bir dizi izledi ve o merkezli ve Mısır, Arap göçü o zaman Arap olmayan kökenli insanların karışımından oluşuyordu.
 
Olan yerlerde ve Mısır şehirler Alevilere var askıya aldık. İmam Ali Karam Allah'a ve yüz günden itibaren Alevilere sınırlıydı Qeft şehir.

Kahire ve El Hüseyin ve Şiilerin Mahallesi'nde zaman koşulları gibi daha az sıklıkta da Şii topluluklar çoğunlukla istikrar Mısır'a geliyordu. İran, Irak ve başka yerlerde bu ailelerin halen kalıntıları günümüze kadar Mısır, Levant kimler getirildi. .
 
Ve Persler Şiilerin El-Hüseyni sahne yakınında yaşayan ve doğum Dekoratif lüks içinde gösteren ve büyük bir üzüntü ve yas onu ünlü şölen tercih ve onlar onu götürmek evde karşılamak ve el-Beyt eulogizing Fars şiirinin bir istediği olduğu tarihçiler için bir söyler.
 
Aşure Şii anma uzun alayı yakın zamana kadar bir Şii ancak sınırlı ortaya çıkması için fırsat olan Osmanlı İmparatorluğu'nun kalıntılarından sonuna doğru geçit, gibi görünüyor

.O kaldı rağmen, entelektüel Eyyûbîler blokajı onlardan Şiiliğin parametrelerini silmek için Mısırlılar, ve kasıtlı olarak gümrük ve özellikle gelenekleri, Şii mevsimi ve tatil ortadan kaldırarak yürütülen kampanyalar rağmen gelenek ve görenekler bir sürü bizim zamana kadar nesilden Şii Mısırlılar, nesil miras. Bu Mısır karakterin gelenek ve görenekler bir parçası haline geldi ve bu gelenek ve görenekler varlığı bugün bile Şii baskı ve donukluk rağmen, Mısır gerçekte varlığı devam ettiği açık bir göstergesi olduğunu göstermektedir. .

Aşure
Selahaddin Eyyubi, kendi şekilde onları kutlamak üzgün yıldönümünden mutlu ve devam eden Mısırlıların hafızasına yaklaşık edilmiş, bu nedenle Ağustos onbeşinci bir kutlama gecenin bellek olmasına rağmen, genellikle Şii hala bugün Sufi damgasını kalır ve Hicri yıl kutlama var, genellikle Fatimiler tarafından icat ve bu güne kadar devam eder. Genellikle Ramazan fener kazanılması ve hala Ramazan uygulanmaktadır Şii gelenekleri sokaklarında çocukların oynadığı başka bir ülkeye Mısır'dan taşındı.

Isimlerin düzeyinde
Halen Mısır'da dolaşan isimlerin "Bay" nin adıdır. Bu hala kapı ve buradan rampa gelen yaşlılar ve adamları onuruna insanlara verilen addır. Bu yüzden ve bu yüzden evin aile ilişkilendirmek denetlemek için aslında bir tören Sayın Hu adını sadece denetim serbest bırakmak için değil, So, ve bu yüzden Bay ve Bayan dedi.
 
Bayan veya Bayan Zainab el-Hüseyin, ya da değerli veya Sayın Ömer Makram veya Sayın Tahtâvî'ye dedi, ama yani kapı rampa ve statü homologları dahil Mısırlılar Ohaauha. . Orada, Hasan ve Hüseyin ve onun harf, Astshala Hasan ve Hüseyin'in telaffuz Mısırlılar Sayın adının adına ek olarak. Kadınlar için Fatima ve Zeinab, huzur ve değerli ve diğerlerinin adı varken bu, erkekler için Mısır'da en yaygın isim isimleridir.

Gıda alanında hala Mısırlılar bir sürü tavşan Şii doktrininde yasak yemeyin boykot olmasıdır.
Öte yandan, Mısır'ın Şiilere ayakta hakaret, birinden öfke bir devlet sözlerinde anlamlarını anlamadan ortak halk arasında hala Eyyubi artıkları isteksizlik başladı vardı "reddedici Ey oğlum." .Etiket Şiilerin elde edilen bir hakaret Balruad.
 .

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق